img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
Palata #80 Honda Civic RTSi EH1 4WD/RWD

 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Ligoninė
Autorius Pranešimas
d16y5



Žinutės: 141
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-06-9 21:04 Atsakyti su citata

Pamaniau gal jums pasirodys įdomus vienas iš rečiau sutinkamų egzempliorių mūsų kraštuose.

Jei norit skaityti tiesiai nuo pačios mašinos aprašymo praleiskit tekstą išskirtą žvaigždutėmis. Ir tai aš čia visko nesurašysiu, nes ir pusdienio neužtektų, o ir kas po to norės skaityt visą šitą peklą.

***

Taigi kas čia per RT prie to Si... Tai trumpinys Hondinės 4wd sistemos - Real Time (4wd). Tai realiai Shuttle sistemos analogas, tik perkeltas į naujesnę 5gen civico bazę. Neskaitant tekančios saulės šalies rare shit varianto, tokie europoje būdavo dviejų tipų: Intrac ir paprastas. Wtf is intrac? It stands for Inovative Traction Control. Labai nestudijavau šito reikalo, tačiau tai savotiška stabilumo kontrolė, kai abs kompui pamačius slydimą solenoidu yra atjunginėjama galinė ašis nuo priekio ir somehow tai padeda. Anyways, tas intrac turi porą mums priimtinesnių dalykų - galinį difą su LSD ir palėtintoją. Deja man papuolė paprastesnis variantas, be palėtintojo ir su open diffu (labai panašus kaip crv). Taip pat galima paminėti jog būdavo dviejų tipų motorai juose - d16z7 arba zc. Kaip supratau europiniai praktiškai visi su d16z7 ėjo.

Taigi kas iš esmės skiriasi šiame kibire nuo kiek dažniau pasitaikančių fwd brolių? Ant pirštų vardinant tai:
- Pavarų dėžė. Bazė Shuttlinė, tačiau korpusas su kitokiais tvirtinimais pagalvėms, kardanui, trosų laikikliams ir pan. Realiai vienetinė ir nepakeičiama.
- Dėl razdatkės unikalia patampa išmetimo koliko apatinė dalis.
- Vėl dėl razdatkės unikaliu pavirsta ir karteris, kuris turi įlenkimą, kad netrukdytų jai.
- Bėgių perjungimas trosinis. Kiek žiūrėjau tai panašu, jog identiškas shuttle.
- Dėl kardano egzistencijos žymiai platesnis tunelis. Tai reiškia kelis dalykus - vienetines dalis tokias kaip: antialtorius, centrinė konsolė, kilimas, sėdynių centriniai bėgeliai.
- Dėl kardano egzistencijos unikalus kuro bakas su arka per vidurį. Tai reiškia dar daugiau dalykų - norint išlaikyti tą pačią talpą jį pagamino aukštesnį, o kad jis aukštesnis tilptų, tai ir kėbulo galinė dalis po sėdynėmis aukščiau (unikali galinė sėdynė, kilimo galinė dalis).
- Dėl galinio diffo egzistencijos galinė pakaba turi kiek kitokį pozicionavimą: visų pirma gale atsiranda traversas ant kurio laikosi diffo pagalvė ir galinės skersinės šakės. Didžiosios šakės yra shuttlinės, kurios yra ilgenės už įprastines, turi stebulę tinkamą pusašiui, bei apatinės skersinės šakės tvirtinimas pastumtas ženkliai į galą. Dėl visos šitos mišrainės zapaskės bliūdas yra sumažintas ir jame telpa tik zapaskė ir daugiau nieko.
- Išmetimas jau eina visai kitokiu lankstymu: ties galu ~30 laipsnių posūkis ir tada po difu traversu iki galinio bakelio, visai kaip pas subarikus.

Ir atrodo viskas jei daugiau nieko nepamiršau.

Vienintelis niuansas kuris gali sukelti galvos skausmą tai sprogusi dėžė, nes visa kita galima sudėti nuo shuttle arba būti nesunkiai pritaikoma.

Dažnai žmonėms kyla klausimų kaip gi iš tikro veikia ta RT4wd sistema. Senosios kartos sistemos (su viskoze) veikia taip, jog abi ašys visados veikia ir nėra jokio įsijungimo prasisukus priekiui. Žinoma iš kurios pusės pažiūrėsi, nes viskozė tam ir yra, kad dėl skirtingų apsisukimų tarp ašių ji dalį apkrovos perduoda ir galui. O kadangi gamyklos yra paliktas mažas perdavimo nesutapimas, tam kad viskozė nuolat būtų šildoma ir darbinėje būsenoje, tai ir gaunasi, jog galas visad kartu su priekiu. Tokiu pat principu veikia ir synchro.

***

Na po tokios pažintinės įžangos gal apie pačią mašiną:

Kėbulas buvo gana stipriai paveiktas korozijos, tai prieš mane buvo pervirintos arkos ir slenksčiai. O nusipirkus man buvo nurinktas absoliučiai visas galas, nušveisti rūdžių židiniai (nemažai pavirinta skylių), sutvarkyti visi išlaužyti varžtai, sriegiai persriegti, padengta gruntais, uber brangia poliuretano danga, ertmės išpurkštos vašku.
http://i354.photobucket.com/albums/r406/d16hemi/IMG_20140929_223928_zpsbe820d3d.jpg

Kaip visą gyvenimą vairavęs tik fwd norėjau pažiūrėt koks jausmas su awd važinėti. O kadangi 88kW sausu oru net ant žvyro sunkiai mėto, tai pradžioje išmėgintas pravažumas. Buvau gana šokiruotas, kaip puikiai ši sistema susidoroja su stačiom įkalnėm. Trūko tik vieno - daug lėtesnės pirmos pavaros.

Su laiku susimedžiojau tą legendinį intrac diffą su LSD, bei pora donorinių shuttle dėžių. Iš jų persimečiau palėtintoją į RTSi dėžę (gamykloje buvo paliktos guoliavietės jam, tai tiesiog sudėjau poras, pakeičiau šakutę ir vualia). Patrumpinus kardaną sudėtas diffas.
Pasidomėjus supratau, jog tas diffas yra gan įdomus, nes jis yra kaip centrinis diffas. Jo viduje stovi viskozė, kuri atlieka du vaidmenis - kardano sukimąsį perduoda galinei ašiai, tačiau tuo pat metu riboja praslydimą ir tarp abiejų ratų. Žinoma tas ribojimas yra minkštas, tačiau važiavime tikrai jaučiasi.
Na ir pradėta siausti visokiose pokatuškėse su subarikais ir ne tik...
http://i354.photobucket.com/albums/r406/d16hemi/IMG_1981_zpsucrfw5ju.jpg

Atėjus žiemai išbandyti ir valdymo malonumai slidžiu keliu. Valdomumas nustebino. Mašiną galima užmesti beveik pilnu vairo locku, tačiau dozuojant gazo ji išsitiesina nesunkiai. Vėliau pasidomėjau, jog šioje vietoje turiu pranašumą prieš kai kuriuos kitus awd modelius (impreza, lancer) - turiu ženkliai ilgesnę ratų bazę, kas automobilį padaro labai prognozuojamu posūkiuose (valdymas yra inertiškas, neprovokuojantis ir linkęs savaime tiesintis). Na ir žinoma žymiai sunkesnė šikna taip pat daro savo.
Supratau, jog reikėtų bandyti išnaudoti šį automobilio potencialą ir pradėjau orentuotis į vairavimo įgūdžių lavinimą.

