img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
CR-V II amortizatoriai ir atraminiai

 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Visureigiai ir vienatūriai
Autorius Pranešimas
Henris CRV



Žinutės: 29
Miestas: Klaipeda

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-04-11 12:31 Atsakyti su citata

Sveiki,

Pries pora menesiu, teko keisti amortikus priekinius iratraminius, nes vienas buvo jau apsisisiojes, o kita kartu keisti kaip ir privalu. keite ir atraminius. Po keitimo teko daryt ir suvedima, nes vairas nugrybavo ir tempe i viena puse. Na bet vistiek po to vyksta negeri dalykai. Stovint vietoje sukiojant vaira gumos trinimosi garsas ypac sukant i desine. Ne pats keiciau o garaze keite, amortikai KAYABA atraminiai nezinau, bet minejo, kad vienas is atraminiu jau klynijo, buvo padunksejimai susukant vaira. Tai dabar dunksejimu sukiojant nera bet girgzda kai velnias, ypac kai orai sausi. Turiu klausima, ar prie atraminiu i komplekta eina kokios gumo i vadinama lekste? Gal man ju nekeite, nepagalvojus nei man nei meistrui. Ar visgi atraminiai guoliai hrenovi? Kad ir nauji, firmos nezinau vnt kainavo po 65lt. O jei girgzda kokios gumos, gal kad tai patikrint nenuiminejant amrotiku, galima kokio tepalo prisvirkst ir laikinai pavazinejus stbet ar girgzda ar ne? Beje dar prie to girgzdejimo susukus vaira i desine ir vaiuojant pagavus koki nelyguma subilda kaip koks stabilizatorius, nors vaziuokle pries keiciant amortikus buvo tvarkinga pries savaite praeita TA. Ar bildukas bus susijes su tuo girgzdejimu, ar dar po amortiku keitimo, pasikeitus pakabos itempimui, galejo dar kas nors atsilaisvint ir praded triuksmaut. Kol kas neturiu galimybes uzsirasyt i ta pati servisa, nors noriu i ta pati nes atraminiam ir amortikam galioja garantija, jei kazkur ten butu beda. Pasidalinkit patarimais, kur gali but problema, kad manes nedurnintu nuvaziavus i servisa...
Aciu

Henris CRV



Žinutės: 29
Miestas: Klaipeda

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-04-28 12:55 Atsakyti su citata

tesiasi problemos paieska del girgzdejimo sukant vaira ir bildesio desinej pusej. Atraminiai pakeisti jau trecia karta, pakeista atrama du kartus ir lekstute amortiko virsaus, originali deveta. Po paskutinio sudejimo daliu kazkiek situacija pagerejo, bent jau nebestringa spyruokle, kuri anksciau strigdavo sukioant vaira, bet gumos trinimosi garsas liko, bildukas kazkiek pasukus vaira desiniau ir vaziuojant per nelygumus liko. Pakaba tikrinta dviejuose servisuose, niekas nieko neranda. Liko amortikas ir spyruokle, gal amortiko gamyklos brokas? Jiem galioja 2 metu garantija. Nes daugiau nebezinau ir niekas nebezino kur ieskot slieku. Spaudziant ranka ta vieta girdisi girgzdesys. Amortikas? spyruokle neluzus, nes jau ta vieta perardyta kokius keturis kartus, tikrai butu pastebeje jei spyruoklei hana. bet spaudinejant masina toj pusej kita ranka prilietus prie spyruokles jauciasi kad per ja eina mini vibracija atitinkamai tam garsui. Blin pasikeiti viska nauju ir paskui blogiau buna negu pries tai, uzp...a negyvai.
Gal visgi ne toj vietoj iesko? ar gali panasius dalykus daryti kokia isorine granata, sarnyras traukes antgalis ir t.t.
Beje vidines granatos biski yra laisvumas, bet del to tai jauciama tik mini vibracija okkiu antru begu greiciau nuspaudus gaza. Bet tikrai netikiu kad vidine granata kuri prie dezes galetu sklest garsus spaudinejant masina vietoj stovint ar juo lab sukiojant vaira. Ir ta granata kaip vibravo vidine pries keiciant amortikus ir atramas taip ir pavibrina nesmarkiai jau antri metai, bet garsai tik po pakeitimo minetu daliu?
patarkit ant ko bent uzsikabint. Liko amortikas, bet jis naujas ir plius ar jis galetu skleist garsus sukiojant vaira stovinciai masinai? Amortiko stokas? gali judet sukant ratus?

