img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezonas prasideda. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
Accord 7gen apsukos
Pereiti 1, 2  Toliau
 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Accord/Prelude/Legend
Autorius Pranešimas
ge_das



Žinutės: 52
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2013-11-20 10:28 Atsakyti su citata

2004 2L AT benzinas/dujos
Sian vaziuojant tokia beda nutiko, atleidus gaza ivaziuojant i posuki uzgeso variklis. Vaziuojant duodant gaza truputi ir atleidus, apsukos labai nukrenta daug ir beveik uzgesta, tada pakyla apsukos staigiai ir susinormalizuoja, ant laisvu dirba normaliai. Leidziantis nuo kalno be gazo, atrodo mazokai apsuku lyg ir.
Gazuojant stovint ant laisvo, lyg ner bedos su apsukom.
Skaitinejaus foruma tai pagrinde minima apie IACV ir FITV voztuvus ir voztuvu reguliavima.
Kame beda gali but?
Papildymas (apsilankyta Honda servise)
Klaida P0171. Sureguliavo voztuvus, bet vistiek vaziuojant atrodo, kad per daug nukrenta apsukos atleidus gaza.


_________________
Bim bam
ecka
Klubo narys


Žinutės: 7819
Miestas: kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2013-11-20 11:03 Atsakyti su citata

issivalyk kitus du punktus , jei gerai padaryti voztuvai turetu normalizuotis viskas

_________________
www.kartlandas.lt
ge_das



Žinutės: 52
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2013-11-23 08:10 Atsakyti su citata

Praplove isiurbimo sklende, sutrikimai liko. Vaziuojant kad ir penktu begiu ir atleidus gaza apsukos labai zemai jukrenta, beveik iki 1k. Kokia dalis apsukas reguliuoja? Honda servisas nenustate tikslaus gedimo, pasiule pas dujininkus nuvaryt ir jei nepades keist sklende isiurbimo. Sutrikimai islieka ir bendzinu vaziuojant tai nelabai supratau, kodel pasiule pas dujininkus vaziuot. Akyvaizdziai nezino kame beda, tai beleka pasiule. Dar maciau kazkokie du davikliai yra prie sklendes isiurbimo, ka jie reguliuoja? Stovint vietoj, laisvi begiu, gazuojant, apsukos elgiasi normaliai. Isilus apsukos laikosi ties mazdaug 0.7k. Nzn kur toliau kreiptis, ka tikrint.
Ideju?


_________________
Bim bam
Vaikis_



Žinutės: 1723
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2013-11-23 08:53 Atsakyti su citata

2.0 litram pagal Hondos reikalavimus viskas taip:

K20A6 engine:

M/T 650±50 rpm (min-1)
A/T 650±50 rpm (min-1) (in Park or neutral)

Let the engine idle for 1 minute with the heater fan switch on HI and air conditioner on, then check the idle speed.


Idle speed should be:

M/T 720±50 rpm (min-1)
A/T 800±50 rpm (min-1) (in Park or neutral)

Zvakes kada keistos, oro filtras svarus ?
Gali dar pasibandyti atlikti sia procedura:
ECM/PCM Idle Learn Procedure

1. Make sure all electrical items (A/C, audio, rear window defogger, lights, etc.,) are off.

2. Do the ECM/PCM RESET in the CLEAR MENU with the Honda PGM Tester or the HDS. (pakaks numesti akumuliatoriaus klema arba isimti berods 15 saugikli variklio skyriuje.)

3. Turn the ignition switch ON (II), and wait for 2 seconds.

4. Start the engine, and hold it at 3,000 rpm (min-1) with no load (in Park or neutral) until the radiator fan comes on, or until the engine coolant temperature reaches 90°C (194°F).

5. Let the engine idle for about 5 minutes with the throttle fully closed.

NOTE: If the radiator fan comes on, do not include its running time in the 5 minutes.

Antoshka



Žinutės: 37
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2013-11-26 18:39 Atsakyti su citata

Pas man su senesniu accordu taip buwo , tiesiog nelaike apsuku , problema buvo duju reduktoriaus tarpine , nzn sakai kad ir ant benzo nelaiko .
fulderis



Žinutės: 56
Miestas: Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2013-11-28 11:43 Atsakyti su citata

Norėjau pasiklausti irgi dėl apsukų , bet dyzelistu 2,2 ctdi.

Kiek pas jus rodo tahometras važiuojant 100km/h?

