img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
Palata #28 HCS 4Gen (nedaily) & HCS 5Gen (track edition)

 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Ligoninė
Autorius Pranešimas
DžiZa



Žinutės: 90
Miestas: Vilnius, Šakiai

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-10-18 17:46 Atsakyti su citata

Taigi, aprašysiu ir savo Hondaligės apimtą garažą.



First thing first - 1992 HCS D16Z6 a.k.a. "Kovinis"

Per pastaruosius porą metų mano rankose šis sedanas pradėjo ir tęsia kelionę iš eilinio šeimyninio sedano iki normalaus "bajavyko". Šiuo metu skaičiai - 152hp ir 160nm.

Variklis:

--Pilnai perrinktas D16Z6
--Comp Cams 53900 paskirstymo velenas
--Skunk2 Pro Series reguliuojama paskirstymo žvaigždė
--ECU by CAT @ HT
--Apex'i Power Intake
--Ebay 4-2-1 išmetimo kolikas
--H22 Sklendė, atjungtas sklendės pašildymas
--Robkės darytas įpurškimo kolikas a.k.a. Frankenšteinas
--Ebay cat-back'as
--No-name short shifteris
--NGK Iridium žvakės ir Magnecore žvaklaidžiai
--OBX LSD
--ACT keramikinė 6 lapelių sankaba

Pakaba:

--BC Racing SKU:A-01 coil-overiai su 10/5 spyruoklėm
--K-Sport išvirtimo traukės gale
--Vision Motorsport išvirtimo šakės priekyje
--Energy Suspension pilnas bushingų komplektas
--Viršutinė priekinė, viršutinė galinė ir c-pillar rasporkės
--Blox RCA
--VTi stabdžių swap'as
--Ferodo Premier kaladėlės
--Goodrige armuotos šlangutės

Išorė

--Team Dynamics Pro Race 1.2 15'' ratai
--Black housing priekinės lempos
--DIY amber corneriai
--CF Antena Block-Off
--Užkniedyta stoglangio skylė

Vidus:

--Išlupta viskas kas buvo silpniau prisukta Smile
--Corbeau vairuotojo sėdynė
--Bimarco Cobra sėdynė keleiviui
--Sabelt 6 taškų diržai vairuotojui
--4 taškų diržai keleiviui
--Momo Corse 35cm vairas su 2cm spaceriu
--Vision tekinto metalo shift knob'as

Artimiausi planai - lankai! Ir visokių smulkmenų tvarkymas - reik akumą persikelt į galą, masės atjungėjus susidėt ir t.t.t.t.t.





Toliau - 2001 Honda Civic Type-R EP3

Jis CTR'as mano rankose jau beveik metai Smile Modų lyg ir nedaug, bet kovinis praktiškai visus litus suvalgo, plius kaip kasdieninei mašinai iš ctr'o kaip ir nelabai ko trūksta Smile Šiuo metu CTR'as jau pradėjo žiemos miegą, per kurį planai tokie - baigt drop'int priekį (nes sudėjus Weitec'us kažkodėl sukrito tik galas), ir persidažyt priekį, nes teko truputėlį jį pabrozdint...

Variklis
BMC CDA Cold Air Intake'as
K&N Alsuoklio filtriukas

Važiuoklė
Weitec Žeminančios spyruoklės

Vidus
Alpine CDA-9886R galva
Ivolga 6.21 komponentai priekyje
JBL koaksialai gale
JL Audio sub'as
TMA dvikanalis sub'ui

Išorė
Momo Corse R18 ratai




Ir pabaigai - mano naujasis "winter-daily-economy-beater" - 1995 HCS su D15B2 širdele. Juo važinėsiuos, kol tvarkysiuos ctr'ą, o ir trint ctr'o per druskas kažkaip nesinori. Sedanas - visiškai stock, kokiu ir liks. Iš kovinio į šį savaitgalį sukrausiu visą elektrą, šiek tiek audio ir malsiuos kauno gatvėmis iki pat pavasario Smile



