img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
CRV automatas 2005 2.0 ar taip turi buti?

 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Visureigiai ir vienatūriai
Autorius Pranešimas
ba



Žinutės: 14
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2008-09-4 11:41 Atsakyti su citata

Sveiki,

gal turintys automatine pavaru deze galit pakonsultuoti? Kartais judant is vietos tarkim issukus is sankryzos ir imynus pedala iki dugno sukyla apsukos stipriai iki 6000-7000, bet begis isijungia paveluotai. Ar taip turi buti ir kokios to priezastys? Taip pat pries pat sustojant girdisi kazkoks klaktelejimas ties vairu ar automatines pavaros perjungimo rankena. Tas garsas kartais stipresnis kai staigiai stabdomas. Kas per velniava gali buti?

staycooll



Žinutės: 269
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2008-09-4 12:35 Atsakyti su citata

Itariu kad po biski kaput dezej :/ nes jeigu sukyla iki 7000rpm tai biski nenormalu (gali but kad frikciniai ziedai pawarge), o del garso,neturetu buti jokiu garsu ir jokiu truktelejimu. Kiek masina pravaziavusi jau?
ba



Žinutės: 14
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2008-09-4 13:02 Atsakyti su citata

------------------------------------------
staycooll rašė:

Itariu kad po biski kaput dezej :/ nes jeigu sukyla iki 7000rpm tai biski nenormalu (gali but kad frikciniai ziedai pawarge), o del garso,neturetu buti jokiu garsu ir jokiu truktelejimu. Kiek masina pravaziavusi jau?
------------------------------------------

Pravaziavus 58K. Man tas apsuku sukilimas itartinas idomu kiek pavargusi deze laikys dar...


staycooll



Žinutės: 269
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2008-09-4 13:10 Atsakyti su citata

O cia jau galima tik spelioti Smile
ba



Žinutės: 14
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2008-09-4 13:12 Atsakyti su citata

Tada dar klausimas kur galima butu diagnozuoti toki gedima ir kiek kainuoja pavaru dezutes? Smile
Alchemikas



Žinutės: 212
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2008-09-4 14:07 Atsakyti su citata

Bandyk pasikambinti situo Nr. 8698 22trys00, Vilnius. Meistriukas uzsiima tik automatiniu deziu remontu.

_________________
EX..Accord Aerodeck 2.2i
ecka



Žinutės: 7820
Miestas: kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2008-09-4 19:53 Atsakyti su citata

o dauztas i dezes puse nebuvo netycia tai p?


_________________
www.kartlandas.lt
type-r



Žinutės: 13685
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2008-09-4 23:38 Atsakyti su citata

gal gaves per pusasi i deze smugi, o gal tiesiog tepalo dezej nera, kai nera tepalo tada butent taip metasi begiai, sebringa viena dariau ir be tepalo beveik pervariau is garazo i kita garaza, tai irgi isimesdavo taip pat.

_________________
2016 Civic Type-R GT
2010 Nissan 370Z TS
2004 Accord Tourer 2,4 Executive work horse
2006 Mercedes Benz CLS 55 AMG 5.5 V8 Supercharged
1990 Honda CRX 1.6 B16 GlassTop
2009 Mercedes Benz E63 AMG 6.2 V8 SOLD
2009 Swift Sport 1.6 SOLD
2001 Jaguar XJR 4.0 V8 Supercharged SOLD
2000 Volvo V70 T5 MR SOLD
2001 CLK 3.2 V6 SOLD
2000 Galant V6 2.5 SOLD
1999 Accord Coupe V6 3.0 SOLD
ba



Žinutės: 14
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2008-09-5 08:27 Atsakyti su citata

dauztas stipriai nebuvo turejo kosmetiniu defektu, tiesa is apacios neziurejau, reiks tepliu patikrint bet jei dauztas nebuvo tai netikiu kad jis kazkur pabego Smile
ba



Žinutės: 14
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2008-09-5 08:30 Atsakyti su citata

junginejasi normaliai cia tik pora kartu buvo tokie fintai bet buvo Smile
ba



Žinutės: 14
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2008-09-5 10:43 Atsakyti su citata

------------------------------------------
type-r rašė:

gal gaves per pusasi i deze smugi, o gal tiesiog tepalo dezej nera, kai nera tepalo tada butent taip metasi begiai, sebringa viena dariau ir be tepalo beveik pervariau is garazo i kita garaza, tai irgi isimesdavo taip pat.
------------------------------------------


beje ar girdisi kokie garsai perjungimo momentu kai dezej nera tepalo?