Pas mane nepilnai 2000aps/min. (mazdaug 1900).
Arba , prie 2000aps/min važiuoju apie 109km/h.

Koks pas jus greitis?

Klausimas iškilo dėl to, kad pasikeičiau aukštesnes padangas ir man "vaidenasi" jog po pakeitimo padidėjo spidometro greitis prie tų pačių apsukų.

p.s. aš žinau kad ant aukštesnių padangų mašinos greitis padidėja, bet ant spidometro juk neturėtų pasikeisti parodymai?

[/url]

ge_das



Žinutės: 52
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2013-11-29 17:09 Atsakyti su citata

Na is trecio karto nippon meistrai rado problema, kai nurodziau vakumus tikrint. Beda su prie kine tepaline variklio pagalve, i kuria jungiasi vakumine zarnele.
Na tikejausi pirmu kartu, kad honda specialistai ras beda, pasirodo, reik paciam sakyt, ka tikrint.
Kita kart sugedus masinai, labai rimtai pagalvosiu ar ten varyt tvarkyt.
Nauda:
Suzinojau, kad reikia daryti voztuvu reguliavima kas 40k, ta dalyka manau tik pas juos darysiu.
Zala:
Isleista nemazai pinigu, dalykams, kurie neitakojo gedimo.


_________________
Bim bam
ge_das



Žinutės: 52
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2013-11-30 11:27 Atsakyti su citata

Pakeista variklio priekine tepaline pagalve - sutrikimai isliko.
Mano manymu automatas turetu visada ant begio but vaziuojant ir apsukos nenukrist. Ar teisingai manau?
Gal kas dar turi kokiu ideju ?


_________________
Bim bam
toore



Žinutės: 766
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2013-12-1 15:31 Atsakyti su citata

[quote="fulderis"]Norėjau pasiklausti irgi dėl apsukų , bet dyzelistu 2,2 ctdi.

Kiek pas jus rodo tahometras važiuojant 100km/h?

Pas mane nepilnai 2000aps/min. (mazdaug 1900).
Arba , prie 2000aps/min važiuoju apie 109km/h.

Koks pas jus greitis?

Klausimas iškilo dėl to, kad pasikeičiau aukštesnes padangas ir man "vaidenasi" jog po pakeitimo padidėjo spidometro greitis prie tų pačių apsukų.

p.s. aš žinau kad ant aukštesnių padangų mašinos greitis padidėja, bet ant spidometro juk neturėtų pasikeisti parodymai?

Pas mane tas pats. Prie 2000aps/min apie 110km/h


_________________
prelude III 4ws dohc
fulderis



Žinutės: 56
Miestas: Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2013-12-1 19:12 Atsakyti su citata

Aišku
ge_das



Žinutės: 52
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2013-12-12 07:17 Atsakyti su citata

Tai jokiu ideju kas gali blogai but? Gali but gal deze ?

_________________
Bim bam
ge_das



Žinutės: 52
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-01-11 10:14 Atsakyti su citata

Jau pradeda ikireti sis gedimas.
Kol saltas variklis, tol su apsukom normaliai viskas, isilus prasideda.
Gazo sklende isvalyta, stumokliai sureguliuoti. Klaidos nemeta.
Jokiu ideju ?
Servisai neranda bedos arba tingi ieskoti.


_________________
Bim bam
Šaras



Žinutės: 451
Miestas: Moletai

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-01-11 11:49 Atsakyti su citata

Turejom tokia beda prancuze, peaogeot 807, automatas 2l dyzelis, pirkom nenauja, dezes mesdavo errora, zibintas pasake kad tipo ten kazkokie voztuveliai ar dvikliai nekanalina, tipo px ,vazinek toliau.

Viskas budavo taip, uzkuri masina ,viskas gerai, vaziuoja, praleki kokius 5km, ''gearbox faulty'' paskutinis begis 3'cias (is 4) ir kai atleidi gaza apsukos krenta iki darbiniu (~0.9k). Uzgesini varikly, istrauki raktely. Uzkuri, vaziuoji toliau, viskas susyla ir veikia gerai.

Toliau, uzkurus pradedavo nebemest erroro, bet pasivazinejus kokia valanda dvi po miesta (kai aussinimo skystis kazkodel kaisdavo nuolat iki 100-110 laipsniu ir nieko negaledavai padaryt) prasidedavo kitokia beda, deze sustojus neyjungdavo pirmos pavaros, ir atlleidus stabdy nevaziuodavo, tada spaudziaunt gaza apsukos kyla iki kokiu 2k ir tuomet staiga ysijungia pirmas begis, sauni is sankryzos kaip per draga.


