img0

Trackday. Petrolhead event by Honda Klubas.

Trackday 2017 sezono 2 etapas. Season finale. Visą informacija apie renginį www.trackday.lt arba Honda klubo Facebook profilyje.
img1

Mūsų remėjai

img2

Prisijunk prie Lietuvos Honda klubo Facebook profilio ir sek naujienas

Taipogi Facebook grupė "Honda klubas" atvira visiems hondiečiams!
Naujienos · Apie klubą · Renginių galerija · Skirk 2% Honda klubui · Forumas · Forumo taisyklės
Registracija    Prisijungimas:  
Forumas
Klubo remėjai
Get the Flash Player to see this rotator.
Prisijungę vartotojai

Gimtadienius švenčia
Palata #30: Froido Preliudas
Pereiti Atgal  1, 2
 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Ligoninė
Autorius Pranešimas
Baubyzzz



Žinutės: 1135
Miestas: Sakiai

Siųsti asmeninį pranešimą
2010-08-16 19:45 Atsakyti su citata

Su kuo varikly blizginai?

_________________
Chuck Norris meets David Guetta and asks him: what do you mean by saying "the world is mine"?
Dolphin
Klubo narys


Žinutės: 2680
Miestas: Kaunas

Siųsti asmeninį pranešimą
2010-08-16 20:30 Atsakyti su citata

Itariu padenge purskiamu aliuminiu.

_________________
Project: Red Freaky Thing
8-611-trys-971-trys
Froidas



Žinutės: 1259
Miestas: Palanga-Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2010-08-16 21:42 Atsakyti su citata

Labai ačiū už komplimentus, malonu Smile
Fotosesija net labai domintų, nes neturiu normalių geresnių nuotraukų, parašysiu prie progos Smile
O variklis tikrai taip, nušveistas iki blizgesio, nuriebalintas ir nupūstas aliuminiu. Atlaiko iki 800 laipsnių, tai manau užteks Smile Ačiū Dolphin už šitą patarimą Wink


_________________
H22A8 + D15Z8 = galia + ekonomija
Froidas



Žinutės: 1259
Miestas: Palanga-Vilnius

Siųsti asmeninį pranešimą
2011-10-5 08:50 Atsakyti su citata

Pagaliau prisiruošiau atnaujint temą Smile Norėjau dar kelis darbus nudirbt, dėl to delsiau. Bet darbus teko atidėt Smile Ko gero visi atlikti darbai buvo iš "galų gale, pagaliau prisiruošiau, po kelių metų delsimo" serijos Smile Kadangi nenoriu apkraut pagrindinio aprašymo, smulkiau supasakosiu čia.

Nulipdyta ale cobrą ir padavimas iš po bamperio (abiejų formos patentuotos Smile ). Nukėliau akumą į bagažinę, įsidėjau short-shifter'į. "Išportinau" koliko sklendės vietą, nes sklendė buvo didesnė, susidėjau 390cc purkštukus, perdariau kuro šlangutes ir kuro filtro tvirtinimą, kad tilptų orvamzdis. Įdėtas oil catch tank. laikinai savadarbis. Dar liko visa dėžė originalių variklio tarpinių, šlangų ir kitų dalių, kurias reiks sudėt iki kito pavasario.
Nušveičiau ir nudažiau pakabos dalis, 4WS kolonėlę, galinį balkį, sudėtos poliuretano gumos ir nauji "555" šarnyrai, nauji originalūs priekiniai guoliai. Po berods 3 metų tempimo sutvarkiau galines arkas, nes jos nebuvo normaliai izoliuotos iš vidaus, bet kadangi nevažinėju žiemą, tai nieko per tą laiką ir nenutiko Smile Persirinkau ir persidažiau visus 4 suportus. Dabar verkiant reikia priekinių stabdžių diskų ir kaladėlių. Tiksliai žinau kokių noriu, tik reik sulaukt Smile Nes dabar mano civic'as geriau stabdo, nei Preliudas Smile
Pagaliau nuvažiavau suprogramuot ant stendo. Teko nusivilt, nes neviršijau savo norėtų 220 ag. Gerai, kad radom ką kaltint Smile Pagal kreivę, prie aukštų sūkių variklis dūsta. Pasirodo mano išmetimo bakeliai nėra laisvai kiauri, ar kaip pavadint. Viduj atėjęs išmetimo vamzdis užspaustas ir pribadyta skylių. Kažkaip niekad neatkreipiau dėmesio Smile Prieš porą metų, kai pirmąkart sukau ant stendo tik po variklio keitimo su netinkamu kompu lygiai taip pat nuo 7000 rpm labai staigiai krito NM. Kaltinau kompą, o pasirodo buvo kalti tie patys bakeliai Smile Tuo metu daugiau jokių patobulinimų ir nebuvo. Taigi po stabdžių antras pagal svarbumą laukiantis darbas - persidaryt išmetimą. Keisiu visą nuo gofros. Labai tikiuos, kad padės tiek, kiek norisi Smile Prisukta 216 ag ir 213 NM.

Šiek tiek papildomų nuotraukų.

Galinė arka prieš :


Po:


Savadarbis oil catch tank iš senukų kanalizacijos skyriaus Smile



Cobra iš arčiau. Užrašai - ne mano mintis Smile


Arkos iš vidaus, užteptos tuo pačiu siūlių hermetiku kaip variklio skyriuj ir uždažyta ant viršaus.



Mano sugalvotas ir mano patentuotas oro padavimas iš po bamperio Smile Tiksliau oro gaudyklė. Norintys kopijuoti, kreipkitės dėl leidimo į mane Smile



Reziume, labai tikiuosi, kad kitais metais nors kartą darbai bus baigti iki balandžio, o ne vasaros vidury Smile Na bet ir tų darbų ne karvė beliko.


_________________
H22A8 + D15Z8 = galia + ekonomija
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Ligoninė
Pereiti Atgal  1, 2
Puslapis 22

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
                    © Asociacija "Honda" klubas. Nuo 2002.