img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
Pagincykite arba paneikite sita teigini:
Pereiti 1, 2  Toliau
 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Klausimai/Patarimai
Autorius Pranešimas
simutizz



Žinutės: 101
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-20 22:03 Atsakyti su citata

Jei automobiliu padangu rastas ir sudedamoji padangu dalis yra vienoda, visikai nesvarbu kokio platumo padangas devite - startas bus vienodas. Nebesvarbu ar su placiom, ar su siaurom padangom vaziuojate.
Nes suspaudimo laispnis siaurose padangose yra didesnis, placiose pasisikirsto ir yra mazesnis.

Kalba eina apie sausa asfalta.


_________________
Banned: offence.


Paskutinį kartą redagavo simutizz, 2009-01-20 22:46. Redaguota 1 kartą
kamutaxujowata



Žinutės: 1654
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-20 22:23 Atsakyti su citata

ant skirtingu dangu, skirtingas ir startas. plati padanga ant koses buksuos. taciau, manau pravazumas purve butu didesnis, nes neskestum Smile

_________________
geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo
CR-V



Žinutės: 5899
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-20 23:16 Atsakyti su citata

Na logiskai mastant, jei identiski automobiliai ir startuojama identiskai, ratu skersmuo, svoris, slegis padangose vienodas, skiriasi tik padangu plotis ir aukstis, pas viena tarklim R15 145/70 , o pas kita R15 225/45 tai geriau startuoti turetu tas pas kuri platesnes padangos, nes padangos ir dangos sukibimo plotas didesnis. As taip manyciau

_________________
Screw aerodynamics. Element.
wkc



Žinutės: 1561
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-20 23:17 Atsakyti su citata

As tai galvoju, kad su platesnem geriau turetu but, nes didesnis sukibimo plotas ir galbut maziau kasasi...

_________________
iiiii like big buts and i can not lie Wink
zilvis755



Žinutės: 120
Miestas: kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 00:32 Atsakyti su citata

as irgi manyciau kad su platesnem startuot geriau, nes plotas didesnis kabina, tik po to toliau vaziuojant trintis didesne placiu padangu...
andrws



Žinutės: 82
Miestas: vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 01:45 Atsakyti su citata

radau straispneli, kuris kaip ir patvirtina simutizz teigini: http://autospeed.com/cms/A_108915/article.html
trumpai: trinties jegos/pasipriesinimo riedejimui/sukibimo formule susiveda mazdau i tokia:
F=μN
μ- trinties koef., N- spaudimo jega(tarkim ant padangos).
Taigi nei plotas, nei padangu slegis nefiguruoja, taciau itakoja padangos temperatura. Prie tokio pacio auto svorio ir slegio, platesnes padangos lietimosi su asfaltu ilgis (arba kampas apskritimos dalies, kuri lieciasi) bus mazesnis uz siauros padangos, nes spaudimas "placiau pasiskirsto" Smile) Ratui riedant tai leidzia trumpiau saveikauti su asfaltu- maziau kaista ir dar speja labiau ataushti. Del mazesnio saveikos ilgio/kampo placiai padangai maziau reikia deformuotis, kad priliptu prie asfalto plokstumos. Maziau deformacijos- maziau silumos.
Maziau silumos- maziau devisi padangos, tad jas galima gaminti is minkstenes, didesni trinties koef. turincios gumos- daugiau sukibimo Smile

Vienintele abejone- starto metu platesne padanga maziau kaista ir guma labiau islaiko atsparuma dilimui- susidaro maziau nudilusios gumos cilindriuku, kuriais slysta( analogiskai- stabdant uzblokavus ratus is nusitrynusios gumos susisuka mikrocilindrai, per kuriuos riedama kaip per guoli), taigi daugiau sukibimo Smile


_________________
belenkas
kamutaxujowata



Žinutės: 1654
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 09:17 Atsakyti su citata

bet μ (trinties koef.) priklauso nuo sukibimo ploto. tai kaip ir figuruoja

_________________
geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo
chiro



Žinutės: 62
Miestas: Klaipeda/Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 10:07 Atsakyti su citata

Trinties jega nuo besiliecianciu pavirsiu ploto nesikeicia. O trinties jega priklauso nuo: pavirsiu grubletumo, molekuliu tarpusavio traukos, nuo svorio veikianti i rata ir dar keli nezymus faktoriai. 11klases fizikos kursas Smile

andrws +


_________________
Powering Dreams one lap at a time.
Diskas



Žinutės: 516
Miestas: vln

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 10:10 Atsakyti su citata

chiro rašo:
Trinties jega nuo besiliecianciu pavirsiu ploto nesikeicia. O trinties jega priklauso nuo: pavirsiu grubletumo, molekuliu tarpusavio traukos, nuo svorio veikianti i rata ir dar keli nezymus faktoriai. 11klases fizikos kursas Smile

andrws +


+ ir dar mokykloje atliktas laboras patvirtinantis tai.


_________________
Jokia problema nėra tiek rimta, kad negalėtum nuo jos pabėgti.
CR-V



Žinutės: 5899
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 10:34 Atsakyti su citata

.

