img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
Honda accord 8gen atsiliepimai
Pereiti Atgal  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Toliau
 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Accord/Prelude/Legend
Autorius Pranešimas
laimis.laucius



Žinutės: 166
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-3 16:18 Atsakyti su citata

Doomm----->> Jo, butent ten ir kalatojosi. Smile
laimis.laucius



Žinutės: 166
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-8 15:12 Atsakyti su citata

žodžiu, vakar vėl pripyliau pilną baką kuro, pravažiavau apie 50 km, ir vėl užsidegė chekas, kad mažas kuro slėgis, dingo trauka, užgesinau varikli, užkūriau, pravažiavau apie 2 km, ir vėl tas pats, na ir taip gal kokius 8 kartus stovinėjau kas 2 km nes dingdavo trauka, visiškai neleisdavo kelti apsukų, kol neužgesindavau variklio, na paskui leido važiuoti normaliai nors chekas degė, grižau i vilnių apie 150 km, trauka gera, grižes užgesinau varikli vėl užkūriau, chekas užgeso, važinėjau vilniuje, viskas tvarkoje, problema nebeišlindo, kaip ir ana karta, kol vėl neužpyliau pilno bako, nž gal tiesiog toks sutapimas... Wtf?? nesuprantu kur problema, vėl nuvarysiu i Nippon, nieko jie ten nematys, nes net chekas nebedega ir važiuoja puikiai, matys tik istorija, kas buvo....
Grizlly



Žinutės: 6
Miestas: Kretinga

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-8 17:41 Atsakyti su citata

Man panasus simptomai buvo ant 7gen, tai buvo kaltas kuro slegio voztuvas, common raile.
laimis.laucius



Žinutės: 166
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-8 18:18 Atsakyti su citata

Ir ka darei? plovei ultragarsu ar keitei nauja?? nes kiek suprantu jie pradeda kvailioti kai pagauna mikro nesvarumu, tai padeda dažnai išplovimas ultragarsu, kaip su 8 gen accordais nezinau, ar isvis ten toks stovi.
Grizlly



Žinutės: 6
Miestas: Kretinga

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-8 18:52 Atsakyti su citata

Keiciau i kita ir baigesi bedos, nes kuo toliau, tuo blogiau ir sunkiai vedasi, ziema isvis nebesiveda.
Dommm



Žinutės: 82
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-8 20:44 Atsakyti su citata

Laimis -> jei pats kaip nors nenuiminėji akumo klemų ir pan. tai klaidų atmintis turėtų likti Smile

_________________
-
laimis.laucius



Žinutės: 166
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-9 06:15 Atsakyti su citata

na ta tai zinau :)jie matys, kad byvo zemas kuro slegis, o ndbr normalus Smile
Dommm



Žinutės: 82
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-11 20:45 Atsakyti su citata

Pradėjo ir mano sankabai pasireikšti slydimas prie didesnio greičio Smile Sad Aišku tik tada jei staiga spustelni pedalą, labai nemaišo, bet malonumas mažas Very Happy Reikės dar pratestuot nuodugniau.

Pradėjau ieškoti į ką galima prireikus pakeisti

Originalas:
22105RL1305 - Type S
22105RL0315 - paprastas 110kw

Buvo forume tema, kur buvo rašoma apie cdti sankabas, ir yra komentaras, kad iš trijų paskutinių skaičių galima pasakyti ar stipresnė (naujesnės kartos, etc.) sankaba ar ne. 305 - silpna; 315 - stipresnė; 325 - stipriausia. Pagal kodus viršuje man tokia logika nesueina, nes kaip ir norėčiau Type S su didesniu atsparumu, bet ar tikrai tą gausiu?

Kitas klaustukas - jei ne OEM: LUK; SACHS pagal savo katalogus išvis nedeklaruoja 2.2dtec sankabos. AISIN siūlo tą patį komplektą KH-076 tiek cdti, tiek DTEC varikliams (?!?!). Galbūt kas nors susidūręs kiek gyvai yra skirtingos tos dvi sankabų sistemos? Gal tada galima imti bet ką, kas siūloma cdti ar ten tiesiog AISIN padarė universalią versiją?

AISIN katalogas: http://www.be.aisin-europe.com/themes/aisin/files/flipbooks/Catalogue_2016/html5forpc.html


_________________
-
Julijus



Žinutės: 243
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-12 08:41 Atsakyti su citata




Kiek žiūrėjau lingse, tai sankabų komplektai, kaip matosi, identiški type s ar 2,2exec. Kita vertus dabar lings honda puslapis dabar bugovas, nes pagal vina neleidžia mašinos žiūrėt, o jei pasirenki pagal modelį, daug dalių yra neįvardintų...

