img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
Palata #2 Honda Civic i-VT EE9 1991
Pereiti Atgal  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Toliau
 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Ligoninė
Autorius Pranešimas
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-05-6 08:05 Atsakyti su citata

BTW, ieškau dažytojų skubiai Smile

_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
Mantas ATS
Klubo narys


Žinutės: 2397
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-05-6 11:40 Atsakyti su citata

Jurgis rašo:
Matysiu aš Sezono atidarymą su šita mašiną, kaip ausis be veidrodžio.

Nors ir su rekomendacijom papuoliau ant visiškų dalbajobų dažytojų.
Nesilaiko nei terminų, nei varginasi apie tai informuoti klientą.

Praeitą savaitę žadėjo, kad šį penktadienį bus mašina (aš ją ten pridaviau Kovo 20). Vakar vakare sužinojau, kad mašina stovi pliku metalu ir prie jos niekas nedirba. Dažytojas toliau serga, niekas darbo neperėmė, niekas nepasivargino mane informuoti ir t.t.
Serviso vadovas kaip su pagaliu trenktas per galvą.
Žodžiu nedažykit mašinų Garliavoj...


Nu nx... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


_________________
a.k.a. "Greitas Dzūkas" www.alytausgidas.lt/lt/naujienos/transportas/greitas-dzukas-ieskomas-greiciausias-grybu-ir-uogu-krasto-vairuotojas/
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-05-6 14:16 Atsakyti su citata

Pašnekėjau su dažytoju, tai serviso vadovas nesugebėjo surast kiaušinių ir man pasakyt, kad jis davė į tą tarpą dažytojui kitus užsakymus.

Puikioj šaly gyvenam.


_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
Mantas ATS
Klubo narys


Žinutės: 2397
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-05-6 14:53 Atsakyti su citata

Šalis čia ne prie ko, debilų visur yra

_________________
a.k.a. "Greitas Dzūkas" www.alytausgidas.lt/lt/naujienos/transportas/greitas-dzukas-ieskomas-greiciausias-grybu-ir-uogu-krasto-vairuotojas/
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-05-6 14:56 Atsakyti su citata

Nu by default dažymas ir būsto remontas yra tragedija. Nebuvau dar sutikęs žmogau skuris būtų patenkintas.

_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
no0ne



Žinutės: 422
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-05-6 17:11 Atsakyti su citata

Naa.. iš dalies Smile Kai pačiam teko po įvykio tvarkyti priekį, tai dažytojai(kurie realiai buvo random firma surasta per google kuo arčiau manęs ir mano mieste) darbus atliko per savaitę laiko kaip ir buvo tartasi(sparno,kapoto,teliko,bamperio+lūpa paruošimas ir dažymas). Rezultatu patenkintas, o ir padarė už protingą kainą, tad tikriausiai niekad nežinai ant ko papulsi Smile

_________________
2.2VTi
Vasaris



Žinutės: 78
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-05-6 20:22 Atsakyti su citata

su dažytojais didelė bėda Sad
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-12-20 22:46 Atsakyti su citata

Šimtą metų nerašiau, bet reikia. Nes įvyko šimtas dalykų su mašina.

Gal kažkam ir bus įdomu pasiskaitinėt pezalus.

Matau, kad istorija nutrūko ties dažytojo dalbajobiškumu ir terminų nesilaikymu. Tai noriu pratęst trumpai tą temą, kad susidarytumėte įvaizdį ką teko pergyvent pasiiminėjant/surinkinėjant mašiną.



Ilgai galvojau aš tom dienom - ką daryt, ar varyt pas kažką kitą dadaryt darbų iki galo, ar palikt ten pat, ar padegt viską nx ir pasikeist lytį ir apsimest kad nepatinka mašinos. Laikas iki SA bėgo, ką ten bėgo, skrido kaip kad BNV skrenda į stotelę.
Susvėręs visus variantus, pašnekėjęs su daug žmonių, surizikavau ir palikau dažyti ten pat - dėl garantijų (ir kaip pamatysit vėliau - ne veltui), dėl logistikos (kėbulą pliku metalu vežt kai lija kas antrą dieną nebūtų itin protingas sprendimas).
Tai reziume toks, kad pirmiausia parsivežiau kėbulą (kokia savaite vėliau negu man buvo žadėtas paskutiniausias deadline'as, bet kam ne px, gi ne jiems nemiegot teko.). Tiesa, prieš jį parsivežant teko važiuot iki dažytojo ir padėt įdėt duris ir bagažinę, išsikviest langų dėjikus.






