img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai
Gimtadienius švenčia
Civic 8th gen 2.2i-CTDi sankabos problemos

 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Klausimai/Patarimai
Autorius Pranešimas
SpeedLine



Žinutės: 138
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-01-30 16:49 Atsakyti su citata

Sveiki.
Ieškau sau Honda Civic 8th gen 2.2 CTDi. Peržiūrėjęs skelbimus, kelis pažiūrėjau gyvai. Beveik visi apžiūrėti automobiliai turėjo bėdų su sankabomis. Testas buvo paprastas – važiuojant plentu 5 arba 6 pavara laikau apsukas ties maždaug 2000 rpm (kai variklis išvysto didžiausią sukimo momentą) ir paspaudžiu akseleratorių iki galo ir pastebiu, kad apsukų rodyklė šoktelna į viršų, po to vėl nukrenta, žodžiu prabuksuoja sankaba.
Pasidomėjus daugiau, tai čia kaip ir gamintojo brokas, kurį Honda sunkiai pripažįsta. Dar sužinojau, kad aplamai su naujais automobiliais žmonės pravažiuodavo tik 20-60 tūkst. km iki sankabos problemų pasireiškimo.
Negana to dažniausiai neužtenka keisti tik sankabos, beveik visada reikia keisti kartu ir smagratį. Remontas labai brangus.
Ar yra šiai dienai koks normalus sprendimas (pvz. koks aftermarket neplaukiojantis smagratis ar pan.), kurį įgyvendinus šios bėdos nesikartoja? Kaip dažnai jūs su tokiomis problemomis susidūrėte?
Problema yra tik modelyje su 2.2i-CTDi dyzeliniu varikliu.



Paskutinį kartą redagavo SpeedLine, 2018-03-4 10:18. Redaguota 3 kartus(ų)
Tadas0



Žinutės: 55
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-01-30 17:33 Atsakyti su citata

Kiek teko skaityti, jei tik slysta sankaba 2.2 i-ctdi dažniausiai smagračio nereikia keisti.

O dėl aftermarket sankabų, tai šie iš UK turi gerų variantų. Yra netgi su vienmasiu smagračiu komplektas.

http://www.clutch-specialists.co.uk/info-part-list?manufacturer=Honda&model=Civic&engine=2.2+CTDi++-+2005-2012&submit_search=Go&part_no=

Dommm



Žinutės: 145
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-01-30 18:07 Atsakyti su citata

Kai ieškojau accord'ui sankabos (naujesnis dtec motoras), forumai rašė, kad minimaliai modifikuotą acccord dtec type-s sankabą deda į pachip'uotus cdti motorus ir jiems viskas puikiai atlaiko, ko neatlaiko paprastos sankabos Smile. Taipogi yra ir cdti sankabų įvairūs variantai, atnaujintos versijos, kaip suprantu pagal paskutinius skaičius - 305, 315, 325. Bet reiktų pasieškoti tksliau, šiame forme buvo tikslesni duomenys kuri tvirtesnė ir pan.

Smagratį keičia tuomet, jei jis susidėvėjęs, bet nemanau kad 100% atvejų. Kita vertus mašinos parduodamos LT būna tikrai daug pravažiavę, taigi verta pasilikti tam pinigų rezervą.

Keisti į neplaukiojantį manau neverta, daugiau perkrovų teks kitoms dalims.

Tiesiog reiktų pasiskaičiuoti blogiausią remonto variantą ir siūlyti kainą pardavėjui Smile


_________________
-
SpeedLine



Žinutės: 138
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-01-30 18:16 Atsakyti su citata

Dommm rašo:
Kai ieškojau accord'ui sankabos (naujesnis dtec motoras), forumai rašė, kad minimaliai modifikuotą acccord dtec type-s sankabą deda į pachip'uotus cdti motorus ir jiems viskas puikiai atlaiko, ko neatlaiko paprastos sankabos Smile. Taipogi yra ir cdti sankabų įvairūs variantai, atnaujintos versijos, kaip suprantu pagal paskutinius skaičius - 305, 315, 325. Bet reiktų pasieškoti tksliau, šiame forme buvo tikslesni duomenys kuri tvirtesnė ir pan.

Smagratį keičia tuomet, jei jis susidėvėjęs, bet nemanau kad 100% atvejų. Kita vertus mašinos parduodamos LT būna tikrai daug pravažiavę, taigi verta pasilikti tam pinigų rezervą.