nandrius



Žinutės: 54
Miestas: Šiauliai

Siųsti asmeninį pranešimą
2008-09-9 16:49 Atsakyti su citata

Kai gaza iki dugno numini, apsukos turetu iki 6000-7000 pakilti, bet pavara turi perjungti, kol nesudirbo apsuku ribotuvas (t.y. nepradeti siek tiek tampytis ant 6000-7000 aps.). Garsu kaip ir neturetu buti, bet paziurek, gal kartais stabdziu pedalas girgzteli ar koks pakabukas barksteli. Esam remontave viena toki aparata - pelenines sratas metalinis is guolio idetas buvo Smile
type-r



Žinutės: 13685
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2008-09-9 16:56 Atsakyti su citata

------------------------------------------
ba rašė:

------------------------------------------
type-r rašė:

gal gaves per pusasi i deze smugi, o gal tiesiog tepalo dezej nera, kai nera tepalo tada butent taip metasi begiai, sebringa viena dariau ir be tepalo beveik pervariau is garazo i kita garaza, tai irgi isimesdavo taip pat.
------------------------------------------


beje ar girdisi kokie garsai perjungimo momentu kai dezej nera tepalo?

------------------------------------------

jokiu nebuvo, tik labai ilgai mesdavosi begis ir apsukos laisvos sukildavo aukstai


_________________
2016 Civic Type-R GT
2010 Nissan 370Z TS
2004 Accord Tourer 2,4 Executive work horse
2006 Mercedes Benz CLS 55 AMG 5.5 V8 Supercharged
1990 Honda CRX 1.6 B16 GlassTop
2009 Mercedes Benz E63 AMG 6.2 V8 SOLD
2009 Swift Sport 1.6 SOLD
2001 Jaguar XJR 4.0 V8 Supercharged SOLD
2000 Volvo V70 T5 MR SOLD
2001 CLK 3.2 V6 SOLD
2000 Galant V6 2.5 SOLD
1999 Accord Coupe V6 3.0 SOLD
RowdY



Žinutės: 14
Miestas: vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-05-30 12:16 Atsakyti su citata

Sveiki ! Turiu ir as tokia problema su automatine pavaru deze.Kyla apsukos , o ijungus pavara i drive padeti,judejimas isvietos toks, lygtais vienu metu spaustum akseliaratoriaus pedala ir tuo paciu metu stabdzio pedala.Tepalai ipilti pagal hondos rekomendacija,atlikus kompiuterio diagnostika hondos atstovybeje viskas gerai, klaidu nerado.Kas belieka daryti ,atsikratyti automobilio Sad .Honda CR-V.2006m.2.4cm.

_________________
VEHO atstovas
RowdY



Žinutės: 14
Miestas: vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-06-2 18:13 Atsakyti su citata

RowdY rašo:
Sveiki ! Turiu ir as tokia problema su automatine pavaru deze.Kyla apsukos , o ijungus pavara i drive padeti,judejimas isvietos toks, lygtais vienu metu spaustum akseliaratoriaus pedala ir tuo paciu metu stabdzio pedala.Tepalai ipilti pagal hondos rekomendacija,atlikus kompiuterio diagnostika hondos atstovybeje viskas gerai, klaidu nerado.Kas belieka daryti ,atsikratyti automobilio Sad .Honda CR-V.2006m.2.4cm.


Jau sutvarkiau ,visa problema buvo solenoide


_________________
VEHO atstovas
Baubyzzz



Žinutės: 1135
Miestas: Sakiai

Siųsti asmeninį pranešimą
2009-06-2 18:57 Atsakyti su citata

kas buvo?

_________________
Chuck Norris meets David Guetta and asks him: what do you mean by saying "the world is mine"?
Henris CRV