Galu gale kazkoks deziu meistriukas pasake (kai nuvezem remontuot nes jau begiai nebesijunge nei vienas) kad kazkas kazkada lindo prie dezes ir netaip pajunge elektronine daly, todel ji per kiek tai laiko susivare pati save.

Zodziu kuo toliau tuo skaudziau pasimokom kad ka ne pats darai negali pasitiket.

recar



Žinutės: 1385
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-01-11 22:47 Atsakyti su citata

ge_das rašo:
Jau pradeda ikireti sis gedimas.
Kol saltas variklis, tol su apsukom normaliai viskas, isilus prasideda.
Gazo sklende isvalyta, stumokliai sureguliuoti. Klaidos nemeta.
Jokiu ideju ?
Servisai neranda bedos arba tingi ieskoti.


stumokliai sureguliuoti? tikrai?

Aš tai bėdų pasiieškočiau dujose, nes rašei, kad auto su dujom.
Nes kol saltas auto tol su benzu vaziuoja (ar ne?).. o kai pajungia dujas, tai ir pradeda durniuot.

dar del to automato istisai ant begio buvimo tai ne visai, riededamas butent toks akordas ten kazka veikia su ta deze, man irgi nuo kalno vaziuojant jis megsta sukius numest iki mazesniu tam begiui tokiam greiciui. kartais isijungiu triptronika paziuret koks begis, nes vaziuoji nuo kalno ten kokia 60-70 mieste, o sukiai tukstancio nesiekia, triptronika ijungi rodo, kad begis penktas, o bet taciau paspaudus gaza sukiai pakyla greiciau nei kad greitet pradeda. ir tai netgi paaiskina salto silto auto skirtumus, nes kol saltas variklis ir deze, tai deze elgiasi visai skirtingai nei susilus. Ji gali net triptroniko neijungt kol nesusyla, nes mano kad tu nezinosi kada koki begi isijungt ir suvarysi deze arba varikli. paskaityk user manuala apie dezes naudojima ir suprasi kad ten apsaugu nuo taves daug prideta Smile

ge_das



Žinutės: 52
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-04-22 16:32 Atsakyti su citata

recar rašo:
ge_das rašo:
Jau pradeda ikireti sis gedimas.
Kol saltas variklis, tol su apsukom normaliai viskas, isilus prasideda.
Gazo sklende isvalyta, stumokliai sureguliuoti. Klaidos nemeta.
Jokiu ideju ?
Servisai neranda bedos arba tingi ieskoti.


stumokliai sureguliuoti? tikrai?

Aš tai bėdų pasiieškočiau dujose, nes rašei, kad auto su dujom.
Nes kol saltas auto tol su benzu vaziuoja (ar ne?).. o kai pajungia dujas, tai ir pradeda durniuot.

dar del to automato istisai ant begio buvimo tai ne visai, riededamas butent toks akordas ten kazka veikia su ta deze, man irgi nuo kalno vaziuojant jis megsta sukius numest iki mazesniu tam begiui tokiam greiciui. kartais isijungiu triptronika paziuret koks begis, nes vaziuoji nuo kalno ten kokia 60-70 mieste, o sukiai tukstancio nesiekia, triptronika ijungi rodo, kad begis penktas, o bet taciau paspaudus gaza sukiai pakyla greiciau nei kad greitet pradeda. ir tai netgi paaiskina salto silto auto skirtumus, nes kol saltas variklis ir deze, tai deze elgiasi visai skirtingai nei susilus. Ji gali net triptroniko neijungt kol nesusyla, nes mano kad tu nezinosi kada koki begi isijungt ir suvarysi deze arba varikli. paskaityk user manuala apie dezes naudojima ir suprasi kad ten apsaugu nuo taves daug prideta Smile


Vožtuvai reguliuoti Nippon'e, nebent apgavo, kad sureguliavo.
Na čia bėda kad apsukos nukrenta ne iki darbinių,o žemiau ir net kaip ir gesta ir tada atgal atšoka į normalią padėti, taip pat stabdant prie šviesaforo dažnai nukrenta iki beveik užgęsimo. Taip pat kelis kartus užgęsę buvo stabdant į posūkį ir sukant vairą. Važiuojant su benzinu tas pats darosi.
Truputi buvau apleidęs šį reikalą, bet vėl reikės prikelt, nes nervina labai.