Keisti į neplaukiojantį manau neverta, daugiau perkrovų teks kitoms dalims.

Tiesiog reiktų pasiskaičiuoti blogiausią remonto variantą ir siūlyti kainą pardavėjui Smile

Problema, kad pvz. nippon auto už šį malonumą (smagratis, sankaba ir darbas) prašo apie 1700 eur. Tai kažin ar kas tokią nuolaidą padarys? Smile

Tadas0



Žinutės: 55
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-01-30 18:17 Atsakyti su citata

Tai nereikia važiuoti į Nipponą remontuoti... Jie už bet kokį darbą paims kelis kartus didesnę sumą.
SpeedLine



Žinutės: 138
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-01-30 18:32 Atsakyti su citata

Tadas0 rašo:
Tai nereikia važiuoti į Nipponą remontuoti... Jie už bet kokį darbą paims kelis kartus didesnę sumą.

Bus brangiau, bet ne kartais, bet svarbiausia nenusukinės varžtų, neprilaužys fyškių ir t.t. Nu bet čia detalės.
Kitur, su neaiškiom dalim ir su smagračio keitimu kainuoja plius minus 1000 eur.

Tadas0



Žinutės: 55
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-01-30 18:42 Atsakyti su citata

SpeedLine rašo:
Tadas0 rašo:
Tai nereikia važiuoti į Nipponą remontuoti... Jie už bet kokį darbą paims kelis kartus didesnę sumą.

Bus brangiau, bet ne kartais, bet svarbiausia nenusukinės varžtų, neprilaužys fyškių ir t.t. Nu bet čia detalės.
Kitur, su neaiškiom dalim ir su smagračio keitimu kainuoja plius minus 1000 eur.

Tai dalis parsisiunti pats iš ebay, bus kokie 500-600 eur už sankabos komplektą + smagratį. Ir tada darbas max 200 eur.
https://www.ebay.com/itm/DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT-FOR-HONDA-ACCORD-CIVIC-FR-V-2-2-CTDI-2004/262862084882?hash=item3d33cd1b12:g:b2AAAOSw~AVYriYp

SpeedLine



Žinutės: 138
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-01-30 18:53 Atsakyti su citata

Tadas0 rašo:
SpeedLine rašo:
Tadas0 rašo:
Tai nereikia važiuoti į Nipponą remontuoti... Jie už bet kokį darbą paims kelis kartus didesnę sumą.

Bus brangiau, bet ne kartais, bet svarbiausia nenusukinės varžtų, neprilaužys fyškių ir t.t. Nu bet čia detalės.
Kitur, su neaiškiom dalim ir su smagračio keitimu kainuoja plius minus 1000 eur.

Tai dalis parsisiunti pats iš ebay, bus kokie 500-600 eur už sankabos komplektą + smagratį. Ir tada darbas max 200 eur.
https://www.ebay.com/itm/DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT-FOR-HONDA-ACCORD-CIVIC-FR-V-2-2-CTDI-2004/262862084882?hash=item3d33cd1b12:g:b2AAAOSw~AVYriYp

Na čia tikriausiai geriausias variantas iš galimų, tik būtų įdomu pasiklausyti kaip kitiems tie LUK ar pan. kokybės kompl. laiko. Ar nebus taip, kad po 20-40k km vėl pradės buksuoti?

Dommm



Žinutės: 145
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-01-30 20:58 Atsakyti su citata

Rekomenduoju paskaityti temoje apie 8gen accord kaip Julijus keitė ir kokios buvo problemos su LuK komplektu (kaip suprantu defektuota dalis). Ebay kainos geros, bet jei išlys kokia nors problema, vargsi su grąžinimu. LT pirkdamas bent turėsi į ką kreiptis, kad greitai pakeistų.

Originalią sankabą ir smagratį taipogi gamina LuK. Tik klausimas ar tai ta pati dalis ar ne (kokybės prasme) Smile)

P.S. susisiek: http://smagresta.lt/ Galbūt turi restauruotų sandėlyje.