Likusios dalys turėjo but nudažytos vėliau. Nors iki H Klubo sezono atidarymo buvo likusi, nei daug nei mažai - savaitė, bet tą penktadienio vakarą, kai parsivežiau kėbulą į garažą nieko nebenorėjau. Net žiūrėt į tą pusę. Užrakinau vartus ir pradėjau dirbt tik kitą dieną.


Anyway, dar dedant bagažinę pas dažytoją pastebėjau skuboto dažymo rezultatą - nedadažyta vienoje vietoje. Nieko gero tas nežadėjo. Bet kelio atgal nebuvo. Bent jau tuo metu. Buvo vienas durnas tikslas - spėti į sezono atidarymo šventę.
Surinkinėjant saloną aptikau sulaužytų langų mygtukų faktą, kuris blia kaip nudžiugino. (finale teko visą langų swapą nusipirkt).

Kai pradėjom su Angliuku surinkinėti mašiną, viskas atrodė ne taip ir blogai, jeigu ne keletas užmojų, kaip antai noras turėti hydro dėžę EE9 kėbulę (nes trosinė džeržgė ir ūžė ir atrodė atgyvenus) ir suslėpt didžiąją dalį laidų po kapotu velniop. Be šitų užmojų būtume spėję viską, ir dar laiko alaus atsigert būtų likę.
Prieš kraunant variklį visai logiška buvo prasivedžioti stabdžių žarneles taip, kad jų nesimatytų, ir dar šį bei tą nuveikt po kapotu. Kas atėmė gerą dieną ar pusantros.
Dažytojas nepasistengė nudažyt priekinio balkio. Tad jį, ir išmetimo koliką teko išvežt smėliuot ir poto nusidažyt pačiam.

P.S. Koliko termo dažai yra pasakų pasaką, nesilaiko nifiga. Dažiau du kartus pagal instrukciją, nudega viskas velniop.



Žodž, po ilgo pysiaus su žarnelėm ir k.t. makatukais sudėjau aš visus žaislus (hydro dėžę, nauja sankaba, naujas cable2hydro kronšteinas) ant variklio, ir pabandėm mes jį įkraut.
Veiksmas vyko kokią pirma/antrą nakties, tai kažkaip save įtikinėjom, kad kažką čia ne taip darom pervargę, ir variklis kreivai stovi dėl kažko.

Ryte, su šviežia galva pasižiūrėjęs, su kampainiu pamatavęs ir su kreidelėm nupiešęs vyr. lytinį organą ant sienos, suprantu - dėžės pagalvė nifiga netinka, vairklis suverstas kreivai, viskas yra visiška by**ienė, viskas pertempta, o dar ir hydro dežė remiasi į landžeroną.
Kodėl viskas taip? ogi todėl, kad Jurgis eilinį kartą pasitikėjo "ai taigi tinka ten viskas iš B serijos į B seriją kas ten gali būt kitaip ramiai viskas paeis" taktika.
Žodžiu - fakapas big taim. Nu bet nenuleidžiam rankų. Dar tik trečiadienis. Spėsiu. Keletas skambučių ieškant geros trosinės B serijos dėžės. Randu. €500.... Hm, paskaičiuoju kiaulę taupyklę - ne, negaliu sau dabar to leist, nes valgysiu tapetus likusį mėnesį ar daugiau.
Išeitis? Viena ir vienintelė - atsiprašyt savo senos trosinės dėžės, ją nušveist, nudažyt, sudėt ant variklio ir sukraut viską tam kartui, kad tik važiuotų iki HK SA. Tą ir padarau. Jeigu hydro dėžę dažiau beveik visą savaitgalį, tai šitą nuvaliau ir nudažiau per dvi tris valandas.
Dar biški pasipisimo ir variklis du dėže kabo vietoje. Ir Angliuko sutvarkyta pravodkė irgi mašinoje. Puiku. Yra kažkokia viltis kad jeigu apmokėsim skolas įves šviesą tunelio gale.