Žinutės: 29
Miestas: Klaipeda

Siųsti asmeninį pranešimą
2012-07-4 19:31 Atsakyti su citata

Tai va, pas mane irgi automatas klausimu siek tiek kelia. Kiek suprantu jau reiktu pasikeist tepalus. Siaip ju ten yra norma spalva grazi. Nuriedejus 61k myliu. Kai prisiskaitau forumu tai jau ir man paranoja, kad dezej amen pareina. Is pradziu kol nepradejau kist pinigu ten kur nereikia, papasakosiu kaip ji dirba, nes auto turiu nesenai, bet teko pavazinet ir trasoj ir mieste. Butu idealu jei su panasiu aparatu atsirastu, kas nors arti Klaipedos galeciau pasilygint.
Jungiant dezes padetis, jokiu garsu, ar sokinejimu nebuna, nes tvirtai nuspaustas stabdis. Ant N ir P vibracija nejauciama, o kai yra D ir R padetyje stovint tarkim prie sviesoforo, jauciasi siokia tokia vibracija, na kaip pas dyzeli, tik cia benzas 2.4. Kiek teko skaitinet kad del to gali buti kaltos engine mounts, tai variklio pagalves arba APD pagalve. Bet ar del tu pagalviu gali darytis sis resikinys: vaziuojant ypac zemesnem pavarom, kai deze permeta begi, jauciamas toks kaip mini pristabdymas pacio auto. Ypac jauciasi jei tarkim varai magistraleje 5 begiu koki 120 nustates cruise controla ir jei spusteli gaza iki dugno ant lenkimo, tai pagal jausma atrodo kad meta i koki 3 begi. Tai gaunasi kaip su mechanine, masina svirsteli i prieki ir tada sega prie kedes ir lekia. Bet cia viskas vyksta sekundes begyje. Mieste panasiai jei varai kokia 60 km, tai buna kokia 4 pavara manau, tai jei tokiam greityje numini gaza staigiai, tai vel mini uzlaikymas ir tada i kokia 2 saiba su pristabdymu ir tada lekiam. Jokiu garsu nera, tik tokie timptelejimai. Jusu kaip Honda zinovu klausiu: ar cia dezes pabaiga arteja, ar pusle durniuoja, ar galimas variantas kad variklio pagalves nebelaiko ir variklis su APD per daug svyruoja nuo tokiu apsuku pokyciu? Pirmiausia butu saunu kad butu koks klubo narys su panasia auto galetume palygint, pakeisti tepala visada galima, bet jo keitimas manau kokie 500 atsistos su dalim. Tai jei jusu manymu laikas deze tvarkyt, tai geriau tvarkyt ir tuo paciu teplus keisti, nei moket uz tepalus kelis kart ir is to iseis trecdalis dezez remonto kainos.
Beje kazkur forume skaiciau kad kazas skundesi jog sustojus spidometre kazkas spragteli, pas mane irgi, bet skaiciau forume, kad taip atsijungia berdos ABS blokas ar kazkas...
Pervariau foruma del tu pavaru persijungimo, bet kad kas butu apie auto suletejima persimetant pavarom tai neradau, beje nezinau gal cia skaitosi smugiai? Nors tai nera kazkokie bumptelejimai su garsu ir tai ne visada. Vienur randu pasisakymu, kad hondu automatai lIko tik 100k km, kitur kad sios dezes tiesiog nuo gamyklos dirba grubokai, tai va ir nezinau ar jau ruost 3000lt remontui ar tik tepalui 500, o gal variklio pagalvem po kelesdesimt lituku.

Meilus
Klubo draugas


Žinutės: 2326
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2012-07-4 20:38 Atsakyti su citata

o esi su daugiau automatu vazinejes?

_________________
Meilus-cia mano pavarde ir nieko daugiau.Civic T - all seasons edition Razz
Turiu bėdą-tingėjau ištraukt Sad Dabar jau turiu dziaugsma.Gerai, kad neistraukiau Very Happy.Jaučiu reiks vėl pabandyt, nes pradeda patikti.
Henris CRV



Žinutės: 29
Miestas: Klaipeda

Siųsti asmeninį pranešimą
2012-07-4 22:23 Atsakyti su citata

Tame ir esme, kad nesu ir bet koks auto pirstelejimas, mane gasdina. Bet kiek suprantu kiekvienos markes automatai turi savo minusu ir pliusu, o kaip turi vaziuot siuo atveju manasis man labiasiai ir rupi Smile
pecionka



Žinutės: 239
Miestas: Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2012-07-5 07:53 Atsakyti su citata

Ką gi, tokį patį vairuoju (tik 2.0), tai gal truputi papasakosiu kaip mano važiuoja.
Kad spustelėjus dugną apsukos pašoka iki 5-6k nieko baisaus, juk VTEC ties aukštom apsukom tik tepradeda kvėpuot. Juk geriausias sukimo momentas prie 4k, o max galia pasiekiama prie 6,5k apsukų.

Stovint įjungus D/R būna greba mašina, nebent šalta kai dar padsosas veikia, tada nieko keisto, bet jei dreba šiltu varikliu, tai patikrink ar per aukštas apsukas nelaiko. Jei ne tada gali būti ir pagalvės.

Sustojant tą klaksėjimą galima girdėti, bet manau jis neturi būti toks garsus, kad girdėtum muzikai silpnai grojant. Kiek teko klausti VEHO, tai patarė neieškoti bėdų, kur jų nėra. Nors sako, labai pageidaujant gali pašalinti tą garsą. Dar vienas veikėjas aiškina, kad taip duodama suprast, kada jau galima įjungti kitą pavarą (nes tas klasėjimas būna ne pilnai sustojus, bet beveik).

Ir ko ko, bet užlaikimų metant pavaras neturėtų būti, jei yra užlaikymas, tai manau, kad sankaba buksuoja daugiau/ilgiau nei reikia.

Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Visureigiai ir vienatūriai
Puslapis 11

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.