Tuo tarpu interkarsas komplektą siūlo tik nissin ir tik 110kw, o pasirinkus 132kw versiją, duoda tik išminamuosius guolius Very Happy

Kas liečia sankabas, man pradėjo durniuoti clutch master cylinder, kai oras pasausėja ir pašyla, sankabos pedalas nebenori atšokti arba nueina dugnan, o jei aštoka, tai sankabos sukibimas yra tik 1cm diapazone:
pedalas dugne - sankaba atkabinta;
atleidi 1cm - sankaba pilnai sukabinta...

Interkarse žiejau, CMC - ~20eur, ir pakeitimas įdomu kaip bus su juo. Aišku ir nuorinimas.

Pažiūrėjau skystį sankabos - jis juodas, matyt gyvenime nekeistas, bet dabar turbūt jo irgi nebeverta keisti, CMC guminiai kokie tai žiedai išsidėvėję...

laimis.laucius



Žinutės: 166
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-12 19:09 Atsakyti su citata

Dommm ---> tu kai rasi ka nors aiškaus, butinai parašyk kainas ir ką išsirinkai, nes manau ne vienam čia aktualu Smile nes pas mane irgi kartais praslysta ypac jauciasi vaziuojant pavara su auto pilotu, kai pradeda staigiai gazuoti, šiek tiek praslysta sankaba, tai net auto pilota išjungia Smile
Dommm



Žinutės: 82
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-12 20:50 Atsakyti su citata

Julijus >> aš žiūrėjau į nuo 2010-2011 einantį Type-S, nes man atrodo ten kur pas tave pvz tiesiog modelis su S apdaila, bet ta pačia galia Smile Intercars siūlo Aisin, bet jei žiūri pas juos pakaitalus tokiai detalei, eina ir LUK, SACHS etc. variantai, tie patys kurie eina ir CDTI. Dėl to labai jau dviprasmiškai viskas atrodo :/
Manau tą cilindriuką turint truputį įrankių tikrai nėra sunku pakeist, nuorint turint skysčio - irgi. Tik vietos ten nėra daug, bet iš atminties pamenu, kad ventiliatorius išėmus šiek tiek pralaisvėja. Beje, kodėl manai, kad pats cilindriukas blogas - man rodos reiktų atkabinti nuo šakutės ir pažiūrėti kaip vaikšto?

Laimis >> hmmm su autopilotu praslysta? Na tada menkas malonumas. Išsirinkt tai čia nelabai yra iš ko Very Happy Arba OEM iš UK siųstis arba pirkti ką siūlo aftermarketas LT ir tikėtis kad susidės. Sudėtingiau rast kas apsiims padaryti :/ Nors pati procedūra manau mažai skiriasi nuo 7gen akordo.


_________________
-
alienas



Žinutės: 2
Miestas: Panevezys

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-13 07:34 Atsakyti su citata

Sveiki forumieciai. Visai neseniai nusipirkau accord 2010 type s ir noreciau paklausti kokiu budu galima susieti telefona su auto, kad galeciau naudoti laisvas rankas? Bandziau balso komandomis bet niekas nesigauna....geriausiu atveju moteriskas balsas angliskai pasako kad telefonas nerastas....
Julijus



Žinutės: 243
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-13 10:53 Atsakyti su citata

aliensas rašo:
prpblemos su bluetooth
kiek iš atminties pamenu, tai:
1: spaudi mygtuka laisvu rankų (ne voice commando, o su rageliu)
2: sakai: phone setup
3: sakai: pair
4: sakai: one, two, three, four ale pin kodą Very Happy
5: sakai: yes (kai ponia paklausia, ar teisingai suprato PIN'ą).
6: tada aktyvuojasi mašinos bluetooth ir telefonas pradeda matyti HONDA HFT bluetooth device, arba device kuris kaip mac addresas atrodo 0C:25:36:F4:98... bet įkonėlė abiejų atvejų - vienoda, tada spaudi telefone ant jo, suvedi savo susakyta piną ir šiuo atveju turi prisikonektinti..