Buvo planų dėti turbo ant esamo motoro, tačiau žinojau, jog su laiku teks pereiti prie kitos variklio serijos. Vieną nedarbingą dieną darbe galvon šovė mintis "o kodėl nepraleidus turbo idėjos ir neperėjus iškarto prie b serijos?" Pasiskambinėjau po šrotus, suradau gerą crv motoro bei dėžės dealą ir viskas prasidėjo...

Motorą perrinkau (minimalistiškai), sudėjau ARP rod bolts, įvirinau karterio pertvarą, tapalo siurblį praportinau. Ir pamažu viską susipirkus prasidėjo velykinio savaitgalio projektas - "susimesk b20 per tris dienas, nes po švenčių reikia į darbą ne su lahavozu važiuoti". Komplikuotos vietos buvo dvi: dėžės kronšteinų gamyba, bei perjungimo trosų pritaikymas. Keista, bet pavyko tilpti į laiko limitą ir antrą vėlykų dieną jau išvažiavau sukti pirmų apkatkės kilometrų.
Draugas susuko nedidelį video projektuko tematika.
https://vimeo.com/127936261

Visgi, kodėl sumerkiau daug pinigo, kad turėčiau ~100kW, o ne d16T su ~140kW?
Visų pirma - puiki proga atsikratyt priklausomybės nuo vienintelės nepakeičiamos dalies mašinoje - dėžės.
Visų antra - tą 1.3t žymiai lengviau judinti su 185Nm, kurie jaučiasi jau low ende, o ne su velnias žino kiek likusių d16 niutonėlių, kurie kickina tada kai dujako nebeužtenka.
Ir visų trečia - potencialas uždėjus sraigę turėti 300hp.

Pakaboje beveik visi sailentai pakeisti poliuretano, archajiškais metodais pakabos aukštis pritemptas prie teisingesnio.

Kad kompensuoti mažus dėžės perdavimus ir didelę spidometro paklaidą uždėti R16 ratai su 225/45 gumom. Skamba baisiai, bet dar pusė bėdos atrodo ir važiuoja.[url]

Pasibandyta pavažiuoti nemuno žiede ir likau patenkintas šiuo kibiru. Trumpi dėžės perdavimai, mažai sūkių bei mažai galios kiša koją, tačiau posūkiuose jaučiasi mašinos užtikrintumas. Galima ties stadiono posūkiu gazą atleisti ir galas niekur nepabėgs.
Tačiau užfiksuotos ir svarbios mašinos ydos į kurias dabar ir bus koncentruojamasi:

Stabdžių nepakankamumas. 262 + būgnai (kurių vienas atjungtas) net neblokuoja ratų. Tam reikalui bus 282+260 setupas nuo roverinio vti.

Pakabos nedarbas. Priekis svyra iki pat atboinikų, galas nedirba visai. Kolkas susiveiktas 26mm priekinis stabilizas, tačiau reiks bandyt nuo ko pritaikyti ir gale. Dėl amortikų su spyruoklėmis dar galvoju kaip spręst.

Tepalo kaitimas. 5 rate jau 130. Tam reikalui bus oil cooleris.

O toliau smulkmenos kurios tobulėti netrukdo.

Šiuo metu atrodo taip:




Ai ir bonusas... Kas per išmetimo garsas pas mane keistas:
čia kodėl.
http://i354.photobucket.com/albums/r406/d16hemi/IMG_20150514_021639_zpsfigciygj.jpg
o čia skambėsys.
https://www.youtube.com/watch?v=-1AzVbjRUd8&feature=youtu.be

[/url]



Paskutinį kartą redagavo d16y5, 2016-10-29 19:19. Redaguota 2 kartus(ų)
slytrue



Žinutės: 210
Miestas: Šiauliai

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-06-10 05:09 Atsakyti su citata

Garsas tai tikrai super Shocked
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-06-10 08:37 Atsakyti su citata

Geras aprašymas ir tikrai įdomus projektas.

_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
d16y5



Žinutės: 141
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-07-27 08:03 Atsakyti su citata

Judama toliau:

Iškart po HK atidarymo nukautas roverinio vti stabdžių swapas:


Suportai papuolė ką tik perrinkti, dėl ko labai nudžiugau.

Kadangi diskų pergrežimas kažkodėl nelogiškai brangus, tai nuspręsta pirkti naujus iškarto tinkančius.
Priekis ATE diskai nuo MG ZR su roverinio vti kaladėm.
Galas ATE diskai nuo 7gen civico su roverinio vti kaladėm.

Priekis susidėjo bolt on:


O ir tarpas iki r15 rato lieka neblogas (dėka ratlankių išnešimo - ET30).

Su galu jau buvo idomiau. Ant donorinės šakės buvo atliekami matavimai ir pasidarytas trafaretas adapterio gamybai.


Pagamintas produktas:


Nors galas 260, bet visvien suportas telpa sunkokai:



Preliminariai viskas susideda taip:


Tačiau ant popieriaus viskas visad gražiau nei praktikoje. Jau ardant būgnus pastebėjau, jog suportas remsis į amortiko lėkštutę ar net korpusą. Taigi reikėjo greitai galvoti kaip spręst problemą. Taigi teko didint stabdžių išnešimą pakišant rastavkę po disku. Taip pat teko kilstelti amortiko lėkštutę.


OT: Norėjau apie tai vėliau parašyt, bet jau iš foto matosi, jog apsigyveno pas mane koniai + weitec. Pakabos darbu jau esu +- patenkintas. Smile

Gryžtant prie stabžių... vėl prieita problema - dedant rastavkę po disku, jis nebeturės kaip išsicentruoti. Taigi teko imtis pigaus metodo: rastavkę prisukti prie stebulės, o diską prisukti prie rastavkės. Žinoma prieš prisukant diską, jis rato veržlių pagalba buvo išcentruotas.

