img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai
Gimtadienius švenčia
Palata #2 Honda Civic i-VT EE9 1991
Pereiti Atgal  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Ligoninė
Autorius Pranešimas
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-11-2 15:51 Atsakyti su citata

Nu atėjo laikas parašyti ataskaitą už visus 2016.

Matau. kad pasakojimas čia nutrūko ties variklio pasirinkimo mistifikavimu. Tai jokia čia mistika, vaiduoklių gaudytojų kviesti nereikia, visi ir taip kogero žino, kad nusprendžiau daryti B20B16 hibridą.
Kodėl? Nes:
- nepavyko rasti jokio padoraus B16 už padorią kainą
- net ir nupirkus B16 jį reiktų ardyti ir ten tvarkyti visaip, kad žinoti ką turi.
- į UK skelbimus įkrito nepadoriai pigus B20B blokas su 90K mylių rida, kuris ir užvedė ant minties - kodėl gi nepasipisus? Ant popieriaus savikaina atrodė panaši į B16 nupirkimas + perrinkimas, o norėjosi dar ir išbandyti kažką naujo ir labai viliojo didesnis torkas negu B16.

Taigi kol į Lietuvą važiavo blokas (o fantastiškieji vežikai iš UK, jūsų paslaugos ir jų kokybė... apie tai šnekės dar kartų kartos, nes tokių subingalvių šita galaktika dar nematė) aš pirkau visus reikalingus žaislus - ARP varžtus, tarpines, salnikus ir t.t. Visko ko reikia buildui.
Kai atkeliavo vožtuvų tarpinės, tai atidaviau kapitaliai remontuoti galvą. Reikėjo keisti vožtuvų įvores, reiberiuoti lizdus, ir t.t. Pasirinkau Alytuje esantį Galvučių Remonto Centrą kaip geriausią kainos siūlytoją. (Jesus, kad aš būčiau žinojęs kiek man tie pataupyti 5o eurų kainuos).

Atvykus B20 blokui, jį tą patį vakarą išsiskerdžiu - randu niekada neardytą bloką, orginalų, riebų, gamybklinį honą, OEM tepalo pompą ir t.t. Dar vėliau paardžius variklį randam puikiausios būklės indėklus, tai nusprendžiam nieko su bloku nedaryti, tik pakeičiam švaistiklinius varžtus į ARP. Sėkmė sėkmytė.

Suvažiuoja visos dalys, viską suvežu Gyčiui aka xTz į garažą, anas per kelias dienas surenka puzzlę į vieną vietą ir pasiemęs variklį minu į Kauną kur jau stovi iš dažytojo atvažiavęs kėbulas ir laukia variklio. Btw kėbule per tą laiką buvo įdėta orginali iVT panelė (juoda viršutinė dalis), ledinės iVT odinės apšyfkės, orginali iVT blenda, pajungti el. veidrodėliai (taip, taip per visus tuos metus kol turiu mašiną nebuvau pajungęs, nes nenuėmus panelės niekaip neradau ties kuria vieta dzeimsas buvo nupjovęs pravodkės gabalą)

Per savaitgalį nudažau variklį, aprengiu ir kraunam su Angliuku mes jį į kėbulą. Įsideda lyg kardas makštin, be dideliu ekscesų, bet kai reikia užkurti prasideda fokusai.
Kadangi dėjau P28 kompą tai reikėjo dėti su juo šnekantį paskirstytoją. Dedam OBD2a paskirstytoją su OBD0 fiške (fiškę keitėm dėl to, kad negadinti fiškės ant pravodkės aplink motorą, kad visada galima būtų grįžti prie B16). Prasiknisam su laidais n valandų, vis kažkas ne taip. Atrodo išbandom visas galimas tikimybes sujungti 6 laidus.