Jeigu neklystu, tai ketvirtadienio vakarą, mašina jau buvo užkurta.
Bet kas iš to. Sąraše dar buvo mlijonas dalykų kuriuos reikėjo padaryti, o penktadienio 9:00 ryte reikėjo varyti mašiną į suvedimą. Tai buvo vienintelis laikas kada galėjo padaryt suvedimą.
Pusė detalių, kaip kapotas, galinis bamperis dar buvo pas dažytoją...
Apie 4-5 nakties, kai baigėm surinkinėti priekį, orinti stabdžius ir išgaudėm neprisuktas žarneles ir kitus per skubėjimą ir nuovargį pridarytus šūdus, Angliukas išvarė miegot. Aš? O aš variau visą naktį be miego, nes nebuvo kada ir kaip. Tai buvo vienintelis laikas kai galima buvo atsigriebt už visas nesėkmes ir nebuvo jokios prasmės eit miegot, nes pas suvedimą reikėjo varyt už 4 valandų.

Per naktį surinkau didelę dalį salono, visokių smulkmenų, kaip veidroždiai, moldingai, slenksčių apdaila, antena, ir dar kalnas smulkmenų kurios užima velnionišką laiko kiekį ir jau net nebeprisimenu kas ir kaip.

Ryte mašina atrodė taip:

Variau į servisą ir buvo nusispjaut ar pagaus policija ar ne. Tikslas buvo svarbiau už viską. Juolabiau, kad atrodė, kad spėsiu.
Vienintelis dalykas, kas nedavė ramybės, tai buvo degantis Check Engine ir keista klaida, kuriai kolkas nebuvo laiko.
Kol darė suvedimą, numigau dvi tris valandas ir vėl kilau į kovą. Pasiemiau mašiną, nuvažiavau likusių detalių pas dažytoją ir pradėjau darinkinėti likučius - galą, salono likučius, smulkmenas po kapotu etc.
Bet ramybės nedavė ta vienintelė deganti klaida. Mašina perpilinėjo, nevalino, VTEC'as nesijungė. Važiuot buvo praktiškai neįmanoma. Galvojom, kad kažkas blogai su pravodke po visų vyniojimų. Pasiguglinęs radau kad čia vieno iš paskirstytojo daviklių failų. Išsiardau - akurat, po visų valymų ir perrinkimų anas pagedo.
Kokią 10-11 vakare pradėjau skambinėti visiems ką pažįstu su iVT ir klausinėt gal kas turit greit parduot OBD0 paskirstytoją. Kaip galvojat man sekėsi? Aha, atspėjot. Nekažką. Viltis ryte pasiekti Kačergą vėl tapo tolima tolima.
Bet pašnekėjus su maku, anas numetą man mintį - pasuk Juozui (vienas iš iVT kelių ownerių ant Kauno), jis turi nemažai paskirstytojų priardęs, gal rasit tą daviklį. Pasuku Juozui - jis kaip tyčia buvo garaže, kaip tyčia nelabai ką veikė tą vakarą ir kaip tyčia atvarė iki garažo ir kaip tyčia iki 3 nakties su manim ir Angliuku perrinkinėjo paskirstytoją kokius 14 kartų kol iš kalno šroto (B serijos, D serijos DOHC, D16A6) paskirstytojų surinkom vieną, veikiantį ir klaidos nemetantį daiktą. Mano klyksmas "YEEEEESBLNXKAIPZAJABYSPIZDECASJUSVISUSMYLIU" viduryje nakties nedžiugino kaimynų. But oh well. Pasidžiaugt buvo dėl ko. Chebra išvaro namo miegot.
Man iki HK SA buvo likę... tik 4 valandos. Buvo likę tik dasirinkt keletą smulkmenų, sutvarkyt popierizmą/pinigų klausimus Sezono atidarymo šventei, nusipraust ir gal pamiegot, jeigu išeis ir ryte nusiplaut nelemtą mašiną.
Visą šitą aš padariau. Net biški pamiegojau.

7 ryte ateinu į garažą, susimetu šmutkes į bagažinę, įsidedu įrankių, atsarginių dalių nuo paskirstytojo, dar kažkokio šroto. Ir bandau kurt.
Sukasi.... sukasi, sukasi sukasi... ir nekuria. Vis suku, suku, ir nieko.
Galvoju, nu tikrai kažkokia juodoji jėga nenori matyt tos mašinos Kačergoje. Jau mintyse deduosi daiktus į mersą, skambinu Zautrai (kurį turėjau paimti) ir visas užsigrūzinęs važiuoju į renginį.
Fak no. To jau nebus. Vakar kūrėsi puikiai, pastovėjo per naktį ir nebesikuria. Kažkur turi būt kliurka.
Nu ir akurat, nuėmiau paskirsytojo dangtelį ir dasukau babinos varžtus. Pokšt ir užsikūrė! Fak je. Lekiam!