_________________
Screw aerodynamics. Element.


Paskutinį kartą redagavo CR-V, 2009-01-21 13:49. Redaguota 1 kartą
CR-V



Žinutės: 5899
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 10:35 Atsakyti su citata

CR-V rašo:
Diskas rašo:
chiro rašo:
Trinties jega nuo besiliecianciu pavirsiu ploto nesikeicia. O trinties jega priklauso nuo: pavirsiu grubletumo, molekuliu tarpusavio traukos, nuo svorio veikianti i rata ir dar keli nezymus faktoriai. 11klases fizikos kursas Smile

andrws +


+ ir dar mokykloje atliktas laboras patvirtinantis tai.


Riedant laisva eiga taip tinka sios jusu 11klases teorijos, bet norint butent startuoti kuo greiciau, tikrai nemanau. Logiskai mastant kazkaip turetu zymiai daugiau veiksniu prisideti Smile
Nemalant daug teorinio sh.. paziurekit nors viena dragsteriu video ir atkreipkit demesi i piriekiniu ir galiniu ratu PLOCIO skirtuma. Ten jaunimas isleidzia ne viena simta tukstanteliu, kad padarytu dali sekundes gersni laika, startuotu geriau ir pan. Manau jie 11 klasej taippat mokesi Smile

Sitam video labai gerai matosi galiniu padangu "siaurumas":


_________________
Screw aerodynamics. Element.
Kasparas



Žinutės: 3409
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 11:24 Atsakyti su citata

pritariu cr-v'ui. visgi pamirstat kad siaura padanga mazesniu plotu sukimba nei plati. jei dar kyla noras gincytis, pasidarykit bandyma ir pamatysit praktiskai. t.y. storas stiklas, kad islaikytu tam ratui skirta apkrova ir pabandykit is apacios ziuredami pasizymet jo plota. su siaura ir su placia padanga tikrai rasit zenklu skirtuma. o tai tikrai ytakoja startui.

_________________
paieska pasinaudokit, bukit geri...
Diskas



Žinutės: 516
Miestas: vln

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 12:09 Atsakyti su citata

Kasparas rašo:
pritariu cr-v'ui. visgi pamirstat kad siaura padanga mazesniu plotu sukimba nei plati. jei dar kyla noras gincytis, pasidarykit bandyma ir pamatysit praktiskai. t.y. storas stiklas, kad islaikytu tam ratui skirta apkrova ir pabandykit is apacios ziuredami pasizymet jo plota. su siaura ir su placia padanga tikrai rasit zenklu skirtuma. o tai tikrai ytakoja startui.


Teorija: kai didesnis lietimosi pavirsius tai masinos mase atitinkamai pasidalina ant jo, vienam ploto vienetui tenka mazesne mase, kai padanga siauresne tai jos lietimosi pavirsius mazesnis ir ant jo atitinkamai pasidalina masinos mase, taigi lietimosi pavirsius labiau spaudziamas prie zemes, kas teoriskai itakoja didesne trinti.

o ka minejo CR-V del drag car'u aiskiai matosi is video Smile reikia cia kazkokio egzperto Smile

cia siaip del idomumo apie padangas: &feature=related


_________________
Jokia problema nėra tiek rimta, kad negalėtum nuo jos pabėgti.
Meilus
Klubo draugas


Žinutės: 2326
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 12:32 Atsakyti su citata

nu as dragsterio dar nemaciau kad priekines padangas detu ant galo Smile

_________________
Meilus-cia mano pavarde ir nieko daugiau.Civic T - all seasons edition Razz
Turiu bėdą-tingėjau ištraukt Sad Dabar jau turiu dziaugsma.Gerai, kad neistraukiau Very Happy.Jaučiu reiks vėl pabandyt, nes pradeda patikti.
Diskas



Žinutės: 516
Miestas: vln

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 13:10 Atsakyti su citata

nededa nes suluztu Very Happy

_________________
Jokia problema nėra tiek rimta, kad negalėtum nuo jos pabėgti.
CR-V



Žinutės: 5899
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 14:15 Atsakyti su citata

Diskas rašo:
nededa nes suluztu Very Happy


ne luzime esme.
nemanai, kad padarytu plonesnes padangas ir ratus tokius kurie neluzta, JEI JAU TIKRAI nebutu skirtumo, nes maziau medziagos = mazesne kaina = mazesnis svoris, visaipkaip naudinga.
Galu gale uzdetu ant tu paciu ratu kiek eina siauresnes padangas, o tikrai eina uzdet siauresnes... JEI TIKRAI butu taspats rezultatas.
Manau, kad kazko truksta toj jusu formulej kai kalba butent apie starta.