Finale pavyksta užkurti mašiną, metą checką ir nerodo apsukų. Laimės daug, bet ją greitai keičia nerimas nes iš pašilus mašinai iš dūslės virsta nemažas kiekis dūmų. Iš pradžių galvoju, kad čia kondensatas iš išmetimo vamzdžio, nes kai ploviau variklio skyrių turbūt privariau vandens į išmetimą. Sėdu ir lekiu į Vilnių, nes sekmadienio vakaras ir neturiu kitos išeities. Dūmija visą kelia nuo Kauno iki Vilniaus, bet tamsu, per galinį langą atrodo, kad nėra tragiškai.
Atvažiavės pasimatuoju tepalą - oopsie Dasie, mietkė sausa. Sekantį rytą dapilu apie du litrus tepalo ir vakarop, versdamas pagrindines Vilniaus gatves dūmais davažiuoju iki Gyčio garažo kur bandom žiūrėt kas čia yra. Minčių įvairiausiu, o konkrečių nėra, nes nu viskas teoriškai yra gerai, neaišku pro ką tiek tepalo suėda. Žiedai - ledas, salnikai OEM sudėti. Bandom teoriją, kad gal prikepę žiedai. Pilam kažkokio skysčio kuris atšokdina žiedus - nieka snepadeda. Visas vakaras velniop, nes dūmina vistiek. Kitą vakarą nulupam kolikus ir pamatom vaizdelį - leidžia tepalą pro tarpą tarp naujai sudėtos vožtuvo įvorės ir galvos korpuso.Alytus... Nusvyra rankos ir visa kita, atrodo kad teks laidoti sezoną. Bet nurijęs karčia piliulę , skančią dieną skambinu į Alytų ir aiškinuosi dėl jų broko. Pavyksta išsikovoti kompensaciją už padarytą žalą (nors jie taip ir nesutiko, kad padarė kažką blogai, aiškino, kad čia bėda, nes nedarėm hono ir šlifavimo, kai nuėmėm galvą nuo idealaus variklio.). O žalos daug - suėstas gamyklinis honas, galvos perdarymas vėl iš naujo, visos tarpinės, skysčiai, darbas, laikas ir t.t. O už kelių dienų turiu išskristi atostogų visai savaitei, tai paskubom suvežam dalis į VDS dirbtuves Vilniuje, kad darytų galvą iš naujo, honinguotų bloką, užsakau reikiamas naujas dalis ir viską palieku xTz antrajam surinkimui ir kad viską sudėtų į mašiną. Tiesa, nepavyksta rasti normalių žiedų, tai užsakau vienintelius tuo metu esančius žiedus Lietuvoj - taivaniešikus. Daug išklausiau nuomonių apie juos, daug kas sakė, kad jie zjbs, bet ką jums besakytų ir besuoktų - nedėkite taivanietiškų žiedų. Jie yra šūdo krūva.
Grįžęs po atostogų randu puikiai važiuojančią mašiną, gražiai dirbantį variklį, sutvarkytą paskirstytoją, poreikį 1000km apkatei ir nemažai sąskaitų Smile
Zulinu kilometrus. Kantriai. Niekas nedūmina, lyg ir ok. Po kažkiek laiko mappinam mašiną su Gyčiu. Susirandam kažkokiam kaime tiesesnę atkarpą ir kaip debilai gazuojam pirmyn ir atgal visais bėgiais iki redline. To kaimo gyventojai turbūt iki šiol orisimena du debilus be jokios akivaizdžios priežasties lakstančius pro jų miesčioką ant tūkstančio pirmyn ir atgal. Oh well. Anyway - jausmas po B16 - valina ir labai smagu.