Turiu oneplus 3T telefoną, tai su vienu updeitu negalėjau prisijungti ir 6 etape malonioji ponia pasakydavo: The phone which is trying to connect is not allowed. Ir nieko negalėdavau padaryti.
Pasiskundžiau oneplus'ui, jie išleido updeitą ir 6 žingsnį praėjau tvarkingai ir prisikonektinau.

domm rašo:

Manau tą cilindriuką turint truputį įrankių tikrai nėra sunku pakeist, nuorint turint skysčio - irgi. Tik vietos ten nėra daug, bet iš atminties pamenu, kad ventiliatorius išėmus šiek tiek pralaisvėja. Beje, kodėl manai, kad pats cilindriukas blogas - man rodos reiktų atkabinti nuo šakutės ir pažiūrėti kaip vaikšto?

1: Skysčio yra maximum, bet jis beveik juodos spalvos (purvinas)
2: visais atvėjais slave clutch cylinderis vaikšto, neprikalusomai nuo pedalo, ar jis laisvas, ar neatšoka, bet visada numygus pedalą iki dugno, sleivas pajudiną greičių dežėj šakutę. IR taip leidžia bėgį ijungt. Taigi išvados: skystis vaikšto, sleivas dirba, skysšio yra.

Dėl to darau išvadą, kad kaltas master cylinderis, ir jaučiu jis ant tiek prie gyvenimo pabaigos, kol nebepaduos skysčio sleivui ir neleis bėgio perjungt. Būtų liūdna Sad
Citata:

Dommm



Žinutės: 82
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-13 11:13 Atsakyti su citata

Oj, aš pagalvojau kad tu nori slave keisti (sumaišiau juos abu) Smile), Dėl master tai gali būti sunkesnis pakeitimas. Šiaip jei ne problema tau su dalių grąžinimu į intercars, gali pasiimti kad ir abu elementus, o kai išardysi žinosi kurį tikrai nori keisti. Jei nekeisi, neištepliotas dalis dažniausiai priima atgal, paprasta.

Mano skystis irgi buvo juodokas, bet tik prie slave cilindriuko, talpykloje buvo +/- švarus. Gal ir gerai kad pakeičiau ;D


_________________
-
alienas



Žinutės: 2
Miestas: Panevezys

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-13 16:36 Atsakyti su citata

dekuij Julijus, viskas gavosi Smile
Julijus



Žinutės: 243
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-15 07:37 Atsakyti su citata

Dommm rašo:
Oj, aš pagalvojau kad tu nori slave keisti (sumaišiau juos abu) Smile), Dėl master tai gali būti sunkesnis pakeitimas. Šiaip jei ne problema tau su dalių grąžinimu į intercars, gali pasiimti kad ir abu elementus, o kai išardysi žinosi kurį tikrai nori keisti. Jei nekeisi, neištepliotas dalis dažniausiai priima atgal, paprasta.

Mano skystis irgi buvo juodokas, bet tik prie slave cilindriuko, talpykloje buvo +/- švarus. Gal ir gerai kad pakeičiau ;D


Bet talpykla prie valytuvų yra stabdžių skysčio ir sankabos, jie abu turi būti skaidrūs ir labiau į geltonumą, kaip kokia žalia arbata Smile

Beje interkarse neparduoda slave cilindrų prie greičių dežės, yra tik užvežta daug master clutch cylinderių, matyt čia hondu liga yra. Ir einama prekė. Vien į google įrašius visi tuom skundžiasi, pradedant nuo seniausiu 5os kartos civicų iki šiandieninių accordų, ir visur leaking master cluctch cylinder ir panašiai Smile

Kas dėl skysčio, rekomenduoju visiems ji pasikeisti profilaktiškai, nes blogas sankabos skystis, kuris yra tas pats kas stabdžių skystis, traukia dregmę ir graužia gumas, kurių pilna sankabos cilindriukuose, taip juos sudėvi! Beto pakeisti skysti nėra visisškai rocket science, skystis pigus, o su draugu prie alaus easy Smile

Kic dalykas, būtų gerai, kad sankaba butų bendroje sistemoje su stabdžiais, taip būtų išvengta tokių problemų, stabdžių skysti hebra dažniau keičia, tai tuo pačiu keičia ir sankabos, o čia kaip yra padaryta atskirai, taip ir gaunasi...

