img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
Accord VII 2.2 ictdi (2004) netraukia
Pereiti 1, 2  Toliau
 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Accord/Prelude/Legend
Autorius Pranešimas
Kubushas



Žinutės: 30
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-11 14:54 Atsakyti su citata

Simptomai:
Kažkur nuo 2k rpm ima ir nustoja begėtis. Greitis nekrenta, atrodo, jog kažkas prisuko kuro padavimą. Kai atleidi gazą ir vėl nuspaudi, iš pirmo, antro ar bent jau trečio karto ima ir atsigauna. Įjungus kitą bėgį (nesvarbu aukštesnį ar žemesnį) taip pat atsigauna. Labiausiai užknisa, kai važiuojant greitkeliu pakimba ties ~125 km/h. Tuomet variantai 2: arba jungt 4 bėgį ir pralaužt (paprastai nuo 2500rpm prasilaužia), arba palikt 5 bėgį, atleidinėt gazą ir laukt, kada atsigaus (iš pirmo, antro ar trečio karto).
Šiaip, kai kas nors sėdi ant šiknos, paskutinis varintas netinka ir šiaip užknisa.
Kompas klaidų nerodo. EGR'as profilaktiškai išplautas (nepadėjo). Nippon'as siūlo keisti katalizatorių. Pagal mane bėda kitur. Gal turite minčių kur?



Paskutinį kartą redagavo Kubushas, 2014-08-12 12:44. Redaguota 1 kartą
Šaras



Žinutės: 451
Miestas: Moletai

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-11 20:23 Atsakyti su citata

Turba, slegio matuoklei, voztuveliai, oro sistemoj kazkur stringa kazkas? Vienam draugeliui buvo poietileninis maisiukas ystriges slangoj... Irgi ilgai knisos kol issiaiskino Smile
Samas
Klubo narys


Žinutės: 2153
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-12 06:15 Atsakyti su citata

Kuro filtra kadanors keitei?

_________________
дело било не в бабине - рапиздей сидел в кабине
Kubushas



Žinutės: 30
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-12 08:03 Atsakyti su citata

Tikiu, kad gali kažkas strigti. Tik neaišku, kas Smile
Beje, kas 2.2 ictdi įvyksta lygiai ties 2500 rpm? Ir prieš bug'o atsiradimą jausdavosi, kad prie šių sukių lyg VTEC'as suveiktų. O dabar, jei sulauki (be gazo spaudinėjimo), kol pasiekia 2500 rpm, su tokiu spyriu sugrįžta trauka.

Kuro filtras keistas prieš 4 mėn. (~7.000 km)

Šaras



Žinutės: 451
Miestas: Moletai

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-12 09:18 Atsakyti su citata

Nzn kas pire 2500 bet prie 2000 pradeda suktis turbina, ir nuo ~2150-2200 ji jau pradeda kazka realaus pust. Tada jaucias trauka.
Matcc



Žinutės: 192
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-12 10:10 Atsakyti su citata

Kuro filtrą originalų dėjai?
Šaras



Žinutės: 451
Miestas: Moletai

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-12 10:18 Atsakyti su citata

As keiciau kuro filtra pries 15k, dejau berods MAN, jei gali but. Nepajutau jokio skirtumo traukoj...

(Cia seip pastebejimas)

O koks tas originalus?

Matcc



Žinutės: 192
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-12 10:50 Atsakyti su citata

Kiek teko skaitinėti ir domėtis, Honda šitiems modeliams dėjo Bosch 0 450 906 442. http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-accord-diesel-fuel-filter-0305-p-735.html Buvo pastebėjimų, kad su aftermarket'ais būna panašių bėdų. Žinoma, kaip kam pasiseka, važiuoja ir su jais. Taip, kad klausimas koks pas Kubusha?
Kubushas



Žinutės: 30
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-12 12:08 Atsakyti su citata

Pas mane tikrai ne originalas. Pirktas LIRO, neatsimenu pavadinimo. Kuras visad iš NESTE/Statoil. Sakai, dėl kuro filtro konstrukcijos durniuoti gali?
Matcc



Žinutės: 192
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-12 12:52 Atsakyti su citata

Kaip ir rašei, atrodo, kad kažkas prisuko kurą Smile Plius, kaip ir rašei, kad užplaukia: būna arba ne. O kada pastebėjai, kad pasidarė taip? Dažniausiai atsakymus gali rasti anglu forume: http://typeaccord.co.uk/forum/forum/19-7th-gen-accord/ ten šitie accord'ai pakankamai mylimi ir gali rasti tikrai gerų pasiūlymų. Šiaip aš statyčiau už neoriginalų filtrą, jeigu nei klaidų nemeta nei ką.
Šaras



Žinutės: 451
Miestas: Moletai

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-12 13:42 Atsakyti su citata

Na filtras vienaip ar kitaip, nereikalaujantis islaidu remontas, jei pakeitus nebus geriau, turesi ateiciai viena filtriuka.
Kubushas



Žinutės: 30
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-12 14:44 Atsakyti su citata

Sutinku. Keisiu filtrą Smile
Matcc



Žinutės: 192
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-12 15:05 Atsakyti su citata

Dar tavo vietoje perziureciau kaip atrodo oro filtras. Parasyk, kaip seksis Smile
Luk_as