Šakė po drakoninimo:


Finale:


Slangutes naudojau iš swapo. Nebuvo bolt on, bet +- susidėjo.
Dabar tik su rankinio troso tvirtinimu bus idomu, nes panašu, jog ant suporto jo lengvai nepritvirtinsiu.

Taip pat nulaužus vieną stabdžių vamzdelį, teko pasikeist juos į mandresnius - kažkokio lydinio vario ir nikelio.

Liko dar pasikeisti masterį su pūsle, tačiau kolkas su esamu viskas labai neblogai veikia.



Next mod:

Kasterio didinimas. Visados norėjau pabandyti jį pasididinti, juo labiau kai internetuose jį užskaito prie didžiausią efektą duodantį modą už savo savikainą.
Ir ką gi jis duoda:

Del kasterio:
Arrow sukant vaira dideja isvirtimas,
Arrow ratai linke laikytis riedejimo linijos - t.y. prie didesniu greiciu masina bus linkusi vaziuoti tiesiai. Del tos pacios priezasties slystant sonu vairas pats atsisukines iki tiek, kol ratai pagaus riedejimo linija,
Arrow mano atveju pailgeja ratu baze, kas lemia pagerejusi svorio balansa ir prognozuojamesni valdomuma.

Kiek zinau tera vienintelis minusas - tai sunkesnis vairas vaziuojant.

Taigi, nusprendžiau jį didinti kišant šaibas ties apatinės šakės sujungimu. Nors toks metodas atrodo archajiškai, tačiau kas įdomiausia, tai net rimtų gamintojų caster kitai sudaromi iš tų pačių šaibų. Tai jei su jais niekam problemų nekyla, tai gal ir mano šaibos laikys.



Pradžioje mėginau prigrūst jų kiek imanoma daugiau ir mažinau jų kiekį tol kol išsukus ratus jie nesiremdavo į šakę. Gavosi apie 17mm šaibų šalia rato. Pagal internetus tiek šaibų generuoja apie +2,5 laipsnio kasterio. O man reikia daugiau. Tai panaudojau dar vieną gudrybę - apkeičiau viršutines šakes vietomis, kas turėjo dar pridėti apie 1 laipsnį.



Jau akimi matomas skirtumas. Tačiau toks šaibų kišimas ilgina ratų bazę, kas reiškias, jog priekiniai ratai bus arčiau bamperio. O kadangi su šitais volais jie ir taip arti buvo, tai teko stumti bamperį apie 1cm į priekį.
Uždėjus ratus gavosi:


Idomumo dėlei pamatvau ratų bazę, tai gavosi apie 2640mm (gamykloje 2620mm).

Telieka nuvažiuoti ant stendo ir pažiūrėti kiek ko gavosi, bei žinoma pasidaryt suvedimą.


Ai, dar nepaminėjau, jog prieky sumestas 26mm stabilnikas. Dabar jau visai nebe daržinė patapo mašina. Smile

d16y5



Žinutės: 141
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-09-17 21:17 Atsakyti su citata

Arrow Buvo prasukta pro xtros bazę ir už akcijinę kainą pasisvėriau savo daržinę:

Svorio pasiskirstymas tikrai geras, kaip ne rwd mašinai. Buvo sverta tokioje būsenoje kaip važiuoju - pilnas benzo bakas ir puspilnis dujako. Bus geras atskaitos taškas ateičiai.

Arrow Taip pat teko garbė pasinaudoti g-meterio paslaugomis ir prasimatuoti performancą. Gavosi apverktini 8.7s iki 100 ir 16.2s ketvirčio mylios.
Kaip tyčia išpuolė proga tą performancą pagerinti gana populiariu modu: užmesti b16 galvą
Galva ubago metodais perrinkta (pritrinti vožtuvai, pakeistos gumelės)

Kadangi b16 galvos įsiurbimo vožtuvai didesni 2mm, tai teko stumuose praplatint įpjovas jiems dėl viso pikto. Ne pats geriausias būdas, bet negalėjau sau leisti ardyti bloko, vežti frezuoti stumus, juos išsverti ir pan.

Nupirktos ir panaudotos ARP galvos smeigės. Užveržta pagal rekomendacijas iki 110Nm


Kadangi galva buvo prieš mane šlifuota jau apie 0.6mm, tai teko nusipirkt kitajoziškas reguliuojamas žvaigždes ir pavargti reguliuojant jas. Tačiau efektas buvo vertas pastangų. Taip pat teko subarinį išmetimo koliką pasikeisti į standartinį, nes ant aukštų sūkių kitaip visai nevažiavo.
Na ir ką gauname? 6.6s iki 100 ir 14.6s ketvirčio mylios. Jau geriau.

Arrow Pamodifikuotos priekinės viršutinės šakės, kad išgauti kažkiek išvirtimo
https://drive.google.com/file/d/1PcVm2FXorvIAT2Ynwm4lB1uMCALfPfV5pA/view
Nors tvirtinimo vietas perdariau per 5mm, tačiau išvirtimo visvien mažoka... Kairė 1 laipsnis, dešinė tik 40min.

Arrow Gale sudėtos ilgintos smeigės. Nes dėl stabdžių burtų teko po disku dėt 6mm rastafkes, tai ratas užsisukdavo tik ant 4 apvijų.
https://drive.google.com/file/d/1_qJp0nevbv-TflHCr98_B4rPtPPHgdyMjw/view

Arrow Taip pat vietoje valvoline 5w50 pradėta pilti nestes 5w50. Kodėl? Nes 24€/4l yra mažiau nei 65€/4l. O kadangi jo konsumpcijos yra nemažos tai sutaupys gana nemažai šlamančių.

Kiek ilgėliau panaudojus konius su weitecais galiu skelti įvertinimą. Koniais patenkintas, weitecais - ne. Galima matyti fotkėje kodėl.


Kas laukia toliau:
Arrow Gana rimtai pradedu galvoti apie drastišką svorio metimą, nes jis pradeda gana stipriai maišyti, o ir mašinos mazgus laužo. Taip greituoju būdu primečiau, jog paliekant mašiną dar gatviniu rėžimu galiu pamest apie 100kg. O jei jau pradėt rimtesnius drakoningus, tai bendroje sumoje gal net 200kg pamesčiau. Iki pavasario mėginsiu bent 100kg netekt.
Arrow Taip pat matosi paskutinėje foto, jog verkiant reikia kietesnių spyruoklių. Weitecai yra labai per minkšti tokiam svoriui.
Arrow Reikės bandyti pradėti žaisti su suvedimu. T.y. daryti nebe nuliukus, o kažkiek nesuvestus, kad išgauti norimą valdomumo efektą.

d16y5



Žinutės: 141
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-02-14 21:01 Atsakyti su citata

Truputis vandens nutekėjo nuo paskutinio posto, tai trumpai kas buvo ir ko nebuvo:

Kibiras buvo patekęs į du smulkius autoįvykius, vienas jų atnešė žetonų, o kitas.... na tarkime žiemos ledas pasiėmė savo duoklę. Very Happy
Įvykis nr1:

Nr2:


Na bet sužeidimai nedideli, tęsiama viskas toliau.