Tas savaitės maratonas man kogero buvo didžiausias iššūkis gyvenime. Tokios beprotystės nebuvau daręs ir dar taip šventai nesiekiau tikslo. Kažkuriuo momentu man tai buvo principo reikalas, kad jokios kliūtys manęs nesustabdys davažiuot iki HK SA. Ir nesustabdė. Tiesa, red stripingą ant moldingų ir buferių klijavau jau būdamas Nemuno žiede Laughing

Mašina atrodė taip, aš atrodžiau pervargęs kaip š gabalas, bet buvau laimingiausias šunsnukis šiauriniame pusrutulyje.


Beprotybė norint suspeti į renginė baigėsi, bet sezonas tik prasidėjo. Ir oh boy, little did I know, kad jis man atneš dar daug visko. Skaitykit toliau ....

Čia šiaip keletas dalykų kas nepapuolė į bendrą surinkimo istorijos kontekstą, bet gal bus kam įdomu.
Išvalytas ir perdažytas B16A kolikas ir fuel rail'as. Ir siemkų pokelis kairėj. O ką? Kaune, sako, galima.


Kilimas prieš valymą:


Kilimas po valymo:


Vanish, baby!


Įvairiausi laikikliai, kronšteinai, pagalvės. Viskas buvo nudažyta.
PAINT ALLLL THE THINGS!!



Senieji radiatoriaus laikikliai atrodė kaip Graužinienės veidas. Užsakyti nauji už krikščionišką kainą (€7 vnt.)

-----------------

Parsivariau mašiną į Vilnių, ir pataisęs dar keletą smulkmenų pradėjau važinėti su ja kasdiena į darbą.
Po kokio nepilno mėnesio parėjo dėžė. Nu bent jau man taip atrodė. Vienas pusašis maskatavosi taip, lyg būtų subyrėjęs vienas iš guolių dėžėje.
Atsimenat tą bičą su dėžę už €500? Tai teko jam paskambinti Very Happy
Dėžė buvo perrinkta (anot savininko) ir su OBX blokiruotę. Tai buvo vienintelis variantas tuo metu rinkoje. Buvau pardavęs savo hydro dėžę ir perėjimą, o mašinos reikėjo kiekvienai dienai, tad nebuvo ką daryti. Paderinom kainą ir nupirkau. Avarinių režimu parvažiavau į Kauną. Nudažiau naują dėžę (tuo momentu jau buvo sertifikuotas B serijos dėžių valytojas ir dažytojas, nes tai trečias kartas per sezoną). Nusiemiau dėžę, užmečiau naują. Supyliau tepalą. Ir čia labai esminis punktas. Tepalą, kurį man rekomendavo pilti vienas gerai žinomas žmogus, kurio vardo čia neminėsiu nes neims manęs daugiau į žvejybą. Laughing "Kadangi su blokiruote , tai pilk 75W90". Nu aš žmogus patiklus, tai ir supyliau. Šiaip ir į senąją dėžę pyldavau tokius, bet apie tai ir pasėkmes kiek vėliau.

Čia aš oriai rodau faką savo senajai dėžei. Oj, kad aš tik būčiau žinojęs, kaip aš atsiprašinėsiu (antrą kartą per sezoną) jos.


Džiaugiausi dėže, blokiruotė zjbs, viską ten. Varinėjau ir vargo nemačiau, jau atrodė pasaka baigta šiam sezonui.

Tada vienam iš FB puslapių UK iškrito ratai kurių nesugebėjau nupirkt pavasarį (o labai norėjau, bet gal ir gerai, nes vistiek nebūčiau spėjęs)
Compomotive Monoblock TH. 15x8 ET20.


Padaręs matematiką savo galvoje: Parduodi Zenderius+Parduodi Centra Turbo+biški dameti+nieko nesakau moteriai=turiu svajonių ratus. Pirkti? Aiškunxkadpirkt!
Matematika, kaip laikas parodė, biški išvedė į kitokius skaičius, bet turėt vos ne vienetinius ratus ant LT yra kažkas ko seniai norėjau (žinau ir pats, kad ant Vasario aerodecko tokie patys, bet ten R16) Razz O ir matematikoje niekada nebuvau stiprus (mokytoja Bareišienė Saulės gimnazijoje jums tą patvirtintų Very Happy)

Šiaip ne taip patsivežiau ratus į LT (apie siuntų vežikus iš UK galėčiau knygą parašyt, tegu sudega jie visi aukštakrosnėse šiti pridurkai) ir skubėjau paruoš ratus iki Chill'n'Grill 2015. Poliravau ir dariau pats ir labai skubėdamas, po darbo, vakare ant Jazz'o, netgi ant lietaus ir t.t. Rezultatas ne idealus, bet bent jau galima buvo ištraukt į viešumą.

