img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezonas prasideda. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
Kokie CR-V pliusai ir minusai?

 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Visureigiai ir vienatūriai
Autorius Pranešimas
saules_vejas



Žinutės: 588
Miestas: Panevėžys

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-07-13 23:14 Atsakyti su citata

Sveiki, iš karto atsiprašau jei ką nors sunervinsiu savo šia tema ir jums kils noras iš karto pasakyti - "bet gi apie tai jau buvo milijoną kartų kalbėta". Smile Pribrendo poreikis šeimai parūpinti daugiau mažiau talpų ir kiek aukštesnį nei lengvoji mašina automobilį. Jau kokius pora mėnesių bandau surasti tinkamą automobilį ir kuo daugiau domiuosi, skaitau, klausineju nusimanaciu žmonių apie įvairius auto, tuo gylyn depresijon smingu su mintimi jog visos auto "lievos". Na aš neturiu bedų sveiku protu ir suprantu jog negendanciu mašinų nėra, bet taip norisi išsirinkti daugiau mažiau patikima mašina, kad su ja galėtum kuo rečiau užsukti į servisus. Pradinis mano paieškos objektas buvo minivenai, konkrečiau buvau užsidegęs ant Citroen C4 Picasso/grand Picasso. Tačiau po ilgo ir nuobodaus informacijos rinkimo atsisakiau minties apie ši variantą ir dabar galutinai nusprendžiau orientuotis į padidintos prošvaisos mašinas. Konkrečiai galvoju tik apie Nissan x-traila arba Honda Cr-v (2002-2007 m.) Pasidalinkite kas galite savo pastebėjimais ar asmenine patirtimi apie cr-v,ar yra kokių specifinių siomodelio ligų? Ar patikimi dyzeliniai jų varikliai? Prie to pačio gal kas nors iš jūsų turi ir patirties su minėtuoju x-trail'u? Iš anksto dėkoju kas nepagailėjo savo laiko ir papasakos ši bei tą. Smile

_________________
Kris Menace - eFeel
www.youtube.com/watch?v=CGKoFQB0fPs
Giedrius92kW



Žinutės: 33
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-07-14 07:22 Atsakyti su citata

Labas, aš sukūręs buvau šitą temą prieš perkant CRV 2007m dyzelį:
http://www.hondaklubas.com/forum/viewtopic.php?t=706416

Jei pirksi su dar neišpjautu DPF filtru tai anksčiau ar vėliau reikės. Nes pradės užsikišinėti. Bet visas tas reikalas kaip žmonės čia pasakoja tai beveik atsiperka. Išpjauna DPF filtrą - tu jį nuveži parduoti ir ši bėda baigta.

pecionka



Žinutės: 187
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-07-14 07:30 Atsakyti su citata

Sveikas,

Rašai CR-V 2002-2007 m, šie metai apima II ir III gen. CR-V, reikėtų visų pirmą apsispręsti kurios ieškai.
Kalbant apie II gen CR-V 2.2D tai ekonomiškas, net mieste kaimynas sugeba įtilpti į 6L, aišku važiavimo maniera primena pensininko.
Dažnas turėjo problemų su DPF filtru.
Visą kitą kaip užtaikysi, aš per 7 metus (II gen. benzas) viską ką daręs, tai aptarnavimą, ir kartą stabdžius su diskais pasikeičiau. Viskas.
O šiaip nelabai manevringa mašina, per autostradą tenka stipriai kovoti su vėju, kai viršiji 120km/h bet čia visų aukštesnių auto problema.
Be to silpna garso izoliacija, ypač jei užsidesi gilesnio protektoriaus ratus.
Vietos gale žiauriai daug, kartą net vežiau lovą 1,2mx2m neišrinkta ir su uždaryta bagažine. Smile
Turi pravažiuot iškart suprasi tavo ar ne.

saules_vejas



Žinutės: 588
Miestas: Panevėžys

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-07-14 08:20 Atsakyti su citata

Jei jau užsiminėme apie III gen. CR-V tai ar naivu yra tikėtis kad vieni pigesnių skelbimuose esančiu III gen. CR-V bus nenuviliantis pirkinys? Trečios kartos CR-V mano akiai yra žymiai patrauklesnis tiek išorės tiek vidaus dizainu nei antros kartos. Kokių specifinių bėdų turi dyzeline trečioji karta? Ar tos pačios bėdos kurios būdingos ir visoms kitoms naujesnėms mašinoms - kietųjų dalelių filtrai, sankabos ir panašiai.? Kaip dyzeliai Hondos varikliai, patikimi, patvarūs?