Buvo apsimyžusi vairo kolonkė, bet Mozė man pagelbėjo ir suteikė tvarkingą unit'ą kurį keičiant teko pavargti (buvau pamiršęs kad kardanas su razdatke visai stipriai maišo išimti kolonkei).

Taip pat po paskutinių praeito sezono paganialinimų pradėjo reikštis pirmieji geniukai motore. Dėl tepalo vartojimo ties posūkiais pastigdavo jo ir pakabino indėklus truputį. Nusiėmiau karterį pažiūrėt ir viskas aišku - motoras į metalą tinkamas. Prasidėjo pakaitalo paieška apie kurią vėliau.

Taip pat pradėjau svorio metimo darbus.

Kadangi gale neplanuoju nieko vežt, tai išskerstos galinės durys:

Per abi duris numesta 8,9kg
Toliau:
papildomas kilimas svėrė 5,8kg
Ortakis į kojas gale 0,7kg
Firewall danga 3,9kg
Bitumas nuo dugno (nenuskutau dar nuo tunelio bei gale po sedyne) 5,9kg
Gal. kolonkės 1,5kg
Stoglangis 17kg, dar 2kg vidinės skardos, tačiau +2kg atsirado užkniedijus ertmę.
Išskerstas bagažinės dangtis 1,65kg
Nulupta palangė 2,4kg
Akumas pakeistas į gelinį kuris sveria 3,3kg. Išlošta 8,7kg
Dar kitas mėšlas kurį išlupau 4,4kg.

Viso numesta virš 60kg. Dar yra kur mesti, tai bus tęsiama.


Taip pat viso šito proceso metu įvyko didi šventė civicui ir man, nes įgyta kasdienė mašina:

Galvojau nusipirkau normalią mašiną... ir prasidėjo kaprizai. Buvo sugedęs pusašis, nustojo veikt vairuotojo langas, pastoviai sudega pėčiuko valdymas ir vairo kolonkė lašėt pradėjo. Viskas dar dzin jei ne tas pėčiuko valdymas. Jau 3 sudeginau ir dabar kitą pasijungiau nuo atskiro akumo per atskirą pravotkę į naujus varikliukus, kad pažiūrėt ar padės. Jei nesudegs, tai kas savaitę po vieną komponentą pajungsiu atgal kaip buvo ir jei sudegs ties kažkuriuo etapu bus bent jau aišku kodėl sudegė. Vargas...

Na ir grįžtam prie motoro problemos civice. Kai užlinko b20, pradėjau galvot ką daryt: pirkt tokį pat iš šroto kuris neaišku kokios būklės? bandyt ieškot b18 bloko kurių jau nebeįmanoma rast neperkant viso swap? O gal downgradint į b16? Nei vienas jų neskambėjo labai viliojančiai.
Ir vieną dieną BAM
[IMG]http://i666.photobucket.com/albums/vv22/grabysjonas/IMG_20160214_155734.jpg~original[/IMG]
K24A3. Kodėl? Nes tiesiog nematau logikos sėdėti su nykstančia B serija kuriai kuo toliau tuo sunkiau rast kažką. Juo labiau kai K motorai jau kainuoja logiškus pinigus. Smile
Taigi planas:
Praeiti TA su B20
Lupti lauk
Sukrauti K24
Sujungti su špyžiniu galiniu diffu ir storais pusašiais
Enjoy'int

Stay tuned.

Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-02-15 12:30 Atsakyti su citata

Tai koks damage dėl virtimo?

_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
d16y5



Žinutės: 141
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-02-15 14:31 Atsakyti su citata

Sparnas, korneris, galinės durys su langu ir vos įlenkta stoikė virš jų.
d16y5



Žinutės: 141
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-03-15 14:53 Atsakyti su citata

Na va, pagaliau sutvarkyti TA reikalai ir iškart grįžus pulta griaut viską. Smile



Iki šio momento ir kažkiek reikalų įvyko:

Įgyta:
dėžė (prie jos, nauja sankaba, išminamasis, cilindriukas)


Būtinas atributas norint kažkiek daugiau smarvės - kpro


OBX helical lsd į galinį diffą vietoj esamo viskozinio lsd.


Priekines vti sedynes pakeitė del sol pasostės. Geresnis prilaikymas ir minus 2kg

Įvyko ir šalutinių darbelių:

Bežiūrint į motorą sujungtą su dėže man kažkaip labai kūdai ir silpnai pasirodė esanti razdatkė. Pažiūrėjau, jog k serijai nėra jokio papildomo sutvirtinimo jai (priešingai nei B ar D serijai), tai nuspręsta ką nors sumeistraut šiuo klausimu.

Paruoštas trafaretas


Išpjautas produktas (8mm aliumas). Norėjau 12mm, bet deja tokio nebuvo tuo metu.


Sugalvota tvirtinti trimis taškais. Prie bloko jau iš plieno virinausi kronšteinus. Iš aliumo būtų standžiau, bet nenorėjau taip rimtai prasidėt. Smile




Pačią razdatkę sugalvojau tvirtinti tvirtesniais varžtais. Pasirodo su nedideliom modifikacijom prisitaiko d serijos galvos varžtai.


O čia preliminarus fitmentas kai viskas sudėta


Pasvėriau šitą metalo krūvą, tai su visais varžtais prisidėjo 1.9kg. Ne taip ir baisiai.

Taip pat ėmiausi spręst kitą dilemą. Swapo įsiurbimo kolikas yra k24a3, kuris ėjo su elektronine sklende. Man kadangi to visai nereikia, tai gavau kartu mechaninę sklendę. Pasirodo ta mechaninė sklendė netinka ant k24a3 koliko. Na galvojau maža bėda, susiradau k20a2 koliką, sklendė jau tinka, beeet yra toks skirtumėlis:
k24a3

k20a2


Kaip matome k20a2 kolikas neturi integruoto coolant porto. Pas jį jis eina atskirai ir tas nelabai tinka ant k24a3. Variantai keli: pjaut sklendės flanšą ir privirint ant k24a3 koliko, užkimšt tą portą galvoje ir pasidaryt atskirą nuvedimą iš višutinės šlangos, bet kadangi tas užkimšimas man nelabai prie širdies, o ir k20 kolikas kažkiek geresnis arkliams, tai sugalvojau paburt iš dviejų vieną.

