img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
Honda accord 8gen atsiliepimai
Pereiti Atgal  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Toliau
 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Accord/Prelude/Legend
Autorius Pranešimas
Julijus



Žinutės: 338
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-11-23 13:18 Atsakyti su citata

Mantas29: Kiek kainavo su visu darbu tas gumas pakišti?
Simkiux: Dėl aušinimo, tau kažkas nepatinka dėl temperatūros?

Aš sau keičiau temorstatą. Situacija gal tik kukliai pagerėjo.
Bet šiaip mūsų termostatai atsidarinėja ties 78C, kad variklis tokią temp pasiektų reikėtų greitkeliu vilnius - kaunas važiuoti koki 50km. Taip kad 72C sakyciau viskas labai normaliai.

Honda temperatūros rodyklės nemoka "padaryti", rašiau ankstesniuose postuose, kad:

Julijus rašo:
Jo, situacija šiektiek geresnė, bet ne stebūklai. Maniškis kiek ankščiau laiko atsidarydavo, įtarių dėl seno termostato, kurio spyruoklės buvo pavargusios Smile

bent jau dyzeliniai accordu skydelių temperatūros daviklis rodo taip:

Pradeda rodyklė kilt ties 50C, ir pilnai yra pakilusi ties 58C. Taip kad temperatūros rodyklė operuoja tik 8 laipsniuose Very Happy
Termostatas atsidaro ties 78C, o pasak įvairiausių šaltinių - darbinė temperatūra yra 70C.

Taip kad skydelio ir iš ortakių "parodymų" pasakyti, kad termostatas blogas - neįmanoma.
Jei antifreezo temperatūra yra 40C, tai jau šiltas oras ir pučiamas per ortakius, nors rodyklė nė nepajudėjusi bus Smile


Tiek mano civice tiek accorde temp. rodyklė nėra buvusi per centrą, visada buvo žemiau (mažiau) nei pusė.

simkiux



Žinutės: 11
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-11-23 13:26 Atsakyti su citata

Julijus: Nėra, kad kažkas nepatiktų. Tiesiog kilo įtarimas, ar čia normalu tokia variklio aušinimo skysčio temperatūra ir tiek. Jei jau Honda numatė, kaip taip turi būti tai ok Smile
mantas29



Žinutės: 20
Miestas: skuodas

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-11-24 12:29 Atsakyti su citata

Julijus, tiksliai nepasakysiu kainos, nes tvarkiausi ir priekinius amortizatorius, tuom paciu patvarke ir galinius ir bendroj sumoj gavos 60e. Primetus viska, galas turejo gautis apie 20e. Smile
Dommm



Žinutės: 134
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-1 18:06 Atsakyti su citata

Pasikeičiau sau į KYB, iš akies žiūrint išvirtimo nebėra, nors viena pusė stovi kiek aukščiau, stebėsim kaip susistovės Smile Palyginus seną spyruoklę su nauja aukštis ir skiriasi maždaug 2cm. Ardymas jei viskas atsisuka (which does not) ganėtinai nesudėtingas, tad neturėtų būti brangus.

Jei su gumom daromas variantas, kad tiesiog pakišamas skritulys, tai tokio sau nenorėčiau. Nebent ta guma labai kieta, atkartoja spyruoklės formą ir ją apgaubia Smile

Gal kažkam pravers, spyruoklės išmatavimai prie virš. lėkštutės: vidus 91mm, išorė 115mm.


_________________
-
Julijus



Žinutės: 338
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-3 11:34 Atsakyti su citata

O tu kieme keiteisi? nereik kokių spec įrankių?
Kaip uždėjai viršutinę šaibą? Nes pas mus yra coil'ai (coil over spring), tai kad spiruoklę išimti reikia suspaudėjų.

Aš su rulete pasimatavau aukšius, beveik visi yra įdentiški (galas per pusę cm tik pasėdęs).. gal ne taip matavau?

Matavau arkos sparno kraštą nuo žemės, per rato centrą.

Dommm



Žinutės: 134
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-3 17:20 Atsakyti su citata

Garaže. Idealiom sąlygom reiktų pneumatinio atsuktuvo, suspaudėjus beabejo naudojau. Šiaip jei kažkada buvo ardyta ir sutepta neturėtų kilti problemų, man teko palikti per naktį sutepus tepalu, nes žinant hondas, su per didele jėga baisoka sulaužyti Smile Ypač atsargiai reikia elgtis su stabilizatoriaus varžtais, nes jų vidinis HEX'as labai lengvai prasisuka Sad Šiaip neturint visokių gelbėjančių įrankių manau kieme nedaryčiau :/

Aš matavau ne nuo žemės, bet tarp arkos ir rato. Su R16 priekyje buvo 4,5 cm, gale apie 2,5 cm.
Beje senos spyruoklės viršuje buvo gerokai pasidėvėję ir parūdiję, galbūt iš ten ir prasideda jų silpnumas.