_________________
-
Ichtiandrs



Žinutės: 269
Miestas: Panevezys

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-02-1 21:19 Atsakyti su citata

Pas mane remontuota sankaba, smagratis buvo liuksines bukles, tad nekeistas. Deja sis Luk firmos sankabos komplektas teatlaike 30000km.
Dabar vel 5 ir 6 pavarom buksuoja. Ka dabar idet, kad vel po 40 t km nereiktu vel draskyt?
Nes jau gaunasi prabanga...
Na gal kas susidejes ka nors tikrai stipresnio, nei LUk gamintojo "nesekme", ir jau bent 100t km suvazinejo?
Kas nors yra tikrines nuo type-s dyzelio sankaba? Nes ta turetu buti zymiai stipresne del didesniu kW, be to ir ir matmenys turetu tikt, jei neklystu.


_________________
Problema tame, kad pelnai visada privatizuojasi, o nuostoliai - socializuojasi...
SpeedLine



Žinutės: 138
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-02-2 13:41 Atsakyti su citata

Ichtiandrs rašo:
Pas mane remontuota sankaba, smagratis buvo liuksines bukles, tad nekeistas. Deja sis Luk firmos sankabos komplektas teatlaike 30000km.
Dabar vel 5 ir 6 pavarom buksuoja. Ka dabar idet, kad vel po 40 t km nereiktu vel draskyt?
Nes jau gaunasi prabanga...
Na gal kas susidejes ka nors tikrai stipresnio, nei LUk gamintojo "nesekme", ir jau bent 100t km suvazinejo?
Kas nors yra tikrines nuo type-s dyzelio sankaba? Nes ta turetu buti zymiai stipresne del didesniu kW, be to ir ir matmenys turetu tikt, jei neklystu.

Type S lygiai tiek pat kW ir lygiai tokia pati sankaba.

Julijus



Žinutės: 363
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-02-3 09:49 Atsakyti su citata

Kaip gali būti identiška, jei kodai skiriasi?

i-dteco type s 130kw ir i-dteco 110kw skirtingos sankabos eina.

beto tai paprastas swapas:
https://www.facebook.com/pg/Premier-Tuning-148037185267257/photos/?tab=album&album_id=1010149785722655

Dommm



Žinutės: 145
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-02-3 10:40 Atsakyti su citata

Čia turbūt turėjo omeny civic type-s vs paprasto sankabą Smile

P.S. Nustebau kokiom sąlygom chebra dirba UK Smile))


_________________
-
SpeedLine



Žinutės: 138
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-02-3 11:12 Atsakyti su citata

Julijus rašo:
Kaip gali būti identiška, jei kodai skiriasi?

i-dteco type s 130kw ir i-dteco 110kw skirtingos sankabos eina.

beto tai paprastas swapas:
https://www.facebook.com/pg/Premier-Tuning-148037185267257/photos/?tab=album&album_id=1010149785722655

Taip, temoje parašiau, kad kalba eina apie Civic. Ir, beje, sankabai daugiau įtakos turi sukimo momentas, nei galia, tai gali būti, kad dyzelio sankaba stipresnė nei galingesnio benzino.

Ichtiandrs



Žinutės: 269
Miestas: Panevezys

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-02-5 20:41 Atsakyti su citata

Kadangi, vis dar nieko nesuprantu, kuo butu galima pakeisti standartine, silpna LUK sankaba, tad gal verta megint dairytis i tokias?:

http://www.clutch-specialists.co.uk/info-part-list?manufacturer=Honda&model=Civic&engine=2.2+CTDi++-+2005-2012&submit_search=Go&part_no=

Tik dar nesupratau ar smagratis tures but keiciamas tokiu atveju.


_________________
Problema tame, kad pelnai visada privatizuojasi, o nuostoliai - socializuojasi...
SpeedLine



Žinutės: 138
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-02-5 20:46 Atsakyti su citata

Ichtiandrs rašo:
Kadangi, vis dar nieko nesuprantu, kuo butu galima pakeisti standartine, silpna LUK sankaba, tad gal verta megint dairytis i tokias?:

http://www.clutch-specialists.co.uk/info-part-list?manufacturer=Honda&model=Civic&engine=2.2+CTDi++-+2005-2012&submit_search=Go&part_no=

Tik dar nesupratau ar smagratis tures but keiciamas tokiu atveju.

Kaip supratau, smagratis praktiškai visada turi būti keičiamas, nes jei jis nors kiek išbelstas - naujas sankabos komplektas nelaikys.
Pasigilinus daugiau - pasirodo didžiausia šios problemos problema ir dažno keitimo priežastis ir yra taupymas smagračiui.

Julijus



Žinutės: 363
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-02-6 08:03 Atsakyti su citata

Man asmeniškai smagračio būklė ir sankabos komplektas yra nesusiję dalykai.