Nupjoviau nuo k24 koliko tą gabalą koliko ir prisifrezavau išlinkimą, kad atitiktų su k20 koliku.

Prisukta ant trafareto ir bus bandoma suvirinti. Vėliau aišku bus šlifuojama plokštuma.

Sekantis modas - suinstaliuotas 50deg VTC. Internetai kalba, kad visai neblogas dalykas šiam motorui. Žiūrėsim kas bus.


Kadangi tuo pačiu keisiu galinį difą į paprastą, o viskozė eis ant kardano, tai pradėjau internete skaitinėtis tokius buildus ir žiūrėt ar viskas tvarkoj su perdavimų suderinamumu. Keletoj šaltinių radau, kad žmonėms iškepa viskozės ir jie todėl naudoja skirtingų išmatavimų padangas, kad kompensuoti tą neatitikimą. Bet dėl visa ko sugalvojau pasiskaičiuot perdavimus turimų dėžių ir likau nustebintas. K serijos awd perdavimas į galą yra identiškas kaip shuttles, priešingai nei B serijos (maniau, kad K bus identiška B). Tai gana supaprastina reikalus. Smile

Toliau reiks gamintis pagalves ir bandyt pakabint motorą. Baisiai knieti sužinot kokio dydžio skylę kapote reiks pjaut. Very Happy

Xsamp
Klubo narys


Žinutės: 361
Miestas: Vilnius/Ukmerge

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-03-15 15:27 Atsakyti su citata

Liuks projektas. Matosi, kad rankos abi ne kairės Smile

_________________
Honda Prelude 4gen, 93, H22A8, 165Kw - Old school fun
Honda Accord 7gen, 07, i-CTDi - Wifes daily
Honda Civic 5gen 1 Car Race, 95, D15B/Z6 Mini-me - Amateur racing
VW Multivan T4, 96 - Daily/Work/Travel/Race support car
Yamaha XT660X, 08 - Urban Supermoto bike
Yamaha YZ450F, 06 - Dirt bike


Paskutinį kartą redagavo Xsamp, 2016-04-11 07:49. Redaguota 1 kartą
d16y5



Žinutės: 141
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-04-10 12:28 Atsakyti su citata

https://youtu.be/jRbs7SNl9cs
Prikūriau truputį. (Don't mind the šrot)

Motorą tvirtinau home made pagalvėm. Bet realiai ne dėl to, kad bus pigiau, bet dėl to, jog su savosiom galėjau motorą pasistatyt taip kaip noriu, o joks pagalvių komplektas to nebūtų padaręs. Ir kodėl gi taip? Nes razdatkė ir nes noriu motoro aukštai.
Taigi po daug matavimų ir sukiojimų surasta optimali pozicija. Motorą teko nešti į priekį ir kažkiek daugiau pasukti, kad galėčiau išlošti karterio prošvaistės.

Karteris

Razdatkė



Buvo pastebėta, jog mano esami hibridinti pusašiai visgi netiks (gana stipriai per trumpi) ir teko ieškotis ilgesnių. Laimei surastas dc5 komplektas, kuriam tereikėjo sukeist vietom vidines granatas ir permauti išorines nuo b16.
Beje, k24 midshaft yra stipriai ilgesnis nei k20. Čia info ateities projektams.

Pritvirtintas shifteris


Shifteris naudotas nuo ATR H22. Pirminis trosas nuo to pačio, o antrinis nuo 1gen CRV su kempo modifikacijom.

Nupirktas naujas ep3 radiatorius ir bestatant pamatyta, kaip sunkiai jis telpa.


Taigi nupirktas dar ir slim fan, bei žarnų, kad sujungt kažkaip apatinę šlangą.

O kapotas finale atrodo taip. (Bus galvojama kaip uždengti visa tai)


Nors rodosi, jog kas čia beliko iki išvažiavimo, tačiau yra nemažai bet:

1. Tiesiog būtinų būtiniausias dalykas yra kuro atstoinikas. Čia ir dėl svorio ir saugumo. O tai lėkt trasoj su pilnu baku visai nelinksma.
2. Kadangi gale noriu helical lsd, tai reikia keist diffą, kurį noriu pastatyt per vidurį, nes du vienodus pusašius gamint pigiau ir kardanas tiesiau stovės (nes razdatkė dabar kitoj pusėj). O tam gali neleist kuro bakas, kurį gali tekt mėgint pastumt į šoną kažkiek.
3. Kad sujungt dėžę su galiniu diffu reikės gamint kardaną tinkamą. Gale keisis flanšas į seno tipo, o visų kuriuos turiu kryžmės labai pavargusios. Kardanos su tokia kryžme niekas nebalansuos, tai reikės ją keisti. Vilniuje kontora sako, jog kryžmės čia nesikeičia ir jas siūlo restauruot. O iš tikro viskas ten keičiasi, tik reikia turėt į ką pakeist. O ar rasiu bus matyt. Gali tekt užsakinėt iš USA.

O kadangi šitie reikalai nepigiai atsieis, tai mintis kyla, susirinkt kaip yra važiavimui ir po to neskubant viską susipirkt ir vėl užsidaryt garaže kuriam laikui, kad susitvarkyt kaip reiktų.

d16y5



Žinutės: 141
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-10-29 20:09 Atsakyti su citata

Praėjo nemažai laiko ir nemažai modų. Stengsiuosi per daug neišsiplėst, nes turbūt niekas nenorės skaityt bakalaurinio apimties teksto. Jei yra klausimų ar domina kažkas plačiau, būtinai klauskit ir papasakosiu plačiau.

Pradėsiu gal nuo svarbesnių modų:

Kažkur prieš porą mėn pajungiau 4WD sistemą.

O jos pajungimui buvo gana nemažai reikalų, tai nuosekliai apie kiekvieną.

---

Galinis diffas. Naudojau shuttle špyžinį open diffą į kurį sudėjau D serijos dėžės LSD (deja OBX). Vienintelės reikalingos modifikacijos - pragrežt kiaurai sriegius difo korpuse kur sukasi FD žiedas, užsukus FD prišlifuot varžtų galvutes, kad nesiremtų į korpusą, bei žinoma teisingai reshimmint diffą ir įveržt guolius.



Bet kadangi tai buvo OBX, tai nusprendžiau išardyt ir pažiūrėt būklę. Krumpliai dar geri buvo, bet korpusas...


Su freza ant drėlės pritempta kažkiek prie geresnio vaizdo.