Šioje vietoje turiu pasakyti, kad panelė Karma šį sezoną ne tai kad nebuvo su manimi. Ji pasidarė mano voodoo lėlytę ir ją visaip niekino.

Su pakilia nuotaika išvariau į Chillngrillą, mašina nuplauta, ratai tik sudėti, nieko, nieko vapšė nereikėjo reguliuot, ET20 J8 sulindo su esamu setupo, lietė visiškai mažai ir pakenčiamai. Krč ledas.
Ledas buvo iki kol stovint kamštyje viename iš išvažiavimų iš Vilniaus man į šikną neįpiso visišką debilė. Kodėl debilė, klausiat jūs ir raukiat anktakį, kam gi taip dergtis, Jurgis. O tam, kad jinai scrollino telefoną už vairo.
Ir nepamatė kada stabdyti kamštyje, kuris judėjo maždaug 5km/h greičiu.
Tai va, būna šiaip nesiseka, bet būna "nesiseka kai tau įpisa į išcacintą mašiną važiuojant į laukiamiausią metų renginį".




Ką aš tai priedurnei pasakiau jūs turbūt numanot. Pyktis virė važiuojant iki pat renginio.
Renginyje beplaunant mašiną pagalvojau - chujnia, padarysim geriau. Niekas manęs nesustabdys.

Nuotaiką gerokai pataisė visiškai netikėta II-oji vieta "Best Oldschool" kategorijoje. Iki šiol galvoju, kad poi dukros gimimo čia geriausia kas man yra nutikę Laughing Laughing Laughing Laughing (juokauju, dar esu gavęs 12 litų už butelius kai buvau vaikas, to jausmo iki dabar nepamiršiu Laughing )


Su draudimu daug kapotis neteko, dosniai išmokėjo PZU. Nu ir ačiū Dievui, nes damage nėra toks mažas - bagažinę, buferis, bufėrio rėmelis, raritetinę raudona blenda su VTEC užrašu, sustumtas visas galas, numėrio rėmelis, etc.


Tai va, važinėjau toliau, ieškojau dalių po biški.
Beplaunant mašiną kažkurį kartą pastebėjau, kad susėdo dažai ant galinių bakavinų ir ant priekinių sparnų. Brokas. Zjbs. Grįžtam prie dažymo. Achujet. To ir betrūko. Nu bet OK, galą vistiek reikės dažyti, tai dažysim dar ir šitas dalis kaip garantinį. Ką padarysi.
Poliruotojai irgi pasakė tą patį - jokių šansų, kad susipoliruos. Sureagavę medžiagos ir nieko nepadarysi.
Kontora kuri dažė neprieštaravo sutvarkyt...

Galvojat jau viskas baigėsi? Ni fi ga.
Pradeda streikuot puikioji dėžė su OBX blokiruote. Pradeda strigt, peršokinėti etc. Kol dar mašina važiuoja statau ją prie namų ir galvoju kas daryt.
Nusvyra rankos... KIEK GALIMA?????
Nu ok, važiuot reikia, tai darom kažką. Ką darom? Surenkam iš trijų dėžių vieną? Surenkam. Susitariu su xTz dėl dėžės perrinkimo. Prisiglaudžiu pas DžiZą garaže (nes Vilniuje vis dar kosmosas rast garažą netoli namų su duobe ir ne už kosmosą, tai pastogės neturiu).
Gytis (xTz) labai profesionaliai susitvarko su dėžės perrinkimu, duoda man pizdulei, kad pyliau tą nelemtą tepalą, liepia nusipirkt MTF-3 hondinį tepalą ir jį naudot.
Finale mano senoji dežė (ta kuriai rodžiau faką) pasirodo beesanti tikrai puikios būklės, o synchrai joje padžergždavo dėl netinamo tepalo. pakeitus keletą guolių ir sudėjus keletą dalių iš kitos dėžės dedu atgal savo seną dėžę.
O dėžė su OBX atrodė taip:




Spręskit patys, ar čia OBX'as gavno, ar čia tepalas nepadėjo paperforminti.
Bet nesitiki, kad nuvažiavus ~600km kasdieniu režimu namai - darbas - namai taip susiėstų dėl tepalo.
Bet čia jau niekas nepasakys. Svarbu, kad susidėjęs dėžę atgal pasijutau lyg su nauja važiuočiau. Viskas tylu, gražu, bėgiai krenta į vietas kaip ranka į pirštinę...