Pradedu važinėti su cveku kasdiena į darbą ir visur kitur. Su B20 mieste tapo labai smagus automobilis - mažas, manevringas, nereikia sukt iki milijono, kad kažkur prašokt.
Tačiau gi negali man pasisekti viskas iki galo - sukant ki,ometrus pradedu stebėti, kad mažėja tepalo ir prie aukštų sūkiu keičiant bėgį spjauna dūmelį. Ir reikalai po biški progresuoja. Žiedai... Faking žiedai ir jų pasirinkimas ir situacijos kvailumas tuo momentu, kai nebuvo nei laiko nei pinigų užsakyti OEM žiedus iš Tegiwos ir laukt dvi savaites kol jie atvažiuos. Nu bet turiu ką turiu. Pamoka vėl išmokta iš naujo - skūpas moka tris kartus ir dar lieka skoloj.

Bet priemu situaciją kaip yra - pilu tepalą po biški ir važinėju. Nes daryti kažką viduryje sezono visai nenoriu.
Per sezoną sudalyvauta krūvoje showoff'ų (jūs paskaitykit pirmą puslapį šios temos, kur aš kažką apie kažkokius slalomus svaigau Very Happy lol) ir įsukta krūva kilometrų. Ai dar prieš ChillnGrillą uždėjau ChargeSpeed lipo kopiją, OEM visorius ir visokių ten smulkmenų.

Kad darbai žiema nebūtų sukoncentruota tik ties variklio skyriumi (nors nežinau kiek aš modinsiu tą B20), tai išvažiavau trims ratams į Nemuno žiedą ir panašu, kad užmušiau vieną galinį coilą, užorinau stabdžius ir damušiau dar kelis random važiuoklės elementus. Stance - FTW. Pakaba barška kaip turi būti, biški baisu važiuoti, todėl planas per žiemą:

- lupt lauk važiuoklę, vežt smėliuoti ir dažyti milteliniu būdu, keisti visus susidėvėjusius ar bent kiek įtartinus elementus ir sukrauti viską atgal
- užsiimti vairo kolonėle ir jos restauracija, nes šitas klausimas jau užkniso iš metų į metus
- perpoliruoti visus ratus (du nubraukiau, abu į bordiurą prie chatos. Jo. Mmhm. Lopas. I know.)
- dėt didesnį, specialiai iVT pritaikytą radiatorių, kad sumažinti aušinimo skysčio kaitrą
- pajungt dačikus (šitas jau to do liste kokie trys metai Very Happy)
- sudėt signalkę (penki metai to do liste. O tu ką padaręs vardan prokrastinacijos, mielas skaitove?)
- priekinio buferio ir lipo dažymas
- rankinio trosų keitimas ir galinių stabdžių peržiūra, nes ten ka-kas
- priekinio stiklo keitimas
- Užkalt B20 ir pradėt pirkt žaislus K20 swapui?

Keletas foto, kad nebūtų taip sausa:











O šiaip, mano garaže visai netikėtai atsirado toks žvėrelis kaip KA8 Honda Legend Coupe, kuris gana operatyviai pavergė mano širdį. Daug dėmesio bus skiriama šiai mašinai, bet apie tai jau greitai kitoje palatoje Wink


_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę


Paskutinį kartą redagavo Jurgis, 2016-11-2 22:35. Redaguota 1 kartą
Blynkinas



Žinutės: 575
Miestas: Sirvintos

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-11-2 18:07 Atsakyti su citata

Miela-malonu paskaityti tokias palatas
Mantelis



Žinutės: 570
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-11-3 15:24 Atsakyti su citata

Juokinga ir graudu vienu metu Very Happy maladėc, kad vis dar stačias tau

_________________
Instinct society
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-11-3 18:26 Atsakyti su citata

Mantelis rašo:
Juokinga ir graudu vienu metu Very Happy maladėc, kad vis dar stačias tau

No way back seni Very Happy
Laikysiu vaikams šitą modelį Smile


_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
d16y5



Žinutės: 141
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-11-3 20:32 Atsakyti su citata