---

Toliau sugalvojau, jog galiniai pusašiai yra per kūdi. Visa laime, jog ir čia yra sprendimas, tik reikia tam pasiruošti. Į galą galima sukišt D serijos priekinius pusašius (žinoma tik ilgiai netiks). Vidinės granatos bolt-on susikiša į shuttle diffą, tik reikia pabulgarint diffo korpusą, kad nesiliestų didesnė granata niekur. O su išorinėm granatom įdomiau - reikia perdaryt shuttle stupicą, kad prisisuktų CRV galinis guolis ir į jį galima supresuot priekinę stebulę, o tada gaunasi priekinės granatos bolt-on.
Tai vat toliau nuotraukos apie galines stebules.

Stock shuttle stupica



Nupjaunam guoliavietę ir prabulgarinam vidų



Tada bolt on užsisuka galinis CRV guolis



Supresavus išorinę stebulę nuo priekio


Čia vėl kažkiek nušveičiam


Taip pat reikia nušveisti CRV guolio vidinį lip'ą, nes kitaip išorinė granata atsirems į jį.

Padarom vietos granatai



Tight fitment.


Taip pat kadangi CRV guolio korpusas kitoks ir išnešimai kitokie, nebetiko galinio suporto bracketas, dėl ko teko bracketo ausis tiesiog privirinti prie guolio korpuso.



---

Kai granatos jau lenda, laikas pusašių gamybai. Du priekiniai sohc pusašiai patrumpinti iki reikiamų ir sukišti vietoj senų. Pačios štangos ilgis gavosi 57cm, trumpino Daniliškės.



---

Greituoju būdu patrumpintas kardanas kiek reikia ir jis su visa visko mova pritvirtintas į tunelį.



Perdarytas išmetimas, kad draugautų su kardanu.



---

Na ir kai viskas veikia galima pasidžiaugt pirmais test raidais.

https://www.youtube.com/watch?v=EVZDF84_38E
https://www.youtube.com/watch?v=JG4-kKwjLeQ
https://www.youtube.com/watch?v=1KrsfOg5-Z0

---

Tačiau po pirmo važiavimo pastebėta, jog kardanas gana stipriai muša, o HK trackday jau ne už kalnų.

Pakeičiau kardano kryžmes

Išlupta kryžmė


Home made kryžmės centravimo staklės


Galutinis produktas. Panaudoti seni capsai kaip fiksatoriai, nes nėra jokių fiksavimo žiedukų kryžmėms.


Tačiau nuvežus kardaną su tokiom kryžmėm į Daniliškes ten chebra pradėjo baidytis ir sako, jog arba keičiam kryžmes pas juos arba nieko nedarom. Jų kryžmės keitimas - 100eu/vnt. O vienam kardane jų 3.
Susisiekiau su analogiško civico savininku ir jis patarė pabandyt Klaipėdos Mersaną.
Paskambinau, pasiklausinėjau ir sekančią dieną jau vežiau kardanus. Reziume su 2 kelionėm į Klaipėdą, maistu per tas dienas ir pan susitaupė 500eu dviems kardanams lyginant su tuo, ką būčiau sumokėjęs Daniliškėms.


---

Dar prieš trackday norėta pasididinti priekyje išvirtimą, nes jis labai netoli 0 buvo.
Viršutinės šakės patrumpintos apie 1.6cm ir šarnyras paneštas atgal papildomam kasteriui. Dėl kasterio šarnyrą įvirinau kampu, kad jis vėl dirbtų gamyklinėj pozicijoj.


Kasterio vizualizacija


Gavosi abiems ratams po maždaug 2.5 išvirtimo ir po 6-7 kasterio. Išvirtimo kiek per daug, bet yra kaip yra.

---

Taigi išaušo ta diena, kai galima pasitestuot ką surinkau ir kiek sveiko proto likę.
Šį kartą važiavau be spoilerio, tai tas labai gerai pasijautė jau pirmam važiavime, kai danga šalta. Buvo nemažai išslydėlių, o tarp jų ir aš Smile Gaila pirmam slidžiausiam važiavime nebuvo įjungta kamera.

Tačiau, visgi vienas blogas dalykas nuo pirmo etapo nepasikeitė - padangų prašokinėjimas posūkiuose (net girdisi video). Galvojau, jog čia mažo išvirtimo problema, tačiau buvau paprotintas, jog tai lemia storo stabilniko ir minkštų spyruoklių setupas. Minkštos spyruoklės verčia kėbulą, o storas stabilnikas prideda priklausomumo pakabai, tai visi judesiai nuo vidinio rato, kuris daug atkilęs per stabilniką persiduoda išoriniam ratui, kuris labai prisispaudęs ir taip tie trikdžiai vis priverčia ratą atkibt nuo dangos. Man pakankamai logiškai skamba, o niekas kitos versijos nepateikė dar.

Kitas pastebėjimas, jog 4wd setupas neatėmė tiek greičio kiek tikėjausi. Greičiai tiesiosiose buvo gana panašūs kaip ir pavasarį.

Ir dar vienas į mano paties daržą - per mažai spausta gazo ir stabdžio. Gal tik 2 ar 3 posūkiai buvo, kur buvo pasiektos mašinos ribos. Na ir aišku trajektorijos vietomis gana kvestionuotinos. Smile

Na ir jūsų dėmesiui bei teismui - daržinės on-board.
https://www.youtube.com/watch?v=AsXqQA6VQ5Q

Laikas neoficialus, nes trečiam važiavime pervažiavus fyškę pamečiau laiko matavimą (yra on-boarde) ir po to buvo greitesnių ratų.

Na o patį pasirodymą vertinu neblogai - nemiriau, neapsiverčiau, kardanas neatitrūko ir nepažiro po trasą, išvirtiminės nelūžo ir vėl gi nemiriau, kas yra visai nieko. O mažiau teigiami dalykai - sąnaudos bei kuro rezervas po pirmų simptomų, kad baigiasi kuras. Trumpai tariant pradėjus trailint turiu maždaug porą km atstumą, kurį dar galiu ramiai nuvažiuot. Smile O sąnaudos - per visą savaitgalį tenais 80l. Ne trasoj buvo 250-300km, kas manau logiška jog galėjo pareikalaut ~30l ramiu režimu. Tai tada gaunasi, jog trackday metu buvo sudeginta apie 50l. Aišku per jį važiuota nemažai, gal 100km, tačiau pusė jų buvo aušinimosi ratai...