Dommm



Žinutės: 82
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-15 19:28 Atsakyti su citata

Julijus, galiu pasakyti kurią vietą tau bus sunku ardyt - ten kur kaip suprantu master cilindras jungiasi su pedalu. Bandžiau savaitgalį pareguliuot pedalą tai žiauriai nepatogi vieta Very Happy Sad

O dėl atskiros talpyklos sankabai manau, kad geresnis sprendimas su atskiru nei su bendru.
Pirma tai kad sistemos atskirtos ir vienos gedimas nesukelia kitos gedimo. Antra, nedaug kas žino, kad toje bendroje sistemoje reiktų po visų stabdžių cilindriukų nuleisti skysčio per sankabos sistemą (bent jau taip įsivaizduoju) ir duaguma tokio žingsnio tiesiog nedaro Smile O atskira talpykla tarnauja kaip priminimas.

P.S. Pareguliavus pedalo aukštį sankaba nebepraslysta (sutapimas?) Nes jau faktiškai nutariau kokias dalis dėtis, bet dabar sudvejojau...


_________________
-
Julijus



Žinutės: 243
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-16 11:12 Atsakyti su citata

Opa, čia gerų minčių pažėrei. Smile

DOMM rašo:
Julijus, galiu pasakyti kurią vietą tau bus sunku ardyt - ten kur kaip suprantu master cilindras jungiasi su pedalu. Bandžiau savaitgalį pareguliuot pedalą tai žiauriai nepatogi vieta Very Happy Sad

Va va, buvau palindęs ir pamačiau, kad ten pakankamai graudi vieta, reikia piną atkabint ir tada išssiimtų CMC

O dėl skysčio keitimo, tai labai gali būti, kad niekas nenuleidinėja per slave cylinderį likusio blogo skysčio, bet manau vistiek, pagrindiniame cilindre vistiek cirkuliuoja kažkiek naujo skysčio.

Workshop manuale, radau, kad blogai sureguliuotas sankabos pedalas tikrai gali buti premature disengage arba engage, jei visada ispaustas pedalas lieka.

Beje, kaip jis reguliuojasi? Sukioji clutch master cylinder ašelę, kuri jungiasi su pedalu? Ten yra veržlė, kurią atsukus pasireguliuoja?

Dommm



Žinutės: 82
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-05-16 13:35 Atsakyti su citata

Šiaip manual'e nurodyta jo aukščio riba man truputį iš dangaus Very Happy Aš tiesiog truputį padidinau vietos atleistam pedalui (remiasi į viena iš brakeswitch). Nors ten tiek nedaug pareguliavau, kad sunku patikėti, jog tai duotų kokios nors naudos. Poziciją dariau tokią, kad atleidau pedalą pilnai (tiek kiek leidžia cilindriukas išsukus brakeswitch), tada su brakeswitch šiek tiek jį paspaudžiau (kokia pusė apsisukimo), kad atleidus nedaužytum cilindriuko, o remtųsi į brakeswitch.
Tikiuosi kas nors supras ką čia surašiau Very Happy


_________________
-
Dommm



Žinutės: 82
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-06-20 22:17 Atsakyti su citata

Papildau reikalą dėl sankabos slydimo, galbūt kam nors bus naudinga.

Nusprendžiau pasiimti OEM type-s (180 bhp) sankabą, dalies kodas yra postuose aukščiau. Užsieniečiai rašo, kad būtent šią sankabą deda netgi ant cdti variklių, kai kelia galią ir prasideda slydimas. Tik jei gerai supratau nutekina kažkiek nuo tvirtinimo, kad užsidėtų. Viskas sudėta, važiavau dar mažai, bet kol kas nieko blogo neišlindo. Pirkau coxmotorparts, kainas pasiūlė tikrai geras, netgi sakyčiau nelabai apsimoka imti ne OEM, kai katalogai taip neužtikrintai siūlo tas pačias dalis kaip ir senesniam varikliui - nors viskas ir užsidės, bet neaišku kiek atlaikys. Beje, cox šitos dalies savo web'e nesiūlo, taigi norint užsakyti teks rašyti laišką. Manau jie turi prieigą ir prie kitų dalių, kurios nėra jų puslapyje.

180 bhp ir 150 bhp sankabų kainų skirtumas minimalus, manau, kad neverta dėti paprastos, vėlgi apsidraudžiant ateičiai.