Sekantis fintas (ne ne, čia dar ne pabaiga, ir turbūt dėl to tiekužtrukau, kol prisėdau viską surašyt, nes nutiko tona visko) buvo tas, kad pastebėjau, jog mašina ėda tepalą.
Sezoną pradėjau su Bhardal tepalu (mol racinginis, good shit etc) 10W60.
Poto ieškojau nusipirkt, kad dapilt. Poto jau pyliau kažką kitą 10W60 nes ėdė nežmoniškai... Finale sezono supyliau gal 3-4 litrus tepalo. Ėdė kaip kaimietis ėda barščius po šienapjūtės, va kaip jis ėdė.
Reziume? Nu koks reziume, kapitalkėtavęslaukiažiemądurneli yra reziume.


Taigi, kaip jau supratot, šiai žiemai turiu veiklos:

- variklio kapitalkė
- pusės mašinos dažymas
- OBD1 kompo pajungimas ir mappinimas
- padori signalkė ir elektros nesąmonių gaudymas (el. veidrodžiai, pypsikas, dačikus pajungt, lemputė neveikia etc)
- panelės keitimas (po 5 metų pavyko gaut orginalią iVT panelę!)
- atrestauruot vairo kolonėlę
- pasitvarkyt salone smulkmenas
- changespeed lipo kopija
- profesionaliai perpoliruot ratus
- turbūt priekinio stiklo keitimas, nes anas suskilinėjo
- praeit TA


Nu čia pradžiai... Dar nieko šiaip nepradėjau, tik nupirkau Lost Motion Assembly spyruokles

Mašina nakvoja nesiprausus Smile


Ačiū kad skaitėt. Tipo jeigu skaitėt iki čia.

Laughing


_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
Dolphin
Klubo narys


Žinutės: 2678
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-12-21 07:24 Atsakyti su citata

Skaitydamas išgyvenau kažką panašaus į tai ką išgyvenai, nes viskas taaaiiiip iki kaulų smegenų pažįstama, tik gal šiek tiek lengvesne forma... Bet tas jausmas, kai nuolat spaudžia terminai toooks pažįstamas. Nieko, mano istorija ir greitu metu kartosis... Linkėjimai Jolantai! (už moteris, kurios žino ko reikia vyrams!) Wink

_________________
Project: Red Freaky Thing
8-611-trys-971-trys
Dj.muzzle
Klubo narys


Žinutės: 749
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-12-21 17:49 Atsakyti su citata

na ir saunuolis, kad nemeti reikalu ir darai masina sau Wink


beje, del OBX tai jau ne tu pirmas randi fokusus, rekomenduociau deti lsd is s80 ar s9b, su nedidelem modifikacijom isideda ir ne kosmosa kainuoja, gali su XTZ pasikonsultuoti, jis sau susidejes vietoje OBX Very Happy


_________________
i-VTEC TEGGY
K20/K24 JDM INTEGRA TYPE R
K-SWAP EG-DC|dalys|darbai
K-SWAP pagalvių komplektai
______
EGK20 sold
DCK20/K24 Time attack
FA5K20 SI Daily
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-12-21 17:56 Atsakyti su citata

Nu mes šnekėjom dėl S80 LSD. Tai tos nedidelės modifikacijos, anot tavęs, yra tokios, kad yra viena vieta Vilniuje, kur gali išgręžt reikamas skyles. Tas trunka n valandų Smile
Nesakau, kad neįmanoma.


_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
Dj.muzzle
Klubo narys


Žinutės: 749
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-12-21 19:56 Atsakyti su citata

Jurgis rašo:
Nu mes šnekėjom dėl S80 LSD. Tai tos nedidelės modifikacijos, anot tavęs, yra tokios, kad yra viena vieta Vilniuje, kur gali išgręžt reikamas skyles. Tas trunka n valandų Smile
Nesakau, kad neįmanoma.