Tai tiek apie mano garažą. Kaip matot, darbų su mašinom turiu iki kaklo visai žiemai Smile Nusimato smarkiai tepaluota žiema Very Happy


_________________
Civicclub.lt


Paskutinį kartą redagavo DžiZa, 2011-07-21 16:34. Redaguota 3 kartus(ų)
electro



Žinutės: 1266
Miestas: Alytus-Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-10-18 18:40 Atsakyti su citata

net pavydas apeme Smile nu aisku del ctr'o labiau Smile
kur dirbi, kad net 3 masinas gali islaikyut? Very Happy gal ir as isisukciau Smile))

DžiZa



Žinutės: 90
Miestas: Vilnius, Šakiai

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-10-18 18:47 Atsakyti su citata

Šiaip kolkas studentauju. Tiesiog su keletu mašinų pardavimais teko pasidaryt neblogų pliusų Smile

_________________
Civicclub.lt
electro



Žinutės: 1266
Miestas: Alytus-Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-10-18 18:59 Atsakyti su citata

o dar sako kad studentai blogai gyvena Smile as prie univero irgi pasiziuriu su kokios masinom studentai vazineja tai net kartais nervas paima Very Happy pats studentas, bet cvekuti turiu Smile
nu sekmes darbuose Smile

DžiZa



Žinutės: 90
Miestas: Vilnius, Šakiai

Siųsti asmeninį pranešimą
2010-08-30 17:00 Atsakyti su citata

Taigi, paupdate'insiu kas vyksta pas mane ir honda klube.

Viskas prasidėjo tada, kai pavasarį gavau pasiūlymą savo mėlyną 5Gen sedaną perleisti kitam šeimos nariui ir atsilaisvino rankos bei akiratis kažkam įdomesniam. Kadangi jau tada žinojau, kad Type-R'as anksčiau ar vėliau iškeliaus į kitas rankas (kaip ir neužilgo buvo), planai nuo pat pradžių buvo aiškūs - susirasti ir step-by-step pasidaryti ekonomišką, patikimą, pakankamai praktišką, tačiau tuo pačiu metu smagų širdžiai ir bent jau mano akiai kibirėlį. Mintinai išmokus visus pigesnius autopliuso ir autogido 4gen'us ir 5gen'us, netikėtai Utenoje atsirado šis sidabrinis ketvirtukas. Ilgai nelaukus, jau kitą dieną nuvažiavau jo apžiūrėti ir likau gana maloniai nustebęs. Tai ką aš radau, buvo senuko antikorozinėmis medžiagomis užkonservuotas 89' sedanas su D16A6 varikliuku. Kėbulas apart smulkmenėlių lyg ir neturi jokių rimtesnių pažeidimų ir tikrai neturi nei vienos (!) rūdelės. Dalis, kuri man nepatiko, buvo baltų dūmų debesiai iš duslintuvo, tačiau kadangi variklių nebijau - paspaudėm rankom ir aš "proudly" tapau šio ketverto savininku. Grįžęs namo ir viską gerai apžiūrėjęs vis dar buvau pakilios nuotaikos. Važiuoklė, salonas, kėbulas buvo apsoliučiai lediniai. Variklį perrinkom jau pirmąją savaitę - buvęs savininkas matomai nemėgo keisti tepalų. Pakeitus pagrindinius bei švaistiklinius indėklus (abu 0'io remonto), žiedus, vožtuvų gumas, visas tarpines bei atlikus visus reikalingus šlifavimus, gavosi ganėtinai ekonomiškas, nors mano akim ir bukokas varikliukas. Bet kadangi ekonomija ir buvo pagrindinis šios mašinos kriterijus - kolkas apie performance'ą net negalvoju. Mišriu rezimu kibiriukas nesunkiai telpa į 7-8l/100km, atsižvelgiant, kad važinėju Vilniuje, tai yra labai gerai. Sekantis dalykas, ką pradėjau iškart po ketverto įsigijimo, buvo smulkmėnėlių (kaip pvz visoriai, norimas vairas), bei rimtesnių dalykų (kaip ratai, pakaba) paieškos. Su laiku kapitaliai persirinkau stabdžius (su ferodo kaladėm ir skysčiu), užsidėjau pradžioj i-VT, o po to Martini Racing Momo vairą, susidėjau ES Shifter bushing kit'ą, visorius, visus purvasaugius. Atgaivinau aparatūrą, nusipirkau, išsitiesinau ir nusidažiau BBS RZ R15 ratus, bei Uniroyal Rainsport1 195/45 gumas. Sukroviau BC Racing coil-overius su 8/6 spring rate'ais, komforto man su jais užtenka per akis Smile Vėliau buvo sudėtos IV kartos įpurškiminės dujos, nuo pat kelnių suvirintas naujas duslintuvas, pasiūta hood bra, visi nauji kilimėliai, pakeistas radijatorius, uždėti JDM DC5 Integros "antpedaliai" Smile