_________________
-
Julijus



Žinutės: 338
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-5 13:24 Atsakyti su citata

Na kaip, susitupejo galas? Ratai atgal nesulindo?
Dommm



Žinutės: 134
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-6 18:31 Atsakyti su citata

skirtumo pusėse atrodo nebėra, tik pagal mane galėtų būti galas dar šiek tiek aukščiau, bet dar reiktų pasimatuot normalia įranga kaip ratai stovi Smile

Gal placebas, bet atrodo, kad per kalniukus važiuojant galas geriau sugeria siūbavimą (?)


_________________
-
nikis24



Žinutės: 5
Miestas: Šiauliai

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-11 09:56 Atsakyti su citata

sveiki,
Gal kas zinoti kaip atstatyti galiniu ratu isvirtima ? Dariausiu suvedima, tai galiniu ratu isvirtimas apie 1,5 laipsnius. Meistras aiskino, kad pilnai ratus sureguliuoti reikia sudeti komplekta reguliuojamu traukiu (viso 6 vnt). Ebay yra kaina apie 180 eur, su siuntimu is amerikos. Ar teko kam su tuo susidurti ? O tai pakelus auto gala 2-3 cm ratu isvirtimas ratu isvirtimas gali pasitaisyti ?

Julijus



Žinutės: 338
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-11 10:56 Atsakyti su citata

Dommm rašo:
skirtumo pusėse atrodo nebėra, tik pagal mane galėtų būti galas dar šiek tiek aukščiau, bet dar reiktų pasimatuot normalia įranga kaip ratai stovi Smile

Gal placebas, bet atrodo, kad per kalniukus važiuojant galas geriau sugeria siūbavimą (?)
o raitai nesulindo vidun? Very Happy
Dommm



Žinutės: 134
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-11 15:58 Atsakyti su citata

Nee, nesulindo, kas ir būtų Smile) Sakau nebent galėtų dar šiek tiek daugiau aukščio būti Smile Ar čia turėjai galvoje kaip seno citroeno sulenda? Very Happy

Dar per tą laiką pasikeičiau rankinio vieną trosą, nes buvo trūkęs vienoje vietoje ir stabdė tik vieną ratą. Senasis jau buvo kažkieno restauruotas (!!) Ėmiau Herth+Buss, viskas tiko idealiai ir pagamintas mano nuomone kokybiškai, rekomenduoju jeigu ką, anyways, nelabai ir yra iš ko rinktis Very Happy
Šiaip priėjimas prie rankinio salone tai ****. Turi nuimti visą porankį ir dalį priekinės panelės apdailos Very Happy

Nikis >> Na mes apie tai paskutiniuose psl kaip ir viską apdiskutavom, tai yra tavo minėta opcija su reg. traukėmis arba kita opcija - pakelti galą, tai yra spyruoklėmis arba gumomis.


_________________
-
Julijus



Žinutės: 338
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-13 08:13 Atsakyti su citata

He he, maniškiam teko savo rankinio trosa įtempinėti, tai blet priėjimas Very Happy nesikeikiant. Padarytas daiktadėžėj toks mažiukas langiukas, tai vaiko rankos sunkiai tilptu Very Happy Įdealiausia įtempimau naudoti trišiotkę kilpinę.

Beje pastebejau, ar čia senas trosas ar ką, įveržiau aš tą rankinį, bet žiuriu po biški jis vėl bando atsipalaiduoti, tai čia prie ratuose esantis rankinio mechanižmas "paleidžia" trosą ar kas darosi..? Nes nu niekaip jis negali atsipalaiduoti salone, nes ten atgal varžtui atsisukti neįmanoma, nes jis veržiasi kas 90laipsniu, toksai grybukas...

O Domm, kaip to troso galas atrodo, kuris dedasi į galinio rato mechanizmą? Aliuminio gabalas užspaustas troso gale? Matyt nuo senatvės jis prasitempia taip ir atpalaiduodamas rankinį...