Klaipėdoje gali greičiau, tačiau draugeliui kai išgręžė, tai teko antrą kartą vežti didinti skyles Very Happy


_________________
i-VTEC TEGGY
K20/K24 JDM INTEGRA TYPE R
K-SWAP EG-DC|dalys|darbai
K-SWAP pagalvių komplektai
______
EGK20 sold
DCK20/K24 Time attack
FA5K20 SI Daily
Maikis
Klubo draugas


Žinutės: 8021
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-12-21 20:03 Atsakyti su citata

Kas čia per kostminės skylės, kad net į Klaipėdą reikia vežt? Very Happy

_________________
img26.imageshack.us/img26/56/vtech8qrrq0.jpg
Dj.muzzle
Klubo narys


Žinutės: 749
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-12-21 20:11 Atsakyti su citata

Maikis rašo:
Kas čia per kostminės skylės, kad net į Klaipėdą reikia vežt? Very Happy

ant final drive reik padaryti naujas skyles, o jis grudintas...


_________________
i-VTEC TEGGY
K20/K24 JDM INTEGRA TYPE R
K-SWAP EG-DC|dalys|darbai
K-SWAP pagalvių komplektai
______
EGK20 sold
DCK20/K24 Time attack
FA5K20 SI Daily
Maikis
Klubo draugas


Žinutės: 8021
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-12-22 09:40 Atsakyti su citata

Dj.muzzle rašo:
Maikis rašo:
Kas čia per kostminės skylės, kad net į Klaipėdą reikia vežt? Very Happy

ant final drive reik padaryti naujas skyles, o jis grudintas...


Kad grūdintas, tai čia tik įrankio reikalas, daugiau beveik niekas nesikeičia.


_________________
img26.imageshack.us/img26/56/vtech8qrrq0.jpg
Xsamp
Klubo narys


Žinutės: 359
Miestas: Vilnius/Ukmerge

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-12-22 22:09 Atsakyti su citata

Liuksinis dienoraštis! Taip puikiai žinomas jausmas kiek kantrybės kainuoja pereiti šituos reikalus Very Happy Matomai momentais tikrai buvo jau atėjusi riba viską męsti ir grįžti į komforto zoną, bet maladec, kad nepasidavei Smile Lygiai tą patį patyręs su motorų nelaikymo karmą ir pastoviais jų keitimais, swapinimais, perrinkimais ir t.t...

Pagarba už darbus ir bus įdomu sekantį sezoną apžiūrėti pilnai sutvarkytą. Sėkmės darbuose.


_________________
Honda Prelude 4gen, 93, H22A8, 165Kw - Old school fun
Honda Accord 7gen, 07, i-CTDi - Wifes daily
Honda Civic 5gen 1 Car Race, 95, D15B/Z6 Mini-me - Amateur racing
VW Multivan T4, 96 - Daily/Work/Travel/Race support car
Yamaha XT660X, 08 - Urban Supermoto bike
Yamaha YZ450F, 06 - Dirt bike
d16y5



Žinutės: 141
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-12-24 11:51 Atsakyti su citata

Maikis rašo:
Dj.muzzle rašo:
Maikis rašo:
Kas čia per kostminės skylės, kad net į Klaipėdą reikia vežt? Very Happy

ant final drive reik padaryti naujas skyles, o jis grudintas...


Kad grūdintas, tai čia tik įrankio reikalas, daugiau beveik niekas nesikeičia.

Na is esmes krumpliai nera tiesiog grudinti. Ju gamybai yra atskira technologija, kai isgryninti plieno milteliai stampuojami, sukepinami ir termiskai bei fiziskai apdorojami. Tokios technologijos deka tie krumpliai yra turbut tvirciausia ka galima rasti masinoje. Skirtumas nuo grudintu medziagu toks, kad krumplis yra labai kietas visame turyje, o ne tik pavirsiuje, bei nera trapus. Zinoma galima pergrezti skyles kokias nori, tik kad reikes spec uber brangiu graztu kad pragrezt krumpli per visa turi keliolika kartu. O ir pats procesas uztrunka labai ilgai, reikia ausinti grazta daznai, tai ir meistrai baidosi tokio darbo.

Nanookaz



Žinutės: 143
Miestas: vilnius,anyksci

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-12-26 20:42 Atsakyti su citata

na siap krumplis yra trapus, o darbiniai pavirsiai yra icementuojami keleta micronu kas suteikai kietuma ir atsparuma trinciai, nes dengti per visa turi yra visiskai nereikalinga.