Nors ir smagratis išsibaladoja - nu ir kas? sankaba prisukta ten 6 varžtais prie smagračio vienos "masės" visu perimetru. T.y. kad ir kiek būtų smagratis iššsibaladojęs, sankaba vistiek prisispaudžia toje pačioje vietoje, toje pačioje plokštumoje, ta pačia jėga.

Nes mano bemvo smagratis ant tiek buvo suėstas, kad kai jį pirkau smagratis turėjo laisvumo, tada užčipavau iki 200kw ir 500nm ir jis dar ten laikėsi, pradėjo bildėti, išardė, ir smagresta pasakė, kad jis neberestauruojamas, nebera iš ko (t.y. vidinė plokštelė jau su skylėm buvo (matėsi smagračio vidinės spyruoklės) anyway, bet sankaba jokiais būdais neslydo, ji dirbo puikiai, ir kai tvarkiau bemvą gal kelis smagračius devėtus mėginome, kol galų gale nupirkome naują, o visais atvejais buvo dedamas senas sankabos komplektas ir su nauju smagračiu puikiai sankaba laikė ir toliau Smile

Čia ką ir galima kaltinti tai tik LUK pataupymą ant pačio diskatoriaus, kiek savo dtecui keičiau, sako visas diskatorius persikreipęs ir tolygiai prie smagračio neprisiuka - slysta, akivaizdžiai LUK pataupė ant pačio metalo, kur sprandžinos jį šklaipo. Aš asmeniškai dabar pirkčiau arba patsiprinta LUK sankabos komplektą arba išvis ne LUK pirkti Smile

SpeedLine



Žinutės: 138
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-02-6 16:34 Atsakyti su citata

Julijus rašo:
Man asmeniškai smagračio būklė ir sankabos komplektas yra nesusiję dalykai.

Nors ir smagratis išsibaladoja - nu ir kas? sankaba prisukta ten 6 varžtais prie smagračio vienos "masės" visu perimetru. T.y. kad ir kiek būtų smagratis iššsibaladojęs, sankaba vistiek prisispaudžia toje pačioje vietoje, toje pačioje plokštumoje, ta pačia jėga.

Nes mano bemvo smagratis ant tiek buvo suėstas, kad kai jį pirkau smagratis turėjo laisvumo, tada užčipavau iki 200kw ir 500nm ir jis dar ten laikėsi, pradėjo bildėti, išardė, ir smagresta pasakė, kad jis neberestauruojamas, nebera iš ko (t.y. vidinė plokštelė jau su skylėm buvo (matėsi smagračio vidinės spyruoklės) anyway, bet sankaba jokiais būdais neslydo, ji dirbo puikiai, ir kai tvarkiau bemvą gal kelis smagračius devėtus mėginome, kol galų gale nupirkome naują, o visais atvejais buvo dedamas senas sankabos komplektas ir su nauju smagračiu puikiai sankaba laikė ir toliau Smile

Čia ką ir galima kaltinti tai tik LUK pataupymą ant pačio diskatoriaus, kiek savo dtecui keičiau, sako visas diskatorius persikreipęs ir tolygiai prie smagračio neprisiuka - slysta, akivaizdžiai LUK pataupė ant pačio metalo, kur sprandžinos jį šklaipo. Aš asmeniškai dabar pirkčiau arba patsiprinta LUK sankabos komplektą arba išvis ne LUK pirkti Smile

Išbelstas smagratis ne tiesiogiai įtakoja praslydimą, bet tiesiog greičiau suėda sankabą, nes paprastai kalbant, smagratis neatlieka savo funkcijos - t.y. nesugeria smūgių kaip turėtų, o visa ši apkrova persiduoda sankabai, ko pasekoje ji daug greičiau susidėvi ir būtent šiame modelyje pirmiausia pasireiškia praslydimu.

Dommm



Žinutės: 145
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-02-6 20:25 Atsakyti su citata

Manau, kad didžiausia dedamoji čia yra vairuotojo pavarų junginėjimo būdas Smile Jei pastoviai žaidžiama su sankaba, perjunginėjama su pastoviais smūgiais tai tiek sukibimo paviršius kenčia tiek SAC reguliavimo mechanizmas. Tas pats ir su smagračiu.