Henris CRV



Žinutės: 29
Miestas: Klaipeda

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-06-2 17:12 Atsakyti su citata

dar karta prasau jusu pagalbos. Zodziu tas priekiniu amortiku keitimas mane varo i nevilti. Pirmi pakeisti amortikai is senu, pasirodo buvo ne KAYABA, o kazkokie KAMOKA. Jiem buvo dvieju metu garantija po dvieju savaiciu pradejo girgzdet sukant vaira, po to pradejo bildet desinej pusej. Bure, bure servise, kad nereiktu keist amortiku, atraminius guolius su atramom keite jau neaisku kiek kartu. Visgi nusprende kad vienas amortikas kliba (kliba stokas), keite pagal garantini, i gerensius. Geresni is NIPPARTS. Nu ka, pakeite, atraminiu jau nebekeite, po poros dienu vel girgzda, sukant vaire i kaire girdisi kaip viena karta persoka spyruokle kairej pusej. Blin vel atriminis stringa. Amortikai pakeisti pries 2 savaites, nenoriu vel isplakt kurio nors del kokio hrenovo atraminio guolio. As nesuprantu ar ten tarp guolio ir amortiko kazkas nesueina kaip turi buti, nes atsidarius kapota ir linguojant masina, laikant ranka prie amortiko stoko virsaus, jauciasi toks kaip laisvumas butu. Siaip ranka nelinguojant, o judinant stoka tai pajudint neina. Blin nebesuprantu kokios firmos atramas det? Paskambinau i Honda originalas guolis su atrama apie 250Lt vnt, nu ziauru. Gal galit kas nors atsidare kapota linguojant masina su ranka palaikyt uz amortiko stoko galo ir paziuret ar jauciasi toks bruzinimas spaudziant masina? Blin nebesuprantu ko griebtis, kiekviena diena vaziuoju ir atrodo kad vel kas biski subilda, jau gal paranoja. Siaip isedus i masina ir paciam kedej palingavus girdisi po kapotu, kad kazkas pabilda. Per kiek servisu pravaziavau, niekas negali prikibt prie vaziuokles. Ir kitas klausimas, kaip veikia amortiko pasisukimo principas? Kadangi i amortiko ausele sukasi vairo trauke, tai amortik kapsule sukasi sukant ratus kartu su spyruokle. O kaip stokas amortiko? Virsuj kur uzsisuka verzle, matosi, kad tiesiog pasukus ratus kartu su atraminiais kazkiek pakrypsta abejuose pusese, bet pagal stoko virsu matosi, kad stokas nesisuka. Tai blin, iseina taip, kad amortiko kapsule sukasi, o stokas stovi vietoj? Tai ka sukimasis gaunasi per amortiko viduri? Tipo pats stokas visalaika sukinejasi kapsules viduje, kai susuku vaira? ar as kazkaip nesuprantuk kaip dirba sita mc.pherson pakaba?
pecionka



Žinutės: 239
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-06-6 09:28 Atsakyti su citata

Sveikas,

Na jei prie važiuokles niekas negali prikibt ir viskas idealu, tai sunku čia būtų ką išburt..
Pakeliau kapota, pasiubavau auto už amortiko stoko, nieko nesijaučia, jokio bružinimo nėra.. Sugeria bangavimą ir tiek ..

Varyk ant stendo, kelt auto ir testuokit tol kol rasit kas ten bilda ir girgžda..
Nes garažo salygom dažnai neina pamatyti tam tikrų dalykų, kol neišvarai į kelią..

Taucius



Žinutės: 1
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2014-06-17 06:14 Atsakyti su citata

Labas. Gal žinote, kur geriausia įsigyti amortizatorių gumas? Ir dar - kur galima pravalyti sportinį oro filtrą? Dėkoju.
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Visureigiai ir vienatūriai
Puslapis 11

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.