Shalas



Žinutės: 17
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-13 12:00 Atsakyti su citata

Sveiki, norėjau pasikonsultuoti dėl valytuvų, suvedus automobilio modelį ir metus pagrinde išmeta šituos du Bosch'o variantus:
https://www.valytuvai.lt/bosch-aerotwin-retrofit-AR801S.html
https://www.valytuvai.lt/bosch-twin-608.html

Ar brangesni yra kažkuo geresni? Taip pat kiek matau keleivio pusės valytuvas šiek tiek trumpesnis brangesniam variante (530mm vs 550mm).

Julijus



Žinutės: 338
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-13 13:26 Atsakyti su citata

Sveikas, pirmas dydis (600mm) yra geras, pats su rulete savo pasimatavau tai pirmas boschinis yra 610mm (gale plastmasiukai sudėti, kuri prailgina valytuvo bendrą ilgį), tačiau antras valytuvas pas mane yra 550mm, bet jis yra tikrai per ilgas, nes valant, jo pats galas prie stiklo neprissipaudžia, nes smarkiau stiklas užsilenkia, tai nefasonas tik tiek Smile

O dėl pelekinių versus tarybinių valytuvų, man pelekiniai tiesiog gražiau atrodo. Bet kiek teko kiniškų ir bošinių pelekinius mėginti, vistiek visi darda po kokių pusės metų, gal tie tarybinės konstrukcijos valytuvai mažiau tą daro? O gal čia jungtis kalta, kuri netvirtai prisikabina prie kojalės ir taip sukelia dardėjimą...?

mariuz
Klubo narys


Žinutės: 2024
Miestas: šiauliai

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-13 16:48 Atsakyti su citata

orginalai issiardo lengvai
pakeisti gumeles galima


_________________
Speed kills, drive a Honda live forever
Dommm



Žinutės: 134
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-13 18:43 Atsakyti su citata

Julijus >> kiek pamenu tai pas mus kiek skiriasi rankiniai, bet troso principas turbūt visur vienodas Very Happy Pas tave turbūt pagrindinis reguliavimas yra prie disko su tuo ratuku, kad jis atsileistų tai irgi neįsivaizduoju. O pačios rankinio kaladėlės dar nesusidėvėję?

Šiaip meistrai man ir sakė, kad trosas bus pasitempęs, tai matyt ir toks atvejis praktikoje įmanomas.

P.S. į valytuvų temą, kažkur mačiau, kad žmonės išmirko valytuvų gumeles gumos impregnatoriuje ir jos nebe taip greit susidėvi, neteko girdėti? Smile)


_________________
-
Julijus



Žinutės: 338
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-20 07:55 Atsakyti su citata

Julijus rašo:
Beje perdegė man avarinio mygtuko pašvietimas.

Tas pats buvo su perdegusiais mygtukais: abiejų pusių klimato kontrolės aukštyn žemyn, ir visų keturių mygtukų (CMBS, VSA, lempų apiplovimo ir parkingo).

Reikės lupt lauk daug visko, kad sutvarkyti Sad

nu ir ką, lemputė vėl pradėjo degti (avarinio mygtukas) Very Happy
how could this be?

Dommm



Žinutės: 134
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-20 11:42 Atsakyti su citata

Aš tai jau nebesistebiu, pabandžiau pasikeisti VSA lemputę - iki tol lempų aukščio reg. mygtukas buvo apšviestas. Po pakeitimo jau nebešvietė Very Happy Teko keisti ir jį.

Dabar pagalvojau, kad pas mane tas avarinio pašvietimas irgi neveik, bet kai žinai kur jis tai dzin ;D

Beje, gal kam teko domėtis daugiau apie tas kuro siurblių problemas šitam modeliui? nuo ko prasideda ir kokia galima prevencija? Ir kaip dažnai pasitaiko?


_________________
-
Julijus



Žinutės: 338
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-21 10:31 Atsakyti su citata

Laimis kai keitėsi domėjosi, bet aiškaus atsakymo nėra. Manau dažniau keisti kuro filtrą ir tiek. Visgi senas kuro filtras praleidžia brūdo daugiau Smile Jei iki siurblio ateina ir tepalas - ir ta dažniau reikėtų keisti, bet šito nežnau. Apskritai, kas suką aukšto kuro pompą? Nes ta pompa prie galvos sedi, tai gal velenelio gale dantračiai kokie?
Dommm



Žinutės: 134
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-21 21:46 Atsakyti su citata

Hmm, na as manau suka nuo grandines, kaip ir tepalo siurbli Smile daugiau nieks negaletu sukt Smile)

_________________
-
Julijus



Žinutės: 338
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-24 07:54 Atsakyti su citata

nu jau, randinė vienoj pusėj, HPFP kitoj pusėj Smile
grandinės suka velenelius ir tepalo siurbli nuo alkūninio

Dommm



Žinutės: 134
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-24 14:49 Atsakyti su citata

Ups, tikrai sumaišiau puses Very Happy
Tai paskirstymo velenas turbūt gale turi atvirkščią konusinę formą kaip ant pompos su tokiu fiksatorium ir viskas?

