img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
CR-V ūžesys

 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Visureigiai ir vienatūriai
Autorius Pranešimas
pecionka



Žinutės: 242
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-04-17 16:31 Atsakyti su citata

Sveiki,

Kavos tirščių pagalba padėkit nustatyti problemą Very Happy

CR-V II gen. 2.0 benzas

Pavažiavus kurį laiką, pvz apie 10km atsiranda ūžesys, tarsi iš galo, bet garsas gan stiprus ir visas salonas ūžia, tad sunku nustatyti tikslesnę vietą.

Guolių garsą pažįstu, spėju čia gali būti kažkas kitas, nes garsas tarsi vėjas skersvėjį sukeltų.

Garsas išlieka tiek važiuojant dideliu greičiu, tiek mažu.
Mažiausiai prisilietus prie stabdžių, garsas dingsta.

Gal kas turit idėjų?

Ačiū.

Anubiss



Žinutės: 1345
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-04-18 09:47 Atsakyti su citata

Jau norėjau sakyt diferiancialo tepala pasikeisk, tačiau jei dingtsa stabdant, gali būti , kad stumokliukas ar tai cilindriukas (pataisys jei neteisingai sakau) po stabdymo neatleidžia kaladėlės ir kaladėlė liečiasi į diską. Man buvo panašiai su civic.
pecionka



Žinutės: 242
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-04-19 10:33 Atsakyti su citata

Visai galimas daiktas.
Ar lengva garažo sąlygomis sutept stabdžių cilindriuką?
Greičiausiai reikės stabdžių support'us kaip minimum nuimt, reiškia reikia turėti ir kokį įrankį įpresuoti stabdžius prieš įdedant atgal.
Ar įmanomas koks lengvesnis kelias?

pecionka



Žinutės: 242
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-04-21 14:54 Atsakyti su citata

Tai va, dabar tiksliai žinau kad kaista visas diskas/ratas.
Buvau nuėmęs support'ą, pripurškiau WD po guma.
Pats cilindriukas vaikšto lengvai, pastumiant jį atgal.
Klausimas: Ar atleidus stabdį jis turėtų pats susitraukti ar turėtų užtekti tiek jėgos kiek diskas atmeta?
Kokie pasiūlymai išspręsti mano bėdą?
Ačiū.

legend99



Žinutės: 51
Miestas: vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-04-21 15:22 Atsakyti su citata

ziurek i kreipiancias ivores. viena gali strigt. del to ir trina ir kaista.
roverh22



Žinutės: 1746
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-04-22 06:07 Atsakyti su citata

po guma patarciau geriau stabdziu skyscio su svirkstu ipust(aisku nepraduriant gumos Smile ) ir susitepa ir rudis atpalaiduoja. O wd40 tik nusausina pavirsiu kai isdziuna. Ir jei tepsi kreipenciasias tai tepk spec tepalu. nes kiti sudziuna ir vel strigt gali

_________________
HAS cg9 2.0L auto
pecionka



Žinutės: 242
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-04-23 16:56 Atsakyti su citata

Problema buvo tame, kad viena kaladėlė buvo prikepusi įvorėje.
Teko tiesiog ją iškrapštyt ir sudėt naujas kaladėles ir problema dingo.
Kadangi keičiau tik vienos pusės kaladėles, tai galinės ašies stabdymo netolygumas 25 (kai reikalaujama tech.apžiūroj < 30) kai apsitrins, manau skirtumas sumažės.

Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Visureigiai ir vienatūriai
Puslapis 11

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.