img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai
Gimtadienius švenčia
Automobilio modifikavimo klausimai

 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Klausimai/Patarimai
Autorius Pranešimas
AqTrap



Žinutės: 5
Miestas: Klaipėda

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-06-13 20:38 Atsakyti su citata

Taigi, domiuosi automobiliai, bet nesu mechanikas tad visko nežinau ir gal yra kas galėtu atsakyt į visus rupimus klausimus.

1) Neįsivaizduoju kaip tai įvardint, bet tarkim B16A variklio galia kyla ties 7600 RPM, o maks. sukimo momentas ties 7000RPM tad toliau laikyt gaza ir neperjunkt pavara kvaila. Žinau, kad Redline galima reguliuot programuojant. Pavizdžiui modifikuotas B16A variklis ~ 250HP/8000RPM, omeni kaip tai atitolint? Ar variklio kompresija čia įtakoja?

2) Dėl transmisijos, tarkim B16A transmisija iki kiek gali Torque atlaikyt ir pnš, nes tarkim modifikuojant automobili ir keliant galia ir sukimo momenta ar galima važiuot su stockine transmisija, ir jas kažkaip modifikuoja ar ką, ar deda dažniausiai nuo B18C?

Gal kam ir kvaili klausimai, bet kaip ir sakiau domiuosi, ir dar neturiu automobilio, ir teises laikysiuos B kategorijos kitais metais.

Moze
Administratorius


Žinutės: 1273
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-06-14 07:44 Atsakyti su citata

Tam yra google, jei sugebi parasyti savo mintis cia, manau, sugebesi ir i paieskos langa.

_________________
EK4 - EK9 wannabe - sold
MB1 - money saver - sold
DC2 - JDM 98spec-R - sold
CB3 - H22 daily - sold
BPE - Legacy H6 spec B daily - sold
AP1 - Dynami:T Track animal
E10 - BMW 1602 K-swap - SLOW project
FA5 - Expensive daily (K20/K24 hybrid)
d16y5



Žinutės: 144
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-06-14 11:16 Atsakyti su citata

1. Sukti visvien apsimoka ir toliau nuo torko maksimumo taško, nes perjungus pavarą pakeiti torką į ratus tiek kiek skiriasi dėžės perdavimas tarp bėgių. Tai jei suki tik iki torko max taško, kai perjungi pavarą gauni dvigubą sulėtėjimą - dėl pailgėjusio dėžės perdavimo ir dėl mažesnio torko tame diapazone kuriame atsidūrei. Jei suksi toliau už tą tašką tai perjungęs pavarą atsidursi vėl netoli to maksimumo. Gausis tolygesnis bendras greitėjimas, kas yra naudingiau.
O redline tašką tolinti verta tik tada, jei arklių kreivė dar nori kilti. Kitu atveju nėra prasmės.

2. Dėžės laiko daug torko. Greičiau dyla sinchrai, movos dėl per prievartą mušamų bėgių.

AqTrap



Žinutės: 5
Miestas: Klaipėda

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-06-14 15:18 Atsakyti su citata

Moze: Aš didžiaja dali internete randu, bet tam tikrus dalykus nežinau kaip išsireikšti.

d16y5: O kaip pakelti ta taška ties kuria baigiasi galios/torque kylimas?

d16y5



Žinutės: 144
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-06-14 21:06 Atsakyti su citata

AqTrap rašo:
Moze: Aš didžiaja dali internete randu, bet tam tikrus dalykus nežinau kaip išsireikšti.

d16y5: O kaip pakelti ta taška ties kuria baigiasi galios/torque kylimas?

Čia nuo nemažai dalykų priklauso - valikų fazės/liftas, kolektoriai, suspaudimas, degimo kameros forma, galvos portai ir t.t. Reikia individualiai kiekvienam motorui žiūrėt ko jam trūksta geresniam kvėpavimui.
Bet, kad ir augs galia toliau, vistiek negalima toli redline nukelt, nes ties vienu tašku stumai pavis vožtuvus ar apačia subirės dėl per didelių parazitinių jėgų ar tepimo problemų. Na žodžiu, tikrai platoka tema čia, taip trumpai tikrai neišeis viską nusakyt.

AqTrap



Žinutės: 5
Miestas: Klaipėda

Siųsti asmeninį pranešimą
2016-06-15 10:22 Atsakyti su citata

Citata:
Bet, kad ir augs galia toliau, vistiek negalima toli redline nukelt, nes ties vienu tašku stumai pavis vožtuvus ar apačia subirės dėl per didelių parazitinių jėgų ar tepimo problemų. Na žodžiu, tikrai platoka tema čia, taip trumpai tikrai neišeis viską nusakyt.


Tai aš tai žinau tik man ir rupėjo tas klausimas kuri atsakei auksčiau.

Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Klausimai/Patarimai
Puslapis 11

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.