_________________
Bim bam
dovys



Žinutės: 1
Miestas: grg

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-05-15 18:37 Atsakyti su citata

sveiki, norėjau paklausti dėl apsukų. turiu honda accord VII (2003metu) 2,0 benzas. idomu kiek pas jus rodo tahometras vaziuojant 100; 130 km/h? pas mane vaziuojant 110 rodo apie 3000, 130km/h - beveik 4000.. biski daugokai manau, ar ne?
toore



Žinutės: 766
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-05-15 18:57 Atsakyti su citata

Manau, kad normalu.

_________________
prelude III 4ws dohc
Šaras



Žinutės: 451
Miestas: Moletai

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-05-15 19:02 Atsakyti su citata

Dar del dyzelio.

Pas mane 6 begiu dezej akorde rodo 2k vaziuojant 112-113km/h

Vaikis_



Žinutės: 1723
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-05-15 19:15 Atsakyti su citata

dovys rašo:
sveiki, norėjau paklausti dėl apsukų. turiu honda accord VII (2003metu) 2,0 benzas. idomu kiek pas jus rodo tahometras vaziuojant 100; 130 km/h? pas mane vaziuojant 110 rodo apie 3000, 130km/h - beveik 4000.. biski daugokai manau, ar ne?


tiek ir turi buti, pas tamsta tik 5 begiu greiciu deze.

Pruncius



Žinutės: 126
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-05-16 13:36 Atsakyti su citata

dovys rašo:
sveiki, norėjau paklausti dėl apsukų. turiu honda accord VII (2003metu) 2,0 benzas. idomu kiek pas jus rodo tahometras vaziuojant 100; 130 km/h? pas mane vaziuojant 110 rodo apie 3000, 130km/h - beveik 4000.. biski daugokai manau, ar ne?

[url] https://drive.google.com/file/d/0B0e-YJm58XqBR1pFZ3d5djNhWGc/edit?usp=sharing[/url]

ge_das



Žinutės: 52
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-07-10 07:54 Atsakyti su citata

Gal tiesiog galite parekomenduoti kokį gerą meistrą ar servisą kur galėtų nustatyti bėda dėl tų apsukų?

_________________
Bim bam
origami



Žinutės: 175
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-07-10 14:47 Atsakyti su citata

P0171 - per liesas mišinys. Variantai:

1. Fuel Pump insufficient flow/pressure
2. Fuel Feed Line clogged, leaking
3. Fuel Pressure Regulator stuck open
4. Fuel Filter clogged
5. Fuel Injector clogged, air inclusion
6. Gasoline does not meet Owner’s Manual spec.
7. Primary HO2S (Sensor 1) deteriorated
8. MAP Sensor range/performance
9. EGR System malfunction (too much flow)
10. Valve Clearance
11. Exhaust leak

Pusė variantų kaip ir atpuola, nes ir ant dujų ir ant bezo tas pats. Greičiausiai traukia orą pro kažkur, žiūrėk kokia MAP'o reikšmė ant laisvų apsukų. Galbūt lembda grybauja. Galbūt EGR pastrigęs atidarytoj padėty.

ge_das



Žinutės: 52
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-10-9 13:26 Atsakyti su citata

Surasta bėda, droselinė sklendė, laisvos eigos reguliatorius.

Kita bėda iš kur gauti???
Prasiskambinėjus per autoplius,autogido skelbimus niekas neturi.

Gal kas turit kontaktų kažkokių kur galima būtų ieškoti???


_________________
Bim bam
origami



Žinutės: 175
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-10-9 14:30 Atsakyti su citata

ebay.com nemažai variantų
Vaikis_



Žinutės: 1723
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-10-10 12:18 Atsakyti su citata

ge_das rašo:
Surasta bėda, droselinė sklendė, laisvos eigos reguliatorius.

Kita bėda iš kur gauti???
Prasiskambinėjus per autoplius,autogido skelbimus niekas neturi.

Gal kas turit kontaktų kažkokių kur galima būtų ieškoti???


na tai ardai sklendes apacia ir ten viska valai pradziai.

Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Accord/Prelude/Legend
Pereiti 1, 2  Toliau
Puslapis 12

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.