Man dar buvo kilęs klausimas, ar šitam motorui reikia nuorinti kuro sistemą, kai keiti filtrą ar ne, nes manuale tipo tiesiog surinkti ir viskas, o internete rašo, kad dar duoda padirbti tai pompai kur bake ir tipo viskas, galima užkurti?? Smile) Tai per kur tada dingsta oras iš sistemos??


_________________
-
Shalas



Žinutės: 17
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-27 11:31 Atsakyti su citata

Tai su praėjusiom ir ateinančiais visus Smile
Atkreipiau dėmesį, kad pas mane važiuojant užmiesčio keliu agresyviau akseleruojant prie didesnio greičio ir variklio sūkių, prasideda vibracija per vairą ir apskritai salone, jei taip galima išsireikšti, nes tarkim šone sėdintis keleivis ir jaučia tą drebėjimą, bet "numetus gazą" ir važiuojant stabiliu greičiu jokio drebėjimo nėra, gal turit idėjų kas galętų būti? Padangos naujos, ratlankiai geri, darytas ratų suvedimas. Turbūt bus kažkas su važiuokle? Ar galėtų būti variklio pagalvės?
Aš pats važinėju praktiškai vien mieste, todėl prie mažesnio greičio šito dalyko nesijaučia.

laimis.laucius



Žinutės: 185
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-27 12:16 Atsakyti su citata

Del kuro siurblio tai situacija tokia, kad jie kažkodėl sustoja veikti, t.y luzta ir paleidzia drozles, del neaiskiu priezasciu, man asmeniskai, apie pora menesiu masinai uzsidegdavo chekas, dingdavo trauka, kartais jausdavau kaip vaziuojant pastoviu greiciu, masina nori greiteti nors gazo nespausdavau. Tai pagal simptomus, galima butu itarti ,kad siurblys eina i pabaiga. Kiek domejausi, juos restauruoja "Skuba". Bet mano atveju, nemanau, kad butu pavyke, nes jis jau luzo tiesiogine prasme, garsai buvo tokie, kad galvojau uzkale varikli Very Happy Kazkaip niekas neakcentuoja, kad sitie accordai turi siurblio problemu. Gal todėl,kad ne per daugiausiai ju yra lietuvoje, kaip pvz audi ar bmv.... Tik va kai bandziau ieskoti, deveto siurblio, man visi srotai pasakė : Neturim, nes juos iškarto nuperka, jeigu tik atsiranda, kartu perka dar visa kuro vamzdeliu sistema ir purkštukus. Tai manau, ne šeip sau juos perka Smile) nes luzta siurblys ir tenka keisti viska, nzn kaip man pasisekė, kad nenuvažiavo i purkštukus viskas ,bet man užteko tik pakeisti siurbli, nors kai Nippon plove visa sistema, sakė, kad visi vamzdeliai pilnai drozliu buvo.

Shalas ----> gal bus koks pusašis jau i pabaiga? jie megsta duoti vibracija gazuojant.

Dommm



Žinutės: 134
Miestas: Kaunas/Alytus

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-12-27 17:48 Atsakyti su citata

A, tai visgi būdavo check engine prieš tai. Įdomu koks kodas būdavo? Smile

Senosios pompos turbūt nebeturi? Smile Būtų įdomu padaryti autopsiją Very Happy Dar kažkur skaičiau, kad žmogus UK turėjo tokią pat problemą ir jam išardę pompą nustatė, kad viduje pompa buvo surūdijusi ir dėl to kažkuri dalis pradėjo dėvėtis. Tas man ganėtinai keista, nes jei mašina važinėjanti, dalys ten pastoviai juda... O jei būtų vandens sistemoje tai turėtų koks nors sensorius tai indikuoti.

Aš dabar galvoju jei šita problema tokia ūmi, tai baisu ir naudotą siurblį dėt, juk nežinai kiek temps, o dar kartą tokia procedūrą atlikt tai ****.


_________________
-
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Accord/Prelude/Legend
Pereiti Atgal  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Toliau
Puslapis 1423

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.