_________________
Kris Menace - eFeel
www.youtube.com/watch?v=CGKoFQB0fPs
d16y5



Žinutės: 135
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-07-14 13:31 Atsakyti su citata

Hondos dyzeliniai N22 varikliai daznai turi sias bedas:
barskanti grandine, sunesiotas smagratis, dpf. Kadangi variklis jau senas, tai tikrai jau kazkas bus lindes prie siu vietu ir klausimas kaip bus sutvarkyta.
Asmeniskai ziureciau tik benzininius, tik kad dujos jiems greit voztuvu lizdus sodina, bet laimei voztuvu reguliavimas paprastas tai galima bus vaziuoti kol nebeliks vietos reguliavimui.

pecionka



Žinutės: 187
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-07-14 14:23 Atsakyti su citata

d16y5 rašo:
Hondos dyzeliniai N22 varikliai daznai turi sias bedas:
barskanti grandine, sunesiotas smagratis, dpf. Kadangi variklis jau senas, tai tikrai jau kazkas bus lindes prie siu vietu ir klausimas kaip bus sutvarkyta.
Asmeniskai ziureciau tik benzininius, tik kad dujos jiems greit voztuvu lizdus sodina, bet laimei voztuvu reguliavimas paprastas tai galima bus vaziuoti kol nebeliks vietos reguliavimui.


O tai kai nebelieka vietos reguliavimui, kas tada? Shocked

Giedrius92kW



Žinutės: 33
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-07-14 14:37 Atsakyti su citata

Na grandinė 300k km tikrai laiko.
DPF - išpjauni. parduodi ir dar užsidirbti net iseina. Technikinė be problemų
Smagratis - na kaip pasiseks. gali važinėti 10 metų ir viskas ok.

Svarbu pataikyti su tikra rida nusipirkti.
CRV III gen. Na su pilniausia komplektacija pasaka koks patogumas. Ypac navigacija Wink

d16y5



Žinutės: 135
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-07-14 16:45 Atsakyti su citata

pecionka rašo:

O tai kai nebelieka vietos reguliavimui, kas tada? Shocked

Keisti galvą arba visą variklį. Būna dar chaltūra kai kažkiek nufrezuoja vožtuvų kotelius kad atsirastų papildomo tarpo.

Citata:
Na grandinė 300k km tikrai laiko.
DPF - išpjauni. parduodi ir dar užsidirbti net iseina. Technikinė be problemų
Smagratis - na kaip pasiseks. gali važinėti 10 metų ir viskas ok.

Žinoma su dyzeliu visados yra sėkmės faktorius, tačiau statistiškai visos šitos bėdos lenda net nepasiekus tų 300kkm. Ir taip, čia aš kalbu apie tikrą ridą.
DPF dar ir išprogramuot reikia, kas bent jau anksčiau buvo gana nelengva užduotis.
O smagratis 10m tikrai nelaikys jei mašiną naudosi pagal paskirtį, o ne bažnyčion nuvažiuot.

Giedrius92kW



Žinutės: 33
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-07-14 17:37 Atsakyti su citata

DPF - mažiausia bėda kuri gali nutikti .
Galingas.lt išpjauna, išprogramuoja, autopilotą įrašo....

roverh22



Žinutės: 1734
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-07-15 20:13 Atsakyti su citata

d16y5 rašo:
pecionka rašo:

O tai kai nebelieka vietos reguliavimui, kas tada? Shocked

Keisti galvą arba visą variklį. Būna dar chaltūra kai kažkiek nufrezuoja vožtuvų kotelius kad atsirastų papildomo tarpo.



tiksliau nufrezuoja hidrokompensatoriu auksteles is vidines puses Wink ne karta tokius dalykus buvo atveze padaryt


_________________
HAS cg9 2.0L auto
Rolizz



Žinutės: 393
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-07-16 20:10 Atsakyti su citata

Po 30 k km su K24A3 nesėdo vožtuvai, svarbu mišinys. O pas K serijos motorus hidrokompensatorių nėra, jei ką.

_________________
HAT CM2 2.4 AT
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Visureigiai ir vienatūriai
Puslapis 11

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.