Žinutės: 37
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-21 06:23 Atsakyti su citata

Mano Accordas irgi buvo praradęs trauką. Istorija kiek kitokia, bet FYI, kad žinotumėt jei susidursit su panašia situacija. Užmiesčio keliuku važiuojant 100km/h ir norint aplenkti mašiną, kartais numažinti bėgį į ketvirtą neužtekdavo.. Mieste dar dar, važinėjant didesnėmis apsukomis pavykdavo vilktis paskui kitus. Kuro sąnaudų padidėjimo nepastebėjau. Ir taip gal kokį mėnesį. Pirma mintis buvo suodžių filtras ar katalizatorius, vėliau paskaičius šią temą pagalvojau apie kuro filtrą, nes jau gal 20kkm su juo važiuoju. O vakar kompas dar išmetė Check Engine lemputę su klaida p2004 (IMRC incorrect Position). Kaip ir nesusiję su kuro slegiu dėl filtro. Apžiūrėjau ta aliarmuojantį aparačiuką, jo veikimas paremtas vakuumo slėgio matavimu. Prasiėjau per visas vakuumo žarneles nuo oro paėmimo iki turbinos ir vualia. Vakuumo žarnelė einanti nuo turbinos buvo abiejuose galuose nupuvusi ir laikėsi ant "garbės žodžio". 2Lt nauja žarnelė ir masina vėl kaip nauja.
Kubushas



Žinutės: 30
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-26 09:30 Atsakyti su citata

Nieko nedariau, pavažinėjau ir išmetė klaidą: P2017. Kas čia, EGR, IMRC ar dar kažkas? Niekaip nerandu iššifravimo.
no0ne



Žinutės: 422
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-26 13:49 Atsakyti su citata

Nu va va su tais dyzeliais taip ir yra.. Šlangų šlangučių visur pilna, nesuprasi iš kur išeina, kur ateina Very Happy Pas benzą daug paprasčiau: jeigu netraukia ar nesikuria - arba kibirkštis, arba kuro padavimas Very Happy

_________________
2.2VTi
Luk_as



Žinutės: 37
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-27 06:14 Atsakyti su citata

Kubushas, use google.
http://engine-codes.com/p2017_chrysler.html

Kubushas



Žinutės: 30
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-08-27 19:46 Atsakyti su citata

Atsiuntei linka i Chryslerio klaida. Is tikro OBDII klaidu kodus galima rasti. INTAKE MANIFOLD RUNNER CONTROL (IMRC) VALVE POSITION SENSOR A CIRCUIT HIGH VOLTAGE. Klausimas - kaip spresti? Keisti IMRC ar ieskoti bedos kitur?
Kubushas



Žinutės: 30
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-09-27 13:40 Atsakyti su citata

Pakeiciau IMRC. Problemos nebera.
toore



Žinutės: 774
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-09-27 16:49 Atsakyti su citata

Kubushas rašo:
Pakeiciau IMRC. Problemos nebera.


Kiek pinigu?


_________________
prelude III 4ws dohc
Kubushas



Žinutės: 30
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-09-28 19:52 Atsakyti su citata

50 Lt.
Thomas.S



Žinutės: 282
Miestas: Airija/ Celbridge

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-05-13 00:15 Atsakyti su citata

Nu prie to pacio paklausiu ir as cia, pas mane situacija panasi labai retai bet buna, kai bandai staigiau sukelt apsukas link 3000 gazas dingsta atleidi pedala spaudi ir vel vaziuoja, jai pas ka buvo panasei ar taipat ka keitet, ir nuo ko pradet tikrint klaidu nemeta filtras geras Smile
voolkan



Žinutės: 31
Miestas: Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-10-4 12:02 Atsakyti su citata

Thomas.S rašo:
Nu prie to pacio paklausiu ir as cia, pas mane situacija panasi labai retai bet buna, kai bandai staigiau sukelt apsukas link 3000 gazas dingsta atleidi pedala spaudi ir vel vaziuoja, jai pas ka buvo panasei ar taipat ka keitet, ir nuo ko pradet tikrint klaidu nemeta filtras geras Smile


Aš pas save irgi esu pastebėjęs jeigu staigiau paspaudžiu akseleratorių turbina kelia apsukas...tada maždaug ties 2.3rpm dingsta trauka, bet apsukos kyla, bet po kokios sekundės apsukos grįžta prie buvusio taško ir tada jau norma... taip būna ne visada..nežinau kas čia blūdija..

diufis



Žinutės: 11
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-10-7 09:49 Atsakyti su citata

Jeigu apsukos pabėgioja spaudžiant gazo pedalą - sankabos tarnavimo laikas į pabaigą. Ypač jaučiamas su 4 ir aukštesnėmis pavaromis.
Matcc



Žinutės: 192
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-10-7 12:32 Atsakyti su citata

Pabandyk taip. Važiuok gerai pakrautas 4 arba 5 bėgiu ir apie 2000 rpm. Tuomet iki dugno spausk "tapkę". Jeigu apsukos staigiai sukyla, o traukos nėra adekvačios, sveikinam! Jūs laimėjot sankabos keitimą (juodas humoras).
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Accord/Prelude/Legend
Pereiti 1, 2  Toliau
Puslapis 12

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.