---

Dar nespėjus grįžt po trackday jau knietėjo išbandyt žieminį mašinos setupą. Na ne, tikrai ne žiemines padangas ir ne naują ledo gremžtuką. Atėjo laikas pasiaiškinti kam tas antras kardanas man - matot, jei netyčia dingtų priekiniai pusašiai, tai viskas eitų į galinius, o tame kelyje yra viskozinė mova, kuriai tas labai nepatiktų ir iškeptų greit. Tai kad šito incidento nebūtų, pasidariau antrą kardaną, kuris neturi jokio praslydimo mazgo ir taip visi būtų patenkinti... ypač vairuojantis. Smile

Na ir ką galiu pasakyt... best decision ever! Very Happy
Tačiau visiem turėtų būti natūralu, jog dėžė ilgai tokio rėžimo nelaikys, bet mano galva jei iki pavasario atitemps, tai bus buvę totaliai verta. Smile

Tik gali kilti klausimas - kokio ** aš žiemai pasidariau RWD, kai dauguma norėtų atvirkščiai? Atsakymas slypi pernai kai virtau. Su 4wd yra nemažai valdymo niuansų, kurių vienas - didelis greitis ateinant į posūkį ir dar didesnis kai išeini iš jo. Bandant slysti mažais greičiais slydimas nebetenka prasmės, nes spaudžiant gazą mašina tiesinasi ir viso posūkio tikrai neišimsi (na nebent posūkis aikštelinis). Tai kaip ir gaunasi, jog dar nepradėjus posūkio jau turi žinot kaip pasistatysi, kaip spausi ir kaip išeisi iš jo, kitu atveju arba nebus dreifo arba bus grovys. Tai visas procesas dažnai iš malonumo virsta gana įtemptu reikalu. O kadangi tą pačią žiemą teko pasibandyt dyzelinę slyvą automatą, tai gana greit supratau, jog tokiems reikalams daug geriau yra rwd. Na bent jau fun prasme tai tikrai.

---

Taigi, po kokio mėnesio razdatkės kankinimo prasidėjo pirmieji gedimai. Ir visai ne tokie kokių tikėjausi.

Pirmas gedimas.

Trūko kėbulo konstrukcija laikantį galinį difą. Pasirodo ji trūko dar tada kai buvo 4wd, tik iš garsų to nesupratau.

Pasirodo galui teko nemažai perkrovų ir tas difas gana stipriai judėjo, nors jo pagalvė buvo užlieta stiklo klijais. Kai montavau diffą tarpas nuo kuro bako buvo koks 1,5cm, bet to neužteko, kad kardano flanšas nesidaužytų į kuro baką


O remontas tokio dalyko buvo gana ūkiškas.


Matom, jog viskas laikėsi ant rūdžių.


Panaudojau 60x60x3 plieninį kvadratinį vamzdį, kuris beveik įdealiai įsileido į išpjautą nišą. Apatinė dalis prisisuka prie difo, o po to tą dalį prisukam prie viršutinės, kuri įvirinta į kėbulą. Vietoj gamyklinių m10 varžtų panaudojau daug rimtesnius traversinius m14 varžtus. Vamzdyje padarytos įvorės, kad veržiant nedeformuotų profilio ir laikytųsi ne tik ant vienos sienelės.

Galinę pagalvę pašalinau velniop ir padariau standaus tvirtinimo kronšteiną. Dabar difas jau niekur neturėtų judėt.

---

2 gedimas.


Nelabai daug tereikėjo, jog kiniškas lsd pradėtų birėt. Atitrūko du dantys, tačiau jie labai gražiai susimalė nepažeidžiant kitų krumplių ir korpuso.

Ne, kitos lsd tikrai nepirkau. Kaip ir sakiau, sprendimai gana ūkiški.



Tas dalykas antroje foto, tai satelitų apsauginis dangtelis satelitų dežutei. Norom nenorom virinant satelitus prisidaro šlakų kurie prikrenta kur nereikia ir po to važiuojant gali iškristi ant FD pavaros taip užkertant galinius ratus ir sukeliant katastrofą. Tai užvirinus dangtelius ant ertmių tuos šlakus izoliavau viduje.

---

Taip pat atėjo metas, kai mano galinis bakelis nuo Focus RS kažko tai pradėjo negražiai plerpt. Nors peroperavau ir perkamšiau iš naujo, tačiau vistiek kažkas ne to. Tai pradėjus ieškoti pakaitalo gavau pasiūlymą įvalyti bakelį nuo Mercedes Benz... AMG 5.5. Smile


Įvirinus.


Deja garsas ne toks kokio tikėjausi. :/

---

Na ir po visų atliktų darbų reikėjo išvažiuoti test drive'ui

https://www.youtube.com/watch?v=EVZDF84_38E

Dar vienas dalykas vertas paminėjimo. Jei vien į galinę ašį paleidus ~240Nm niekas nesubirėjo ties trečiu burnoutu, tai techniškai 4wd režimu taip pat gali laikyti ir 500Nm ar daugiau. Tik patys dėžės sinchrai gali atsisakyti, bet dėžių gi yra. Smile


Tolimesni darbai - ieškoti kitų silpnų vietų. Smile


---

Ai, dar gi crv turi ką pasakyt Smile

Kadangi CRV aka. sandėlys buvo jau siaubingai vangus, o garaže besivoliojo kažkiek žaislų likusių nuo civico, tai vieną dieną nesusilaikiau ir atsitiko toks dalykas.


Padarytas šioks toks 60mm išmetimas, užmautas 'subaru style' išmetimo kolikas, bei kobra. Very Happy

Ir rezultate:
https://www.youtube.com/watch?v=tv2rEOvLTBA

--

Taip pat nepatingėjau ir prieš žiemą nusirinkau visą apačią ir pasidariau tinkamą atikorozinį. Tokios hondos be rūdžių jau seniai nebuvau matęs...


Įdomumo dėlei: kai kurios kėbulo dugno dalys vizualiai atrodė identiškos RTSi, tai galimas daiktas, jog tokie dalykai kaip galiniai "ložeronai", nišos balkiams, difo tvirtinimai gali būti identiški. O tas labai gelbėtų kėbulo restauracijos atveju.

d16y5



Žinutės: 141
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-15 20:13 Atsakyti su citata

Dar prieš žiemą rezgiau mintį apie būstą (ne tą kurio visi normalūs žmonės norėtų) ir planavau, jog po žiemos jau būsiu jį susirinkęs, susidėjęs ir prasitestavęs. Deja aš nesu labai racionali ir sėsli asmenybė ir atsisukus porai samariezų galvoje supratau, jog noriu kito daily vietoj savo patikimojo crv. Ir taip jau gavosi, jog mėnesio bėgyje atsirado dar vienas galvos skausmas.