_________________
Screw aerodynamics. Element.
andrws



Žinutės: 82
Miestas: vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 14:16 Atsakyti su citata

apie dragsterio padangas:
Pries starta padangas pashildo burnoutu ir jos tampa lipnios- pradeda veikti truputy kita fizika, nei trintis. Ir vaziuojama trasos pradzioje ne asfaltu, o pusiau guminiu pavirsiumi.
Padangos pripuciamos mazu slegiu- 0.5-1 atmosfera. tas leidzia padangai prilipti didesniu plotu. taip pat leidzia padangos gumai susisukti- tipo padeda starto metu.
Kai trasos gale aparatas pasiekia 300km/h ir daugiau, antisparnas ("spoileris") pradeda ratus spausti kokios tonos jega. Turint platesne padanga svoris pasiskirsto mazesniu spaudimu ir gal del to padanga nesprogsta? Smile


_________________
belenkas
CR-V



Žinutės: 5899
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 14:24 Atsakyti su citata

Tai lygiai taippat galima ir siaura padanga istepti ir startuoti ant ko nori, jei jau tikrai startuojant neturi itakos plotis. Bet esme manau tame, kad kalba cia eina butent apie starta, nes ten kur starto nereikia, sutinku, kad padangos plotis itakos neturi ir geriausias pvz = greiciausias "automobilis" ant muzu planetos Smile -

tai kas i tema nuo 0:15 iki 0:18sec.


_________________
Screw aerodynamics. Element.
andrws



Žinutės: 82
Miestas: vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 14:39 Atsakyti su citata

CR-V rašo:
Tai lygiai taippat galima ir siaura padanga istepti ir startuoti ant ko nori, jei jau tikrai startuojant neturi itakos plotis. Bet esme manau tame, kad kalba cia eina butent apie starta, nes ten kur starto nereikia, sutinku, kad padangos plotis itakos neturi ir geriausias pvz = greiciausias "automobilis" ant muzu planetos Smile -

tai kas i tema nuo 0:15 iki 0:18sec.

sukibimui limpant plotas itakos turi.
cia bisky ne i tema greiciausias automobilis, nes jo 0-200 nemanau, kad butu ispudingas. ir siaip cia reaktyvinis aparatas. jam px kokios padangos, turbut ir su traukinio ratais taip pat varytu Smile


_________________
belenkas
Daumantas



Žinutės: 123
Miestas: Panevezys

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 15:38 Atsakyti su citata

Keistoka cia tema...

Labai paprastas pavyzdukas - passimk savo masina, uzsimauk ant priekio (ar varanciu ratu) dvi tabletes ir bandyk startuoti. Daug dumu ir zviegimo bet veiksmo nera. Tada uzsimauk buvusias padangas. Zymiai geriau. (tiesiog kai didesnis skirtumas tarp padangu lengviau isivizduoti skirtuma) o del platumo - vel nuo daug ko priklauso. Jei ant silpnos masinos bus labai placios padangos kurios neleis jai siek tiek slysteleti is vietos, kad butu "persoktos" apsukos kuriose visai nera traukos, tai rezultatas gali buti ir prastesnis nei su siauresnemis padangomis kurios is vietos siek tiek prasisuks ir leis varikliui dirbti zonoje kurioje jis turi didesne galia/sukimo momenta.

Raketai ant ratu nesvarbu ratu plotis, nes per juos ji neperduoda jegos i zeme.Jai kaip tik geriau siauri ratai del mazesnes trinties ir pasipriesinimo.

Blizge



Žinutės: 585
Miestas: Kaunas-Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 15:41 Atsakyti su citata

reiketu viska matematiskai skaiciuoti , nes mintis idomi Smile bet neskaiciavus matau kad drage naudoja placias padangas taip kad ... Smile

_________________
5gen...6gen(now)...7gen,8gen,9gen,10gen and so on Smile)
M_
Klubo narys


Žinutės: 185
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 16:46 Atsakyti su citata

Idomi diskusija Smile

Atsimenu ir as ta bandyma is mokyklos laiku... Tik si, paprastute formule (kaip ir daug kitu desniu fizikoje) galioja esant idealiom, laboratorinem salygom. Kai bandoma perkelti visa tai i realu gyvenima - formules isauga iki kilometrinio dydzio Smile

Kaip ir rase CR-V egzistuoja daug kitu itakojanciu faktoriu, kuriu si formulyte neivertina. Reikes pasijieskoti informacijos, sudomino Smile

ecka



Žinutės: 7820
Miestas: kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-21 19:51 Atsakyti su citata

tai ant F-1 bolido detu siauresnes Smile sutaupytu , kila kita Smile

_________________
www.kartlandas.lt
chiro



Žinutės: 62
Miestas: Klaipeda/Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-22 16:05 Atsakyti su citata

Virsutiniam post`e biski apsigavau. Ta formule taikoma, kai kunas juda tolygiu greiciu, o startuojant yra judama tolygiai greitejanciai. Tai tos formules taikyt negalima. Bet pasikonsultavau su fiziku ir jis man paaiskino taip: didinant padangos ploti, padideja lietimosi plotas su kelio danga, tuo paciu isauga ir trintis. Kelias yra grubletas, padidinus plota, padideja lietimosi pavirsius su grubletu keliu, delto ir sukimba geriau Smile

_________________
Powering Dreams one lap at a time.
kamutaxujowata



Žinutės: 1654
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-01-22 16:24 Atsakyti su citata

manyciau, kad greitejimas yra netolygus Smile

_________________
geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Klausimai/Patarimai
Pereiti 1, 2  Toliau
Puslapis 12

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.