Gerai būtų jei čia kiekvienas keistų tuos smagračius Very Happy Bet manau dažnam vairuotojui tai ganėtinai didelės išlaidos, todėl jei eiga tolerancijos ribose - kam investuoti? Gali ir kiti mazgai sugesti, po to nesinorės ir žiūrėti į tą mašiną Smile Tiek LuK tiek Honda turi tam tikras normas ir vaizdinėje medžiagoje nurodo kaip testuojami smagračiai - jei tas padaroma tai nematau problemų Smile Tik manau, kad retai tas daroma, nebent specializuojasi tokiu remontu.

Dėl to kas atlaiko, pasikartosiu: http://www.civinfo.com/forum/engines-transmission/119932-sigh-old-2-2-clutch-slip-6.html
Tik nesumaišykit, kalba apie naujesnio accord dtec type-s originalios sankabos komplekto dėjimą prie cdti.


_________________
-
SpeedLine



Žinutės: 138
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-03-4 10:20 Atsakyti su citata

O ar Honda iš esmės išsprendė šią problemą iš esmės? Žinau kažkada keitėsi šios detalės numeris, tai gal vis dėl to ši problema buvo pašalinta?
Julijus



Žinutės: 363
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-04-24 13:31 Atsakyti su citata

speedline rašo:
Išbelstas smagratis ne tiesiogiai įtakoja praslydimą, bet tiesiog greičiau suėda sankabą, nes paprastai kalbant, smagratis neatlieka savo funkcijos - t.y. nesugeria smūgių kaip turėtų, o visa ši apkrova persiduoda sankabai, ko pasekoje ji daug greičiau susidėvi ir būtent šiame modelyje pirmiausia pasireiškia praslydimu.



Dommm rašo:
Manau, kad didžiausia dedamoji čia yra vairuotojo pavarų junginėjimo būdas Smile Jei pastoviai žaidžiama su sankaba, perjunginėjama su pastoviais smūgiais tai tiek sukibimo paviršius kenčia tiek SAC reguliavimo mechanizmas. Tas pats ir su smagračiu.

Gerai būtų jei čia kiekvienas keistų tuos smagračius Very Happy Bet manau dažnam vairuotojui tai ganėtinai didelės išlaidos, todėl jei eiga tolerancijos ribose - kam investuoti? Gali ir kiti mazgai sugesti, po to nesinorės ir žiūrėti į tą mašiną Smile Tiek LuK tiek Honda turi tam tikras normas ir vaizdinėje medžiagoje nurodo kaip testuojami smagračiai - jei tas padaroma tai nematau problemų Smile Tik manau, kad retai tas daroma, nebent specializuojasi tokiu remontu.

Dėl to kas atlaiko, pasikartosiu: http://www.civinfo.com/forum/engines-transmission/119932-sigh-old-2-2-clutch-slip-6.html
Tik nesumaišykit, kalba apie naujesnio accord dtec type-s originalios sankabos komplekto dėjimą prie cdti.


Nu Domm, kur buvę kur nebuvę, po kelių mėnesių, man vėl sankaba slysta su nauju komplektu... Mane kaltinsi kaip tarpinę ar visgi diskatorių? Very Happy

Atlaikė kažkur porą mėnesių, tada dar kelis mėnesius važinėjau su slystančia sankaba, kol nutariau nuvežt atgal į servisą Smile

Dommm



Žinutės: 145
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-04-24 20:13 Atsakyti su citata

Nežinau kaip vairuoji, nebent pastoviai dragas? Smile) Manau, jei taip greit viskas nutinka tai bus problema su tuo diskatoriaus prispaudimu. Nes pvz pas mane diskatoriaus nepavadinčiau susidėvėjusiu (toks įspūdis, kad "mėsos" ant jo dar pakankamai, aišku oficialių ribų netikrinau).

_________________
-
Julijus



Žinutės: 363
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-04-25 07:20 Atsakyti su citata

Yep, pakeitė vėl visą komplektą. Jau gal naują ketvirtą dėjo Smile. Bėda yra LUK diskatoriuose, servise pasake, kažkodėl atsileido sprandžina diskatoriaus.

Jei kam paves sankaba (o paves eventually) neimkit LUK dalių Smile

4civic



Žinutės: 9
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2018-05-14 18:15 Atsakyti su citata

Gal kas žinote ar facelift modelis irgi turi šią problemą su sankaba. Facelift jau buvo kažkas pasikeitę, nes pasikeitė detalės numeris.
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Klausimai/Patarimai
Puslapis 11

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.