Iš ėsmės, po truputį darau savo perfect daily car'ą. Artimiausiuose planuose - baigt kai kuriuos niuansus su dujom, ir surast mažą bei kompaktišką, bet tylų išmetimo bakelį Smile


_________________
Civicclub.lt
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23730
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2010-08-30 17:15 Atsakyti su citata

Nudazytum buferius butu putiovas Smile Ir BBS'us ismesk, kas cia jums visiems su jais Laughing

_________________
[H] Civic i-VT | Subaru Forester SF Turbo | MB T123

www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
Taduxx



Žinutės: 331
Miestas: Utena-Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2010-08-31 07:12 Atsakyti su citata

Net seile varva paziurejus. Maniskis 4 gen tai puvekliukas visiskas sia vasara keiciau slenkscius tai i 15l kibira abu sutilpo Very Happy o man tie ratai ziurisi, Jurgiz matyt turi alergija BBS'ams Very Happy
Tonis
Klubo narys


Žinutės: 3594
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2010-08-31 08:05 Atsakyti su citata

Jurgiz rašo:
Ir BBS'us ismesk, kas cia jums visiems su jais Laughing

Jurgi, nu gi mada dabar tokia... mada.... Very Happy


_________________
Išmintis ateina su metais, bet kartais metai ateina vieni.
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23730
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2010-08-31 08:13 Atsakyti su citata

Taduxx rašo:
Net seile varva paziurejus. Maniskis 4 gen tai puvekliukas visiskas sia vasara keiciau slenkscius tai i 15l kibira abu sutilpo Very Happy o man tie ratai ziurisi, Jurgiz matyt turi alergija BBS'ams Very Happy

Turiu, nes pilnas autogidas zjbs ratu (nu ne pilnas, bet per dvi savaites randu vienus ratus kurie graziai ziuretusi ant 4/5 gen cveko) o tauta perka "antras golfas" edition sietkele ir tipoi zjbs nes BBS... Kiekvieno reikalas aisku, bet kazkaip nesiziuri ir tiek.


_________________
[H] Civic i-VT | Subaru Forester SF Turbo | MB T123

www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
Taduxx



Žinutės: 331
Miestas: Utena-Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2010-08-31 19:02 Atsakyti su citata

cia jau kiekvieno skonio reikalas Very Happy
DžiZa



Žinutės: 90
Miestas: Vilnius, Šakiai

Siųsti asmeninį pranešimą
2011-07-21 16:29 Atsakyti su citata

Žinau, kad susilauksiu komentarų dėl vieno tokio skelbimo turinio, bet nekreipdamas į tai dėmesio, pa"up"insiu šią temą.

Taigi, mano 4gen'as per pastarąją žiemą ir pavasarį gana nemažai pasikeitė:

Turba po kapotu, nauji ratai, facelift galas, lip'as kalnas camberio gale ir t.t.






Žinau, kad jo neparduosiu, taigi per artėjantį rudenį ir žiemą D16A6 po kapotu greičiausiai bus pakeistas mano kovinio D16Z6 ir ant jo jau bus užmaukšlinta turbo Smile Kas laukia kovinio? Anksti kalbėt, bet greičiausiai - B Smile


_________________
Civicclub.lt
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Ligoninė
Puslapis 11

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.