_________________
Nanookaz ir tiesiog NutRookez,
Maikis
Klubo draugas


Žinutės: 8021
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-12-27 19:22 Atsakyti su citata

Abu kažką girdėje apie tai kaip galbūt tie krumpliaračiai gaminami ir šnekat apie dvi skirtingas gamybos technologijas - klasikinę ir PM (Powder Metallurgy)... Smile Galiu pasakyt tik tiek, kad automobiliuose dažniausiai naudojami klasikine technologija gaminti krumpliaračiai, kuriuose yra grūdintas tik krumplių vainikas (gali būti ir azotuotas, cementuotas ir t.t.) ir tikrai ne ketletą mikronų. Smile)) Visa likusi krumpliaračio dalis yra grūdinta iki kokių 40-45 HRC vienetų, kas nesukelia didelių problemų jį mechaniškai apdoroti. Didelę įtaką jo ilgaamžiškumui turi teisingos krumpliaračio medžiagos parinkimas.

P.S. Baigiam OT, jei įdomu, yra daugybė priemonių pratęsti diskusiją kitur. Smile


_________________
img26.imageshack.us/img26/56/vtech8qrrq0.jpg
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2015-12-28 10:04 Atsakyti su citata

Tęskit tęskit, nes visai čia įdomu Smile

_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-03-10 21:30 Atsakyti su citata

Biški update.

Pirmiausia apie dažymą.
Taigi esu pridavęs mašiną dažyti jau kokios keturios savaitės. Tai lygintojas padarė savo darbus turbūt per tris dienas, o kai pateko pas dažytojus, tai vėl prasidėjo arabų pūtimas į akis. Tas, anas, trečias ketvirtas. Atmazų knyga yra tokio storumo, kad katunskytės liemens apimtis kvadratu nublanksta prieš knygos matmenis.

Meanwhile buvo išardytas senasis B16A1 variklis. Naiviai tikėjausi, kad tepalo ryjimas buvo tik dėl tepalinių žiedų. Bet kaip jau matėte šioje palatoje tos pozytyvios prognozės nelabai pasiteisina.
Taigi išardžius variklį buvo rasta:
- variklis niekada neardytas ir netvarkytas, OEM tarpinė ir indėklai
- trukę visų keturių stumoklių tarpžiedžiai
- suėsta tepalo pompa. Pasigavo kažkokį metalo gabaliuką.
- jokio hono ant cilindrų sienelių
- alkūninis lyg ir geros būklės, bet visumoj tai reiktų vežt matuot
- vožtuvų lizdai pasėdę, vožtuvai įvorėse kliba už tolerancijos ribos

Reziume - gal kas aliumo nupirkt norit? Very Happy

Pora vakarų apmastymų, googlinimo, ieškojimo ir dvėjonių ir buvo nupirktas kitas variklis. Koks? Tebūnie biški paslaptis, pabūsiu Misteris Paslaptis.


_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
Dj.muzzle
Klubo narys


Žinutės: 749
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-03-10 21:56 Atsakyti su citata

tikiuos jo kodas prasideda raide K Laughing

_________________
i-VTEC TEGGY
K20/K24 JDM INTEGRA TYPE R
K-SWAP EG-DC|dalys|darbai
K-SWAP pagalvių komplektai
______
EGK20 sold
DCK20/K24 Time attack
FA5K20 SI Daily
DžiZa



Žinutės: 90
Miestas: Vilnius, Šakiai

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-03-14 10:37 Atsakyti su citata

Išduosiu paslaptį - D15B2

_________________
Civicclub.lt
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-03-14 10:50 Atsakyti su citata

DžiZa rašo:
Išduosiu paslaptį - D15B2

Ot padla išdavikas.
Čia taip kerštauji dėl tos sulaužytos galvutės????


_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
DžiZa



Žinutės: 90
Miestas: Vilnius, Šakiai

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-03-14 12:25 Atsakyti su citata

Jurgis rašo:
DžiZa rašo:
Išduosiu paslaptį - D15B2

Ot padla išdavikas.
Čia taip kerštauji dėl tos sulaužytos galvutės????


Jei greitu metu negausiu galvutės - papasakosiu ir apie D15Z1 dėžę Very Happy


_________________
Civicclub.lt
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Ligoninė
Pereiti Atgal  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Toliau
Puslapis 910

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.