Maža to, kad atėmė visas 'būstui' skirtas lėšas, tai dar verkiant prašosi mechaninės dėžės swapo, o kol galvojau apie swapo problemas tai netyčia nusipirkau torsen lsd, po to plate lsd... na suprantat patys kaip ten būna. Neutral

O dar kampe laukia kitas laboratorinis darbas, kurį visgi derėtų įgyvendinti...

Žodžiu prisiviriau, o dabar reikia srėbt. :blackeye:

Grįžtant prie vargano cvieko, tai šį žiema jam nebuvo išskirtinė ir prasileido vieną į nosį.

Šį kartą kaltininkas buvau daugiau ne aš, o pakelės bembis, kuris po smūgio be parkių nubėgo toliau ir paliko nusiaubtą civico priekį.
Na bet džiugu, kad šį kartą nebuvo nei stogo nei bortų ir net nelūžo niekas stipriai. O žiemą teko pasivažinėt ir rwd režimu daug labiau patiko. Nebėra to baisaus faktoriaus, kai slysti - turi mint dugną, o tada labai greitėji. Tačiau atsirado kitas niuansas - labai lengvai darosi spin-out, kas žinoma yra dėl mažo locko ir labai lengvos šiknos. Na bet nieko čia nepadarysi, tai tiesiog teko lėkt su atsarga. :blackeye:

Pasibaigus žiemai atėjo metas aptvarkyti tą vargšą kibirą, o tai po bembio jau visai tragiškai atrodė priekis. Kadangi šį žiema jau jam paskutinė, tai nusprendžiau jog nepakenktų ir truputis kosmetinio remonto.
Ardyti visados smagiausia:




Ir ardymo procese pastebėta, jog bus darbų daugiau nei atrodė:



Keleivio pusės lonžeronas jau buvo gana skylėtas.


Tai ta proga nusipirkau naują reduktorių su argono mixo balionu ir ėmiausi reikalų.








Vairuotojo pusė atrodė geriau, bet irgi prašėsi rankų:





Tuo pačiu pagalvojau gal būtų pravartu pravirinti gamyklines jungimo vietas.


Ir po to neutralizuojam metalą rūgštiniu gruntu.


Taigi pakovojus su visais rudžiais buvo pagruntuotas ir padažinėtas visas priekis. Visur receptas tas pats - rūgštinis/akrilinis/epoksidinis gruntai, o jau po to pagal skonį. Variklio skyrius buvo nupūstas hammerite sidabriniais dažais, o visur kitur kaučiukine danga.



Po to jau turint kėbulo dalis buvo perdarytos motoro pagalvės, kad nebereiktų kapote skylės.



Tik taip pakeitus variklio poziciją pasikeitė ir situacija gale prie vairo kolonėlės.

Tarpas apie 1mm. Bet dėka poliuretaninių pagalvių šitoje vietoje nekilo bėdų.

Kai motoro galva jau nebelindo pro kapotą tai reikėjo tą patį padaryt su P/S siurbliu ir fuel railu.
Pradžioj planas buvo statyt china railą ir jame kitur prisukt FPR. Bet pamačius kiek ten su juo nenumatytų reikalų, finale nuspręsta visgi palikt standartinį railą, nes pasėdus pagalvėms jis jau nebesirėmė į kapotą. Beje, jei kada irgi kaip aš sudraskysit k serijos purkštukų gumeles, tai jų yra pirkti autoaibėje.

Kitas reikalas buvo P/S siurblio relokacija. Pradžioje planavau jį kelt į genero vietą, o generą į pačią apačią. Tačiau pamačius kaip stipriai netelpa P/S škyvas nuspręsta tą siurblį statyt apačion, o generą palikt ramybėj.
Nors jau turėjau nusipirkęs ieškotus generą nuo R18A2 ir siurblį nuo N22A1, bet finale panaudojau viską nuo K24. Tik jau statydamas P/S siurblį dariau, kad visas diržo įtempimas būtų iš jo, taip pašalinant originalų įtempėją.



Tik dabar bėda, jog siurblys yra žemiausia dalis priekyje, tai reikės bandyt statyt trumpesnį diržą ir tikėtis, jog užteks kronšteino įtempt.

Next step - vėl prisabačint galinį diffą. Šį kartą į tai pažvelgiau kitu kampu ir nesicackinau.


Panaudojau 3mm storio berods šalto valcavimo vamzdį.

Taip pat pakeičiau visas duris, kapotą, sparnus, teliką. Kadangi telikas ir sparnai taivanio dar liko išspręst tarpų suvedimo bėdas.

Na ir susukęs paskutinius varžtus lėkiau tiesiai į kačiargos šėryklą prasitestuot.
https://www.youtube.com/watch?v=K6jBUEz-5eI&feature=youtu.be



Neskaitant labai stipraus visų skysčių kaitimo viskas praėjo sklandžiai. Tik iš atsiradusių garsų itariu, jog kažkas vėl nutiko galiniam difui. Very Happy

Toliau reiktų pasibaigt daryt visas smulkmenas po kapotu ir išorėj, kurių dėl skubėjimo nepadariau ir pavažinėt iki sezono pabaigos. Smile

Dj.muzzle
Klubo narys


Žinutės: 749
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-16 08:08 Atsakyti su citata

Šaunuolis! Smagu skaityti tavo temą Wink

_________________
i-VTEC TEGGY
K20/K24 JDM INTEGRA TYPE R
K-SWAP EG-DC|dalys|darbai
K-SWAP pagalvių komplektai
______
EGK20 sold
DCK20/K24 Time attack
FA5K20 SI Daily
Moze
Administratorius


Žinutės: 1272
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-16 08:16 Atsakyti su citata

Kaip visada, kažkas įspūdingo pas tave (Y)
Galų gale civic bus ne tik išskirtinis technine prasme, bet ir išoriškai išskirtinis (nebe blogąja prasme Very Happy)


_________________
EK4 - EK9 wannabe - sold
MB1 - money saver - sold
DC2 - JDM 98spec-R - sold
CB3 - H22 daily - sold
BPE - Legacy H6 spec B daily - sold
AP1 - Dynami:T Track animal
E10 - BMW 1602 K-swap - SLOW project
FA5 - Expensive daily (K20/K24 hybrid)
d16y5



Žinutės: 141
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-16 08:47 Atsakyti su citata

Moze rašo:
Kaip visada, kažkas įspūdingo pas tave (Y)
Galų gale civic bus ne tik išskirtinis technine prasme, bet ir išoriškai išskirtinis (nebe blogąja prasme Very Happy)

Bus labai gerai, jei pavyks bent truputį nutolt nuo praeito šiukšliadėžės imidžo Very Happy

Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Ligoninė
Puslapis 11

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.