Analogiška situacija su tais taivanietiškais žiedais ant b20 ir man buvo. Kol naujai surinkta tai lyg ir normaliai, bet vėliau pastebėtas tepalo dingimas, o po to nekuklus rijimas ir dūminimas. Galvojau, kad gilzės išdilusios (nematuota buvo), bet dabar panašu, jog galiu kaltę ir žiedam suverst. Smile
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-11-3 21:38 Atsakyti su citata

d16y5 rašo:
Analogiška situacija su tais taivanietiškais žiedais ant b20 ir man buvo. Kol naujai surinkta tai lyg ir normaliai, bet vėliau pastebėtas tepalo dingimas, o po to nekuklus rijimas ir dūminimas. Galvojau, kad gilzės išdilusios (nematuota buvo), bet dabar panašu, jog galiu kaltę ir žiedam suverst. Smile

Hi 5. Einam paverkt kartu kampan Laughing
Ai aš tai nesikraunu per daug, jeigu atsiras gera apačia, tai paimsim ir padarysim iš naujo, jeigu ne, tai pilsiu tepalą ir važiuosiu toliau kol važiuos.


_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-11-8 11:05 Atsakyti su citata

Nupirkau Cvekui Thule ragus. Cool
Nifiga aš jų pagal paskirtį nenaudosiu, bet kad ant mašinos uždėsiu tai faktas Smile


_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
Jurgis
Klubo narys


Žinutės: 23726
Miestas: Vilnius/Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-03-8 15:52 Atsakyti su citata

Toks mažas update, tai už protingą kainą nupirkau labai geros būklės priekinius posūkius.

Tik po kokių 5 metų ieškojimo. Laughing

Ačiū taiperiui už transportavimą.


_________________
[H] Civic i-VT | [H] Legend | MB T123

www.trackday.lt - racing is life, everything else is waiting.
www.wrong.lt - gyvenimas pro akutę
Moze
Administratorius


Žinutės: 1272
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-03-8 16:32 Atsakyti su citata

Nepraėjo ir 10 metų, kai radai Very Happy

_________________
EK4 - EK9 wannabe - sold
MB1 - money saver - sold
DC2 - JDM 98spec-R - sold
CB3 - H22 daily - sold
BPE - Legacy H6 spec B daily - sold
AP1 - Dynami:T Track animal
E10 - BMW 1602 K-swap - SLOW project
FA5 - Expensive daily (K20/K24 hybrid)
type-r



Žinutės: 13677
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-03-9 16:00 Atsakyti su citata

iš Japsų į Rusiją, iš Rusijos į Baltarusiją ir tada į Lietuvą, nebuvo sudėtinga Very HappyD

_________________
2010 Nissan 370Z TS
2004 Accord Tourer 2,4 Executive work horse
2006 Mercedes Benz CLS 55 AMG 5.5 V8 Supercharged 20" Vossens
1990 Honda CRX 1.6 B16 GlassTop weekend
2009 Mercedes Benz E63 AMG 6.2 V8 baudėjas
2009 Swift Sport 1.6VVT daily SOLD
2001 Jaguar XJR 4.0 V8 Supercharged SOLD
2000 Volvo V70 T5 MR SOLD
2001 CLK 3.2 V6 SOLD
2000 Galant V6 2.5 SOLD
1999 Accord Coupe V6 3.0 SOLD
Moze
Administratorius


Žinutės: 1272
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2017-03-9 21:43 Atsakyti su citata

type-r rašo:
iš Japsų į Rusiją, iš Rusijos į Baltarusiją ir tada į Lietuvą, nebuvo sudėtinga Very HappyD

Sėmkės Very Happy


_________________
EK4 - EK9 wannabe - sold
MB1 - money saver - sold
DC2 - JDM 98spec-R - sold
CB3 - H22 daily - sold
BPE - Legacy H6 spec B daily - sold
AP1 - Dynami:T Track animal
E10 - BMW 1602 K-swap - SLOW project
FA5 - Expensive daily (K20/K24 hybrid)
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Ligoninė
Pereiti Atgal  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Puslapis 1010

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.