Ir taip, originali sankaba yra LuK gamybos, tik greičiausiai tam tikru susitarimu gamintojui yra apribota teisė tiekti šias dalis tiesiogiai. Turiu užsirašęs LuK dalies kodus, galėsiu papostinti, galbūt kas nors gyvena šalia LuK sandėlio ir galės išsinešti Very Happy

Verta paminėti, kad senasis diskas tikrai nėra sudėvėtas. Iki kniedžių ten dar tikrai nemažai vietos. Tuo tarpu pats reguliavimo mechanizmas - pilnai atsileidęs. Labai panašu į tai, ką kolegos rašė anksčiau apie cdti motorų problemas su sankabomis. Tiesa, tiek visko nuardžius, nemanau, kad yra pointas bandyti krapštyti senas detales, neaišku ar pats diskatorius tiesiai prisispaudžia ir t.t.


_________________
-
Julijus



Žinutės: 243
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-06-21 12:36 Atsakyti su citata

O kaip smagračio būklė?
Kiek darbų kainos kainavo?

Dommm



Žinutės: 82
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-06-22 16:17 Atsakyti su citata

Darbas 80, maždaug darbo dieną ir užtruko. Meistras tik sankabų keitimu užsiima, bet nežinau ar čia galima palikti kontaktus Smile

Smagratis sakė pasakys jei matysis kas nors blogo, aišku pačiam darant ar turint tokį įrankį, kur mušimą galima pasitikrint būtų geriau, beeet yra kaip yra Smile

Šiaip rašiau į Smagrestą prieš tai, tai smagratis restauruojamas anot jų. Aišku jei jie žino, kad jis ne toks pats (??) kaip ant cdti variklio.

Kaip tau Julijus su tuo cilindriuku? Aš dar pagalvojau, kad jei tavo sistema labai užteršta, tai reiktų ir kitas dalis praplaut prieš dedant, paskui gausis, kad senos sistemos šiukšlės vistiek paklius į naują ir ilgai netemps..?


_________________
-
Julijus



Žinutės: 243
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-06-22 20:33 Atsakyti su citata

Šūdas su tuo cilindriuku... Naujų niekas negamina apart hondos, o hondos cilindriuko kaina - 270eur.

Devėtų irgi nelabai yra, tai tokioj aklavietėj biškį...
Na, o sistema ten labai jau uždara, aišku pirmiausiai mėginsiu skysti pakeist, viliuosi, kad padės kažkiek, vistiek skystis išbėga per darbinį cilindriuką, prie greičių dėžės...

Beje, gal gali padėt surast, kur yra xenonu levelingo traukutė?
Lingshondaparts niekaip nerandu...

O ji man sulūžo, tai dabar xenonai nebesivaldo Smile

Julijus



Žinutės: 243
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-06-23 11:45 Atsakyti su citata

Dommm rašo:
Julius dabar mane visai supainiojai Very Happy Priekyje tai pas mane tikrai ATE sistema, pagal užrašus ir pagal disko plotį (296), o vat gale nissin, net užrašą ant supporto galima matyti, diskai 282. Pagal mano šaltinius, turėtų būti taip:

Priekis (320mm) - AKEBONO
Priekis (296mm) - ATE
GALAS (282mm) - NISSIN
GALAS (305mm) - AKEBONO

Nežinau kokia praktika pas kitus gamintojus, bet šitas dalykas tai man pasirodė truputį fucked up Smile O pas mane 2.2 dtec, manual, 2009. Tai vienintelis atsekamumas galėtų būti komplektacija, kuri pas mane elegance berods.


Sprendžiant iš Laimio foto, kokius diskus jis susidėjo ir jam viskas tiko, t.y.:
rankinis stabdis disko viduje, yra skylė tam pareguliuoti, tai diskas yra 305mm ir dalies numeris: (TRW: DF6678)
lingshonda parts mano auto meta tą patį diską (irgi rankinis viduje): 42510-TL0-G51

čia specsai iš interkars:


Bet esmė tame, kad vakar išsiardžiau supportą galinį ir ten grynai ant supporto cilindriuko pusės išgraviruota NISSIN logotipas.

Taip išeina, kad 305mm yra nissin sistema?

ir kas juokingiausia, pagal TRW, šis diskas eina automatinei transmisijai Very Happy

Manual, 2009metų, 2,2 i-dtec, universalas ir executive komplektacija.

laimis.laucius



Žinutės: 166
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-06-23 13:46 Atsakyti su citata

Juliau tau gal pades skyscio keitimas, as saviski pakeiciau nippone Smile nors pas mane buvo svarus, grazus Smile bet girgzdesiai dingo po to Smile)
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Accord/Prelude/Legend
Pereiti Atgal  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Toliau
Puslapis 913

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.